• Deze wordt lang, durf jij hem aan? Lees eens hardop, en kijk hoe goed je eigenlijk wel niet bent in Engels. Het is niet makkelijk. c:



    "A Frenchman said he’d prefer six months of hard labor to reading six lines of this poem aloud."

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 0:22 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wauw. That is some heavy shit you got there :')
    Edit: Ik ben drie keer kort moeten stoppen om na te lezen wat ik gezegd had, maar ik ben moe dus ik moet mijn best doen om juist te lezen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 0:27 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    nope!!! I'm out!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De helft van de woorden ken ik niet. helaas. Geen idee hoe ze uitgesproken worden.

    Oh lol. Deze kende ik al. Maar ja, die ga ik nu niet doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O, hier was ook een topic over ergens. Ik weet in elk geval dat ik soms erg hard faal met uitspreken, maar het wel kan verstaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, hier was volgens mij al eens een topic over. Maar inderdaad, het is een geniaal gedicht. Die laatste zin met z'n wijze advies maakt het toch altijd wel helemaal af. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MT Straks even kijken goed lezen ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Heb ik voor jaar voor me mondeling Engels voorgelezen. :p (Ik doe dan wel TTO.) Dat stukje achtervolgt me nog steeds in me nachtmerries...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hehe. Jaa die ken ik. Ik had hem naar de docent Engels gestuurd en toen hebben we er naar gekekenet de klas, dus dat lukt voor het grootste deel wwl (:
    Maar je ziet wel hoe vaag de Engelse uitspraak is, zeg.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 8:25 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    MT. Thuis doen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Wallace schreef:
    Oh lol. Deze kende ik al. Maar ja, die ga ik nu niet doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I can't do this... ;C It's so hard


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kende hem al. Een paar woorden ken ik niet, maar de uitspraak gaat me steeds makkelijker af :Y) ik studeer Engelse taal en cultuur, so that helps


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik kan normaal al niet normaal alle woorden uitspreken (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rekkles schreef:
    Wauw. That is some heavy shit you got there :')
    Edit: Ik ben drie keer kort moeten stoppen om na te lezen wat ik gezegd had, maar ik ben moe dus ik moet mijn best doen om juist te lezen.


    Haha, ik had er zelf ook moeite mee op het uur. ;D

    HarleyQuin schreef:
    nope!!! I'm out!


    Het is ook een ongelofelijk vervelend ding. ö

    Square schreef:
    Haha, hier was volgens mij al eens een topic over. Maar inderdaad, het is een geniaal gedicht. Die laatste zin met z'n wijze advies maakt het toch altijd wel helemaal af. :'D


    Oh, dat wist ik dus niet. Woops... sorry. Maar die laatste zin zorgde er dan ook voor dat ik weer moest lachen, want het was een erg frustrerend iets.


    I'm your little ray of pitch black.