• ik heb er dus een klein probleempje mee(A)
    weet iemand hoe je die geheime clubkavels kan bezoeken?
    ik ben wel lid van bijna alles, alleen hoe je nu naar zo'n clubhuis gaat. geen idee(A)

    x


    I am an idiot, I move.

    Met de Taxi?
    Lijkt me logisch?
    Ik heb het zelf niet, maar wel bijna alle andere. en met Appartamentenleven moet je als je heks bent ook gewoon met die taxi gaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uhm.. ik dus oowk ;')
    Maar ik zal het ff uitleggen.. ik geloof.. dat als je op taxi of vervoer drukt je dan kan gaan waar ej naartoe wil enzo.. en dan als de taxi er is... dan moet je een stad uitkiezen.. en dan is er een apart vakje.. en daar staat in naar welke geheimenclubjuhhss juhh kan ;'O Als het zo niet lukt, dan kijk ik het nog een keer na en vertel ik het overnieuw ;')


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    lees een keer dat boekje dat bijdat spel zit
    (doe ik ook altijd als ik iets niet weet)


    We're all dancing to the same sad song.

    Die moet je zelf neerzetten, die staan bij speciale kavels, waar ook de studentenhuizen staan, en dan kun je er alleen heen als je lid bent.


    Life is hard and then we die

    Die moet je zelf neerzetten, die staan bij speciale kavels, waar ook de studentenhuizen staan, en dan kun je er alleen heen als je lid bent.


    dat is ook een klein probleempje^^ die krijg ik om een of andere reden niet; volgens mij hebben wel een stuk of 20 sims van die pasjes voor klussen ofzo... geen club:(


    I am an idiot, I move.

    (...)

    dat is ook een klein probleempje^^ die krijg ik om een of andere reden niet; volgens mij hebben wel een stuk of 20 sims van die pasjes voor klussen ofzo... geen club:(
    Huh? Maar die staan er standaard xD?


    Life is hard and then we die

    (...)Huh? Maar die staan er standaard xD?


    oh:O
    in dat wenswijk dinges? die gebouwtjes?


    I am an idiot, I move.

    Dus als je een lidkaart hebt gekregen kun je (te voet, met je auto, met de taxi) naar een openbare kavel gaan. Daar kun je dus kiezen waar je naartoe wilt. De stad, het winkelcentrum enz... En daar staat normaal hobby's ook tussen en daar moet je op klikken en dan kan je je de geheime clublocatie kiezen van de hobby('s) waar je lid van bent^^

    Sorry, ben oversimst xD


    Only losers can act the way you do