• OKey ik heb een beetje gehad om tokio hotel verhalen te lezen. Ik ben wel fan maar ik vind ze gewoon saai enzeuhh njaa.

    Ik zoek dus verhalen om te lezen.
    Spannend,Liefde,Horror,Drama het mag allemaal als het maar niet iets over een beroemd iemand ofseuhh of een meisje die ene beroemd iemand zoekt ofseuhh

    njaaa drop hier je quiz met uitleg waar die over gaat dan lees ik jou quiz misschien:D

    Ik heb er een over een geest en een meisje :P ben nu bij part 9 :) duss.. als je het wil?er komt iig geen tokio hotel in :)

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Die van SayRockQueen is prachtig <3


    Life is hard and then we die

    Ik heb nog maar 2 delen,maar het word horror (duivel)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Zijn einddoel. Standalone van mijzelf :') misschien vindt je het wat.

    De wolken leken wel te willen vluchten. De ijle lucht leek steeds ijler te worden. De hemel, normaal donkerblauw gekleurd, was donkergrijs geworden. Dikke regendruppels vielen in groepjes naar beneden, om even later als duizende individuëlen verder te vallen. Ze verdwenen allemaal in de zanderige grond.

    [url] http://www.quizlet.nl/quiz/241775/zijn-einddoel/[/url]

    :')

    xoxo


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    je moet eens die van Pizzahut proberen xD
    Die zijn echt goed

    of de mijne (a)

    http://www.quizlet.nl/quiz/240575/u-cant-touch-this/

    Oke er is nog geen verhaal maar de kans is groot dat hij deze week nog komt.

    Zonder bekenden.

    Vote! ;)

    Esemesje.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb Meneer,ik ben in verwachting van u


    Music is the new sex

    Doe de mijne xD Gaat over Harry Potter, k weet niet of je dat leuk vindt, maarja. Hieronder de uitleg:

    Hope Maddison is een gemiddeld meisje zoals ieder ander uit haar tijdperk. Samen met haar vader en oudere broer Dean leeft ze in het duistere jaar 2080. De wereld waarin ze leeft staat op het punt om in te storten en het leven is voor alles en iedereen één grote ramp. De tovenaars en heksen die tot de duistere zijde behoren hebben de macht al jaren geleden gegrepen nadat Voldemort Harry Potter vermoordde. Toen was híj voor de gehele tovergemeenschap de enige hoop om de wereld uit haar lijden te verlossen. Hen te verlossen van de meest duistere tovenaar aller tijden: Voldemort. Dit is helaas nooit gelukt en hierdoor is hij aan de macht gekomen. Alle Dreuzels en niet-bloedzuivere tovenaars en heksen worden onderdrukt en behandeld als slaven. Sommigen van hen worden zelfs zonder pardon vermoord. Gelukkig bestaan er nog een aantal verzetstrijders, maar dit zijn er niet veel meer. Hun aantal neemt steeds weer beetje bij beetje af. De meesten worden namelijk gevangen genomen en vermoord. Ook Hope’s vader en haar broer zitten in de dappere verzetsbeweging genaamd The Fairless Warriors*; Kortweg de TFW. Dit is de opvolger van de vroegere Orde van de Feniks. Maar hoe hard ze ook proberen om de wereld te ontdoen van Voldemort en zijn volgelingen, hoe wanhopiger iedereen wordt bij elke nieuwe mislukte poging. Steeds meer mensen beginnen te geloven dat verzet hopeloos is en dat de kans om de wereld te redden verspild is toen Harry Potter stierf op het strijdtoneel. Ook Hope behoort tot deze groep. Ze begint steeds meer te geloven dat de enige manier om Voldemort te stoppen tijdreizen is. Terug naar de tijd van Harry Potter, Zweinstein en Albus Perkamentus. De grootste tovenaar aller tijden en schoolhoofd van Zweinstein Hogeschool voor Hekserij en Hocus-pocus. Maar dit is natuurlijk onmogelijk. Of toch niet?

    * Vertaling: de onbevreesde strijders/krijgers


    K hoop dat je m wil maken!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Rode Sneeuw.
    Zelfs de wolken hoog in de hemel hadden hun warmte en liefde verloren. Het koude had hen overgenomen en zorgde ervoor dat de aarde in één groot wit landschap was veranderd. Bloemen kregen de kans niet meer hun prachtige blaadjes te tonen en bomen hadden hun bladeren voorgoed verloren. Althans, zo leek het toch. De wereld was niet meer zoals hij hoorde te zijn. De IJzige oorlog had de wereld veranderd.
    http://www.quizlet.nl/quiz/241159/rode-sneeuw/
    Amélie Nuite


    Sing the song of the stars for me.

    Rode Sneeuw.
    Zelfs de wolken hoog in de hemel hadden hun warmte en liefde verloren. Het koude had hen overgenomen en zorgde ervoor dat de aarde in één groot wit landschap was veranderd. Bloemen kregen de kans niet meer hun prachtige blaadjes te tonen en bomen hadden hun bladeren voorgoed verloren. Althans, zo leek het toch. De wereld was niet meer zoals hij hoorde te zijn. De IJzige oorlog had de wereld veranderd.
    http://www.quizlet.nl/quiz/241159/rode-sneeuw/
    Amélie Nuite


    :) ja die moet je doen! ^^
    is erg mooi :)


    It's heavy but you are not the only one

    (...)

    :) ja die moet je doen! ^^
    is erg mooi :)
    agreed <3


    Life is hard and then we die

    NikkiXnoLife heeft goeie ^^
    en der andere account ook: TeddyMurder


    We'll still love each other, forever and always. <3