• Haai,

    om nou helemaal in kerststemming te komen, wou ik graag een kerstmuts op mijn pf. Het enigste probleem is, het enigste wat ik op mijn computer heb is paint en daar lukt het niet echt goed op.:')

    Ik vroeg me af of iemand op deze foto een kerstmuts kan zetten:



    Ik kan geen beloning geven, maar het is bijna kerst. Dus als iemand zo lief zou zijn (A)

    Alvast bedankt. (flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Als iemand het kan: wil je dan uitleggen hoe het moet? Ik wil namelijk ook graag eentje :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil het wel proberen maar volgens mij wordt het wel een kleine kerstmuts, aangezien er niet zoveel ruimte is tussen zijn hoofd en de rand van de pf. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 17:27 ]

    ga het even voor je proberen hoor,. het is opzich heel simpel, maar omdat er inderdaad niet zoveel hoofdruimte is, word het even passen en meten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    At your service :Y)
    EDIT: ik zie nu wel dat er een stuk van de muts af is gevallen :/ Je hebt een moeilijke foto om te mutsen.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 17:32 ]


    -

    ^ hoe heb je dat nu gedaan? :o hij is awesome.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zoiets?


    16 - 09 - '17

    Frodo schreef:
    ^ hoe heb je dat nu gedaan? :o hij is awesome.


    Ik doe het met picmonkey. Er staat dan ergens een icoontje met een sneeuwvlokje als je de foto wilt bewerken en dan is er ergens een mogelijkheid er in een paar klikjes een kerstmuts op te zetten (:


    -

    Dit is het beste wat ik ervan kon maken..

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 17:36 ]

    Dunedain schreef:
    (...)

    Ik doe het met picmonkey. Er staat dan ergens een icoontje met een sneeuwvlokje als je de foto wilt bewerken en dan is er ergens een mogelijkheid er in een paar klikjes een kerstmuts op te zetten (:


    Dit ja (:


    16 - 09 - '17

    Oh, dankjulliewel ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wow! Allemaal heel erg bedankt!(flower)

    Ik moet even gaan kiezen hoor. :') Of ik verander ze elke week.:Y)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 18:09 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki