• Ik werk bij de McDonald's en vandaag was zo leuk! er was echt een grappige man in de mc!
    Ons takenblaadje lag op dat ding waar de servetten enzo liggen.. Dus hij ging lezen en vragen wie ik was. Sandra dus voor de gene die dat niet wisten. Toen zei ik dat ik die dingen al allemaal had gedaan die op het blaadje stonden. Hij zei dat ik goed bezig was(: Later keek ik er nog een keer op had ie allemaal vinkjes bij mijn naam gezet AHAHHA.
    En en en ik kreeg een gratis milk shake van mijn manager omdat ik zo goed had gewerkt! En en en toen ik thuis kwam bleek dat ik een soort van 'raad het nummer' wedstrijdje had gewonnen van de Mc. Ik krijg dus een gratis menu bon YAY!
    OH EN EN EN! Mijn uber leuke collega ging heel blij tegen mij praten en mij nat spetteren etc
    Vandaag was weer helemaal toppie! Wie heeft er nog meer zo'n leuke dag/leuk werk?*O*

    Edit: Ik werk pas 5 weken bij de Mc HAHA. Gaat lekker eh?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:10 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb gehoord dat werken bij de MacDo echt shit is. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik heb gehoord dat werken bij de MacDo echt shit is. :Y)

    Ik vind het echt leuk!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ik vind het echt leuk!

    Achja, in Nederland worden jullie (in vergelijking met België ) toch zwaar onderbetaald, dus in jouw geval is het vast leuk werk. 8D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:12 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik heb gehoord dat werken bij de MacDo echt shit is. :Y)


    Life is full of fake people

    LaJoie schreef:
    (...)
    Achja, in Nederland worden jullie (in vergelijking met België ) toch zwaar onderbetaald, dus in jouw geval is het vast leuk werk. 8D

    Mmm ik vind dat ik best wel veel verdien.. Ik verdien in de maand september toch wel even mooi zo'n 107 euro (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik werk bij de slager twee keer per week en verdien 30 euro per week. Het is daar heel leuk, alleen krijg je er honger door:p en tussen de middag mag je iets uit de winkel opeten^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahaha leuk!
    Ik heb vandaag ook gewerkt en ik vind het ook echt leuk werk (ik werk in een bakkerij) :3


    As travars

    LaJoie schreef:
    Ik heb gehoord dat werken bij de MacDo echt shit is. :Y)

    Als ik dit jaar nog ga werken, wil ik ook bij de Mac gaan werken denk ik. Maar wel fijn dat je het naar je zin hebt op het werk.


    Physics is awesome

    Mijn contract is net voor een jaar verlengt en ik werk er al een jaar -ook bij de McDonalds-.
    Ik heb wel eens gratis ijsjes meegekregen omdat ik iets gewonnen had. :3 Wie zoveel mogelijk frietsaus verkocht. Ik kwam een uur later binnen dan dat de rest begonnen was en hoefde dus maar de helft te verkopen. In tien minuten was alles weg. Ik had zelfs te weinig. :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Mmm ik vind dat ik best wel veel verdien.. Ik verdien in de maand september toch wel even mooi zo'n 107 euro (:


    Mijn zusje met oppassen (18 uur in een week) ongeveer 300€ dus ik weet niet of je er blij mee moet zijn.
    Maar wel leuk dat je zo'n leuke dag had. Zo is werken tenminste leuk
    :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Mmm ik vind dat ik best wel veel verdien.. Ik verdien in de maand september toch wel even mooi zo'n 107 euro (:

    Waar sta jij eigenlijk? Kassa?

    Ik verdien 140 gemiddeld en soms meer als er vakanties zijn geweest. Maar als je er pas vijf weken werkt begin je of met lobby als je nog 15 bent en anders eerst met friet bakken en dan moet je door naar grill en dan pas kassa. Nou ben ik van lobby gelijk naar kassa gegaan, maar oké x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha nice! Ik moet ook een baantje, lol'd. xd


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Mmm ik vind dat ik best wel veel verdien.. Ik verdien in de maand september toch wel even mooi zo'n 107 euro (:

    Serieus? Verdien je dat in een maand? Dat verdien ik in een dag. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Waar sta jij eigenlijk? Kassa?

    Ik verdien 140 gemiddeld en soms meer als er vakanties zijn geweest. Maar als je er pas vijf weken werkt begin je of met lobby als je nog 15 bent en anders eerst met friet bakken en dan moet je door naar grill en dan pas kassa. Nou ben ik van lobby gelijk naar kassa gegaan, maar oké x'D

    Ik sta LOB ja.. Bij ons ga je ook meteen van LOB naar COU gelukkig, want ik denk echt dat ik ga falen bij de keuken :W Oh edit; soms sta je ook keuken hoor :W

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:45 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.