• ik wil nou niet een ruzie ofzo, maar het voelt toch soms kut, ik bedenk namelijk allemaal ideetjes, die ik dan wil uit werken, maar zo gouw er dan bij mij een of twee delen online staan heeft iemand anders het ook al, Het is mij al meeerdere keren overkomen[/dramatisch] Zo was ik de eerste met een Quiz over dat Bill homo was, heb ik het eens over een meisje gehad die nog maar kort te leven had, heb ik geschreven over Th die Quizlet had ontdekt en heb ik over loverboys geschreven.. Maar even later zag je de titels alweer voorbij schuiven. "Gay or not!" Elke keer als ik dat dus zag heb ik mijn quiz non actief gezet, ik wil gewoon orgineel blijven ik weet niet, maar ik bedenk wat en vervolgens word het naaageaapt, en owja ik had ook eens over Groeten uit de Rimboe geschreven klats boem, iemand anders ook.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Okeej ..
    Not funny


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jou ideeën zijn gewoon zo geweldig dat iedereen het wilt ^^ en geef toe, aan de datum valt toch wel te zien dat jij de eerste bent? En trouwens, de eerste die ermee begint is altijd de beste. En nog iets, die verhalen over dat Bill gay is, is niet echt een eigen idee van je XD Daar schrijven best wel veel mensen op, check het schreiforum/kindertent maar eens ;) xxx


    Life is hard and then we die

    Dat is, [vindik] niet eerlijk, maar [jammergenoeg] kun je er weinig aan veranderen. Ik vind het echt niet leuk voor je.. maar ik weet niet hoe ik je moet helpen (A)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Jou ideeën zijn gewoon zo geweldig dat iedereen het wilt ^^ en geef toe, aan de datum valt toch wel te zien dat jij de eerste bent? En trouwens, de eerste die ermee begint is altijd de beste. En nog iets, die verhalen over dat Bill gay is, is niet echt een eigen idee van je XD Daar schrijven best wel veel mensen op, check het schreiforum/kindertent maar eens ;) xxx

    Ik kijk daar nooit op maar oke/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    het is idd kut als mensen je idee afpakken:(
    het is egt super moeilijk om iets egt origineels te verzinnen... neemt iemand anders het weer over:(


    I am an idiot, I move.

    Schat,iedereen pitk een goed idee. Zie het als een compliment. [/zeg ik] Mensen zijn te lui om zelf een goede verhaallijn te vinden. Je moet je er nisk van aantrekken en gewoon doorgaan. Want,jij was de eerste,en het origineelst. Niet diegene. Al die andere versies zijn slappe aftreksels van een goed verhaal.


    Music is the new sex

    Maar die slappe aftreksels verkrachten het origineel ¬¬


    Bored.

    Niet leuk, ik weet hoe het is.
    Op mijn andere account; xMascara/APENSHITx [niet-actief]
    hebben ze mijn prachtige serie naa geaapt; Jij De Zus Van Bill En Tom Kaulitz. bij mij werd ie vet vaaak gemaakt, hij was'is' over de 2000 gemaakt. en opéens, nadat ik die quiz had gemaakt.. zag je allemaal bijna de zelfde titel. OMGESTOORD VAN TE WORDEN. toen boeide me het niet zo, maar nu. Ow nu. x'D

    Maar ja, we hadden het hier over jouwn probleem, niet over de mijne x'D.
    Sterkte ofzoiets.

    Maar die slappe aftreksels verkrachten het origineel ¬¬

    Zo is dat ik ben gewoon te goed.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat heb ik nu ook maar ik zeg het bijna nooit tegen de persoon die mij na doet omdat ze toch altijd ontkennen.
    Ik was de eerste (voor zover ik weet) die een verhaal heeft geschreven waarin Tom en Bill mensen pesten , dat is ook overgenomen.
    Ook had ik het idee van een meisjes dat dronken is en de volgende morgend naast Tom Kaulitz wakker wordt en getrouwd blijkt te zijn.Ook overgenomen.Ik had die film nog nooit gezien en die bestond toen nog niet eens dus ik heb het idee toen zelf verzonnen en dan vind ik het echt stom dat mensen het overnemen maar beide serie's bestaan nu toch niet meer.


    The soul needs autumn.

    Maar die slappe aftreksels verkrachten het origineel ¬¬

    Dat is waar,of ze krijgen veel meer lezers dan het origineel


    Music is the new sex

    Dat heb ik nu ook maar ik zeg het bijna nooit tegen de persoon die mij na doet omdat ze toch altijd ontkennen.
    Ik was de eerste (voor zover ik weet) die een verhaal heeft geschreven waarin Tom en Bill mensen pesten , dat is ook overgenomen.
    Ook had ik het idee van een meisjes dat dronken is en de volgende morgend naast Tom Kaulitz wakker wordt en getrouwd blijkt te zijn.Ook overgenomen.Ik had die film nog nooit gezien en die bestond toen nog niet eens dus ik heb het idee toen zelf verzonnen en dan vind ik het echt stom dat mensen het overnemen maar beide serie's bestaan nu toch niet meer.
    Oeh! Die film is echt geniaal he! :D


    Life is hard and then we die

    (...)Oeh! Die film is echt geniaal he! :D

    Ik heb hem nog altijd niet gezien x)

    en nog even over dit topic.
    Ik wou ooit is Tom Lover From The Future 'coveren' omdat ik een leuk verhaal daar rond had maar heb het eerst aan de persoon gevraagt van wie het verhaal is.Zij zei nee en ik vond het niet erg.Ik vind als mensen eerst om toestemming vragen en je geeft toestemming ,dan mag het maar ze moeten het eerst vragen voordat ze het 'coveren'.


    The soul needs autumn.

    Dat is echt wel kut als mensen je idee afpakken; maar de eerste is altijd beter dan die wat daarna komen Ö Maar het is idd best wel jammer als je dan nageaapt wordt :s


    Listen to what we're not saying..

    Dat heb ik nu ook maar ik zeg het bijna nooit tegen de persoon die mij na doet omdat ze toch altijd ontkennen.
    Ik was de eerste (voor zover ik weet) die een verhaal heeft geschreven waarin Tom en Bill mensen pesten , dat is ook overgenomen.
    Ook had ik het idee van een meisjes dat dronken is en de volgende morgend naast Tom Kaulitz wakker wordt en getrouwd blijkt te zijn.Ook overgenomen.Ik had die film nog nooit gezien en die bestond toen nog niet eens dus ik heb het idee toen zelf verzonnen en dan vind ik het echt stom dat mensen het overnemen maar beide serie's bestaan nu toch niet meer.

    Dat weet je toch niet zeker, of het overgenomen is? Ik schrijf soms ook dingen die andere mensen al geschreven hebben, zonder van die verhalen af te weten.


    Sing the song of the stars for me.