• Hey! ik ben op zoek naar wat goeie make-up merken! ik heb al een hele lijst met producten en merken maar ik zou graag nieuwe producten leren kennen (de prijs maakt op zich niets uit ;) ) ik zou willen weten welke merken jullie goed vinden en welke producten.
    Ik ben ook op zoek naar goede kwasten. Ik heb op Amazon.co.uk er namelijk heel goede gevonden maar ik wil steeds nieuwe merken leren kennen zodat ik ze kan beoordelen en hierna video's over kan maken.
    Bedankt voor de hulp
    xoxo
    Amber

    Maybelline is heel fijn, daar heb ik foundation van. (Superstar Better Skin, zeggen ze dat je huid na 3 weken beter van wordt. Is echt waar! Ik gebruik hem nu meer dan een maand en mijn huid is aanzienlijk verbeterd!)
    Catrice is ook een fijn foundation merk. Daarvan heb ik de Photo Finish.

    Voor Fixing Powder gebruik ik Essence. De witte.
    Die past zich aan aan je foundation kleur en maakt je gezicht heel mooi mat! Echt een aanrader.

    Mascara veranderd maandelijks. Al ben ik nu wel heel blij met de mascara's van MaXfactor.
    Ik heb de Masterpiece (Black/Brown) voor dagelijks gebruik en de Excess Volume voor speciale gelegenheden.

    Ook is Lece héél fijn. Ik heb er onder andere de Mascara Base van die voor waterproof zorgt én extra lange wimpers.

    Lippotlood gebruik ik van Catrice en ik ben nog op zoek naar goede lippenstift merken. Al wil ik binnenkort wel die van Topshop uitproberen.

    Voor kwasten probeer ik ook maar gewoon wat uit.
    En ik ben nog op zoek naar goede eyeliners en concealers. Dus als jij daar nog een goed merk voor weet.... ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    Maybelline is heel fijn, daar heb ik foundation van. (Superstar Better Skin, zeggen ze dat je huid na 3 weken beter van wordt. Is echt waar! Ik gebruik hem nu meer dan een maand en mijn huid is aanzienlijk verbeterd!)
    Catrice is ook een fijn foundation merk. Daarvan heb ik de Photo Finish.

    Voor Fixing Powder gebruik ik Essence. De witte.
    Die past zich aan aan je foundation kleur en maakt je gezicht heel mooi mat! Echt een aanrader.

    Mascara veranderd maandelijks. Al ben ik nu wel heel blij met de mascara's van MaXfactor.
    Ik heb de Masterpiece (Black/Brown) voor dagelijks gebruik en de Excess Volume voor speciale gelegenheden.

    Ook is Lece héél fijn. Ik heb er onder andere de Mascara Base van die voor waterproof zorgt én extra lange wimpers.

    Lippotlood gebruik ik van Catrice en ik ben nog op zoek naar goede lippenstift merken. Al wil ik binnenkort wel die van Topshop uitproberen.

    Voor kwasten probeer ik ook maar gewoon wat uit.
    En ik ben nog op zoek naar goede eyeliners en concealers. Dus als jij daar nog een goed merk voor weet.... ^^


    Lippenstift: L'oreal. Echt waar. Die blijft supergoed zitten en hij veegt ook niet uit ofzo.

    Eyeliner gebruik ik ook L'Oreal of Maybelline en concealer gebruik ik van Yves Rocher, die is ook supergoed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    (...)

    Lippenstift: L'oreal. Echt waar. Die blijft supergoed zitten en hij veegt ook niet uit ofzo.

    Eyeliner gebruik ik ook L'Oreal of Maybelline en concealer gebruik ik van Yves Rocher, die is ook supergoed.


    Thanks! Dan weet ik waar ik moet gaan kijken ;p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Thanks! Dan weet ik waar ik moet gaan kijken ;p


    Ik had die lippenstift van L'Oreal (Blake Lively) eigenlijk toevallig gekocht, omdat de kleur echt prachtig is, en omdat ik stiekem wel fan ben van haar, en nu wil ik nog meer van die lippenstiften :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tadaaaaaaahhhhhh :



    http://www.goedkopedrogist.com/alle-merken/

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 22:31 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Scribe schreef:
    (...)

    De één koopt een denim broek van 200 euro. En de ander besteed dat geld aan make-up/parfum.


    Ik vind het prima als mensen enorm dure dingen willen kopen, mij zul je niet horen klagen, maar Essence en geldverspilling snap ik niet in een zin. :'D
    Het is toch juist veel goedkoper? :'D


    wat was dit ookalweer