• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:01 ]


    -

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Well, bij mij heb ik het enkel overgeslagen omdat ik uitdaging nodig had, en ik die toch niet ging krijgen op die school. Misschien was het beter geweest om naar een andere school te gaan, maar to be honest, daar zou het ook niet veel beter zijn. Maar oké, moest ik nu moeten herkiezen, zou ik het niet meer doen.
    Daarbij wilde ik gewoon weg uit die klas, omdat mijn leerkracht er toen voor gezorgd had dat niemand meer met me bevriend wilde zijn (in het begin van het jaar was ik met iedereen bevriend, zowat). Maar goed, dat is weer een ander verhaal. ^^


    Wat een poep leraar ben je dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Onze school dacht dat dus ook. :S Maar ik ben wel blij met de keuze van mijn ouders.
    In het lager had ik eigenlijk niet veel uitdaging. Nu ook niet zo hard Maar liever dat, dan later problemen.

    Oh, dat is klote! Toch goed dat je dan een andere 'kreeg'. - Ik werd vroeger gepest in mijn klas, wilde er ook uit. Maar nee, moest ik lekker blijven zitten in die klas. (cat) Stomme kinders.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Nou ja, ik vertrouw het niet echt om eerlijk te zijn. Het staat niet voor niks in m'n spammap, maar yay. Ik ben blij. Ik heb twee paar sneakers op de kop getikt (Le Coq Sportiv) voor 65 eurootjes. :3

    En er zijn twee LOLcats boeken onderweg. Ik ben heel erg verwend deze maand, hihi.


    Mhh... Zolang ze geen gegevens vragen... maar toch mooi verdient :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Mhh... Zolang ze geen gegevens vragen... maar toch mooi verdient :Y)


    Ben echt heel erg blij ;3
    Er is trouwens nog een verjaardagscadeautje van mij onderweg, dus ik ben echt mega verwend.


    26 - 02 - '16

    Vergilius schreef:
    Onze school dacht dat dus ook. :S Maar ik ben wel blij met de keuze van mijn ouders.
    In het lager had ik eigenlijk niet veel uitdaging. Nu ook niet zo hard Maar liever dat, dan later problemen.

    Oh, dat is klote! Toch goed dat je dan een andere 'kreeg'. - Ik werd vroeger gepest in mijn klas, wilde er ook uit. Maar nee, moest ik lekker blijven zitten in die klas. (cat) Stomme kinders.


    Ik heb geen andere klas gekregen, dat jaar, maar het jaar erop. Het is nu niet gelogen, maar ik heb er nog steeds pijn van van wat er in het tweede leerjaar is gebeurd, en daar komt dan nog eens bovenop dat ik nu bij de dochter van die leerkracht in klas zit. Big fun.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 21:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb ook echt een klote middelbare schooltijd gehad. Ben veel gepest en ik ben twee keer van school gewisseld. De eerste keer was mijn niveau te hoog vergeleken met wat ze konden bieden ( + ik werd gepest) en bij de tweede keer had ik zoveel meegemaakt dat ik niet meer fatsoenlijk kon functioneren op het betreffende niveau. Nu ben ik op weg naar werk met enkel een overgangsbewijs/tl-diploma. Oh well..


    26 - 02 - '16

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ik heb geen andere klas gekregen, dat jaar, maar het jaar erop. Het is nu niet gelogen, maar ik heb er nog steeds pijn van van wat er in het tweede leerjaar is gebeurd, en daar komt dan nog eens bovenop dat ik nu bij de dochter van die leerkracht in klas zit. Big fun.




    Arme meid. :c Ik ken het, I know that feeling.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 21:33 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sheamus schreef:
    (...)

    De laatste liet echt op zich wachten en dan opeens drie mensen, haha.

    Dat heb je soms.
    Ik was net thuis van mijn oma, dus ik kon me ook niet eerder aanmelden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wow, spam


    16 - 09 - '17

    Mijn middelbare schooltijd had ook leuker gekund.
    Ik was de eerste twee jaar ontzettend verlegen. Als er bijvoorbeeld een opdracht met zijn tweeën gemaakt moest worden, eindigde ik meestal alleen, omdat we natuurlijk een oneven aantal in de klas hadden. Verder was ik veel te verlegen om naar een groep toe te stappen om te vragen of ik bij hun in de groep kon. Ook werd ik een beetje geplaagd als ik weer eens Kip genoemd werd, in plaats van Kim.
    In de derde was het geplaag over, omdat we in verschillende klassen werden geplaatst. Ik werd ook minder verlegen, maar naar mensen toestappen vond ik nog steeds erg lastig.
    Een jaar later werden we opnieuw in verschillende klassen geplaatst, omdat we allemaal andere vakkenpakketten hadden gekozen. In die klas van de vierde raakte ik bevriend met twee meisjes die van een andere school kwamen.
    In de vijfde zat ik nog steeds bij ze in de klas en we hebben wat rare momenten meegemaakt. Helaas is één van die meiden in de zomervakantie van 2013 verhuisd naar Londen, dus kunnen we niet meer afspreken met z'n drietjes.

    Sinds vorig jaar zit ik echt op mijn plek en heb ik een vriendin waarmee ik zowat alle opdrachten mee samen doe, omdat ik bijvoorbeeld mijn vriendin kan helpen met rekenen plus Nederlands en zij mij bijvoorbeeld met Illustrator.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Glader --> Simoni


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Slapen...

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 0:12 ]


    16 - 09 - '17

    Hi thereeee, kan iemand me bijpraten over wat er de afgelopen 11 pagina's is gezegd? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb het zelf ook niet echt goed gevolgd :W

    En het is gewoon te vroeg om al anderhalf uur gereisd te hebben. :c


    26 - 02 - '16

    Bjergsen schreef:
    Hi thereeee, kan iemand me bijpraten over wat er de afgelopen 11 pagina's is gezegd? (:


    Ik heb de helft van de pagina's ook gemist, maar het ging voornamelijk over school, de examens en de vakken op school ofzoiets.


    16 - 09 - '17