• In het examenjaar is er altijd een kerstgala bij ons op school. Een paar maanden geleden heb ik een jurk gekocht. Vandaag (pas) hoorde ik dat het thema 'Winter wonderland' zou zijn. Het kerstgala is op 12 december en ik vraag me af hoe ik van deze outfit winter wonderland achtig zou kunnen maken. Dus wat voor sieraden zou ik kopen en wat voor schoenen? Ik heb al wel een kort wit hesje wat over de jurk heen kan. Dit is de jurk:


    The sun will rise and we will try again.

    Erg gaaf! Heel romantisch om het in Say Yes to the Dress termen te zeggen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Prachtige jurk!
    Maar ik weet niet wat zou helpen. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Haha ahw bedankt! (: Ik zag die jurk toen ik nog in de vijfde zat en ik kon hem niet zomaar laten liggen haha. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Het helpt niet veel tegen de kou maar wit vestje met kant is wel heel 'winter wonder'.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Het helpt niet veel tegen de kou maar wit vestje met kant is wel heel 'winter wonder'.


    Ja klopt, ik zal eens kijken! (: Wat me ook leuk lijkt is om Elsa's kapsel te maken. Dat kapsel waarin haar haar in een soort knot zit. Ik weet alleen niet precies hoe, haha. En misschien zilvere sieraden?


    The sun will rise and we will try again.

    Je zou ook een armband/ketting met witte pareltjes (of iets dat daarop lijkt) om kunnen doen (:


    26 - 02 - '16

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Ja klopt, ik zal eens kijken! (: Wat me ook leuk lijkt is om Elsa's kapsel te maken. Dat kapsel waarin haar haar in een soort knot zit. Ik weet alleen niet precies hoe, haha. En misschien zilvere sieraden?


    Kleur van de sieraden is moeilijk! Bij roze past goud heel mooi alleen is zilver denk ik meer binnen het thema.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Feline schreef:
    Je zou ook een armband/ketting met witte pareltjes (of iets dat daarop lijkt) om kunnen doen (:


    Had ik gekocht ja! Alleen hij is wel goud en ik wil misschien zilvere dingen dragen... Of kan ik er toch wat mee?


    The sun will rise and we will try again.

    Deilia schreef:
    Erg gaaf! Heel romantisch om het in Say Yes to the Dress termen te zeggen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat een shattige jurk zeg. Echt mooi.

    Ehm ik zou het niet weten egenlijk miaschien op je nagels sneeuwvlokken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Ja klopt, ik zal eens kijken! (: Wat me ook leuk lijkt is om Elsa's kapsel te maken. Dat kapsel waarin haar haar in een soort knot zit. Ik weet alleen niet precies hoe, haha. En misschien zilvere sieraden?

    Op Youtube staan video's om dat kapsel te maken, ik kwam er laatst een tegen. Het zou echt super gaaf te zijn om met je haar te doen! En prachtige jurk, trouwens. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Ja klopt, ik zal eens kijken! (: Wat me ook leuk lijkt is om Elsa's kapsel te maken. Dat kapsel waarin haar haar in een soort knot zit. Ik weet alleen niet precies hoe, haha. En misschien zilvere sieraden?

    Moet je heel erg mee opassen, kan ik je nu al zeggen. Ik overwoog het namelijk ook met mijn gala vorig jaar in de zomer, maar je moet ten eerste heel lang haar hebben, en als je laagjes in je haar hebt, wordt het heel moeilijk, omdat er dan heel snel plukjes uit gaan steken. Als je het goed wilt doen, raad ik je een kapper aan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mooie jurk.


    16 - 09 - '17

    Misschien kun je witte veertjes of iets dergelijks in je haarcreatie steken? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Moet je heel erg mee opassen, kan ik je nu al zeggen. Ik overwoog het namelijk ook met mijn gala vorig jaar in de zomer, maar je moet ten eerste heel lang haar hebben, en als je laagjes in je haar hebt, wordt het heel moeilijk, omdat er dan heel snel plukjes uit gaan steken. Als je het goed wilt doen, raad ik je een kapper aan.


    Mijn haar is heel erg lang ja haha. Ik heb gelukkig geen laagjes. (: Ik was ook al aan het overwegen om naar een kapper te gaan. ^^


    The sun will rise and we will try again.