• Dit is een praatprogramma waarin Republikeinen en Democraten met elkaar in debat gaan over allerlei verschillende kwesties. In deze episode waren twee broers met elkaar in debat. De linker is democraat, de rechter is republikein. In het programma kunnen op gezette tijden ook mensen de studio bellen om een vraag te stellen aan de politici. Dit hieronder is ongetwijfeld het meest interessante belletje wat ooit heeft plaatsgevonden in een politiek programma.


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh mijn God. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    Oh mijn God. :'D


    26 - 02 - '16

    Zalig :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die moeder is geweldig ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    NEE, ik kan de video niet aanklikken omdat ik op mijn mobiel zit. Heb je ook een linkje naar youtube? Anders moet ik wachten tot ik weer eens op de laptop zit. Haha (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scandal schreef:
    Zalig :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scribe schreef:
    NEE, ik kan de video niet aanklikken omdat ik op mijn mobiel zit. Heb je ook een linkje naar youtube? Anders moet ik wachten tot ik weer eens op de laptop zit. Haha (:


    https://www.youtube.com/watch?v=Q15xhG6pVUw


    quidquid excusatio prandium pro

    Dankje!
    'Oh god, it's mom.' Ik lag plat. c:
    Die gezichten van ze ook toen ze het zich realiseerden. ;D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 8:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scandal schreef:
    Zalig :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even MT, zit nu in mn hoorcollege :)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Scribe schreef:
    Dankje!
    'Oh god, it's mom.' Ik lag plat. c:
    Die gezichten van ze ook toen ze het zich realiseerden. ;D


    take me back to the basics and the simple life

    Scandal schreef:
    Zalig :')


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hahaha


    16 - 09 - '17