• Voor mij is ze nog altijd een jaar of 16, maar dus, mijn zusje wordt 18. En sinds dit een vrij speciale verjaardag is, en zij enkel super dure dingen zegt, vraag ik aan jullie hulp. Wat zouden jullie graag krijgen op jullie verjaardag? Of wat zouden jullie een 18-jaar oud meisje geven?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Drank, lol. Ik weet nog dat ik 16 was en een fles drank kreeg (geen sterke drank) omdat dat toen officieel mocht.

    Misschien iets van een film/serie/artiest die ze leuk vindt? Poster, sleutelhanger, mok, mobielhoesje.. Je hebt sites waarop je die dingen zelf kan samenstellen met een gekozen foto.

    Misschien moet je even op wish kijken, ik heb daar allemaal super leuke kerstcadeaus gevonden!(: En voor bijna geen geld.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Misschien moet je even op wish kijken, ik heb daar allemaal super leuke kerstcadeaus gevonden!(: En voor bijna geen geld.


    Wish idd. Maar alleen als je zusje nog een maand weg is met verjaren, anders kunnen de cadeaus misschien niet op tijd aankomen. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben je close met haar? Want dan kan je bv doen dat je een keertje met haar naar de bios gaat naar een film van haar keuze oid of een dagje ergens heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn zus een zilveren ketting met haar naam gegeven toen ze achttien werd. Dat viel wel mee hoe duur het was en ze vond het heel verrassend en leuk.


    Happy Birthday my Potter!

    Parfum, een boek, een zilveren armbandje/kettinkje (bij de six bijvoorbeeld). Pfoe. Een fotoboekje, een zelfgebakken taart met versiering, een mooie theepot.

    Ik vind het zelf heel leuk om zelfgemaakte cadeaus te geven of om een tasje/mandje met verschillende kleine cadeaus te maken. Bij beide steek ik er zelf veel tijd in om het te maken of om cadeautjes te kopen, dus dat maakt het (denk ik? :p) ook leuker om te krijgen. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wish idd. Maar alleen als je zusje nog een maand weg is met verjaren, anders kunnen de cadeaus misschien niet op tijd aankomen. ;)

    Dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien iets van zeep of zoiets? (denk aan de Lush) speciale zeep dus. Of rituals.

    En als je ouders niet tegen drank zijn, kun je misschien samen gaan high wine-en? En anders high tea-en of gewoon lekker lunchen. Meer into bier? Sommige plekken hebben ook een high beer.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 14:50 ]