• "if I die young
    Bury me in satin
    Lay me down on a bed of roses
    Sink me in the river, at dawn
    Send me away with the words of a love song"




    Ik ben Alicia Hale, 16 jaar oud en ik ben geboren in het beroemde Beacon Hills.
    Hale zal je denken? Ja ik ben Derek Hale's jongere zusje en mijn familie is omgekomen in een brand.
    Mijn moeder zij dat ik weg moest rennen, dus dat deed ik.
    Ik was 9, ik wist niet beter en wilde niks liever dan weg rennen van mijn uit angst en pijn schreeuwende familie die huh dood tegemoet zagen komen.
    Dus ik rende het bos in, zonder nog 1 laatste blik te werpen.
    Nu 7 jaar later en ik ren terug naar mijn oude woonplaats Beackon Hills. Opzoek naar de Alpha, ook wel bekend als Derek Hale.

    "Wie ben je en wat doe je op mijn land?" vroeg hij dreigend. Ik staar terug met dezelfde uitdrukking als hem, dreigend.
    "Dit is ook mijn stuk land," zijn uitdrukking verzacht en zo ook het mijne.
    "Alicia?" ik ren naar hem toe en spring in zijn armen om hem een grote knuffel te geven.
    Ik ben thuis.

    Een verhaal over een klein meisje dat nu niet meer zo klein is. Zou ze bij haar broer in Beacon Hills blijven?
    Zal ze blijven met het gevaar wat op de loer ligt? En wat zal ze doen als ze verliefd wordt op een onhandige, normale jongen?




    houd je van Teen wolf en van Stiles?
    dan zeg ik lezen !!:P
    (Dit verhaal staat ook op wattpad onder dezelfde naam maar dan in het engels)


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy