• Zoals het vele misschien niet is ontgaan, is Serious request weet van start gegaan dit jaar.
    Ik vind het dit jaar weer een erg mooi onderwerp wat zeker net als vorige jaren wat aandacht verdient.

    Wat is Serious Request?

    Vele zullen het hoogstwaarschijnlijk wel weten wat het is maar misschien dat er een enkeling bijzit die het misschien niet weet.
    Serious Request is een actie van 3FM die samen met het Rode Kruis zoveel mogelijk geld probeert in te zamelen voor een bepaald goed doel.
    De mensen van 3FM gaan een tijd in het glazen huis zitten zonder eten, leven op sapjes en maken radio daar vanuit. Het glazen huis staat op de grote markt in Haarlem waar iedereen geld kan storten en iedereen de mensen van 3FM en de gasten die langskomen, live kunnen zien.
    Het doel van dit jaar is: Hands off our girls.Dit jaar willen ze zo veel mogelijk geld opbrengen om vrouwen en meisjes in conflict gebieden te helpen die dagelijks te maken krijgen met seksueel misbruik.
    Ze willen het geld gebruiken om de vrouwen en meisjes psychische hulp te bieden, lichamelijke hulp en om de vrouwen en meisjes zo weer een toekomst te kunnen bieden.


    Wij doen met school mee om geld in te zamelen met Serious Request. Wij organiseren een kerstmarkt op 17 december van 15.00 tot 17.30.
    Je kan er je haar laten doen, henna, je nagels, spelletjes, eten/drinken en zelf verkoop ik samen met wat vriendinnen zelfgemaakte 3D kerstkaarten.
    Als jullie het leuk vinden om langs te komen, zijn jullie van harte welkom :)
    De entree is gratis en we maken gebruik van bonnetjes die elk 0,50 en 1,00 waar zijn. Het vind plaats op het Nova College in Hoofddorp.
    Verder kom ik a.s. maandag ook op de radio samen met een docente die dit allemaal organiseert, zender meerradio, waar we reclame maken voor onze markt.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face