• Dat vroeg ik me af. Ik betrap mezelf er namelijk nog wel eens op dat ik rollen maak die een aantal karaktereigenschappen / levensbeschouwingen bevatten / hebben, die ik zelf ook heb. Ik vroeg me dus af hoeveel van 'jullie zelf' in jullie rollen zit / hoeveel van jullie eigen ervaringen jullie gebruiken in een verhaal / rpg topic.


    Aan niets denken is ook denken.

    Bij mij zijn ze vaak heel erg tegenovergesteld van mij, omdat ik mezelf niet leuk vind.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Bij mij zijn ze vaak heel erg tegenovergesteld van mij, omdat ik mezelf niet leuk vind.


    dit.
    Mijn rollen zijn altijd veel te sociaal en lijken misschien alleen een beetje op me als ik veelte veel gedronken heb.
    of ze zijn echt verschrikkelijk arrogant en onaardig.
    nou, ik hoop toch niet dat ze dat echt van mij hebben.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 22:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bijna al mijn rollen, al wel een héél klein deel van mezelf, omdat ik het dan makkelijker vind om mijn personages geloofwaardig over te laten komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De meesten hebben wel karaktereigenschappen van me.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een paar rollen hebben wel een paar karaktereigenschappen van me, maar niet iedereen en niet alles.


    16 - 09 - '17

    Michonne schreef:
    Bij mij zijn ze vaak heel erg tegenovergesteld van mij, omdat ik mezelf niet leuk vind.


    Ah ja, dat kan ik me voorstellen. Ik heb ook vooral zelfverzekerde en relaxte personages terwijl ik zelf best wel onzeker ben.
    Wel zijn een paar eigenschappen die ze hebben, terugkomend, en op mij van toepassing:
    -dat ze koppig kunnen zijn
    -doorzetters
    -niet mainstream / geen meelopers


    Aan niets denken is ook denken.

    Aragog schreef:
    Bijna al mijn rollen, al wel een héél klein deel van mezelf, omdat ik het dan makkelijker vind om mijn personages geloofwaardig over te laten komen.


    i put the fun in funeral

    Aragog schreef:
    Bijna al mijn rollen, al wel een héél klein deel van mezelf, omdat ik het dan makkelijker vind om mijn personages geloofwaardig over te laten komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Er zit altijd wel wat van mij in een personage dat ik heb bedacht. Als het niet qua karakter is dan wel qua uiterlijk. Maar meestal prop ik er wel een karaktereigenschap van mij in of juist tegenovergestelde eigenschap er in.


    Physics is awesome

    ik schrijf vaak mn karakters met overdreven eigenschappen van mijzelf ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barbarossa schreef:
    De meesten hebben wel karaktereigenschappen van me.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Barbarossa schreef:
    De meesten hebben wel karaktereigenschappen van me.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    De kunst van het samenstellen van een personage is om elke keer een heel ander persoon te vormen. Ik heb daar een beetje mijn eigen sport van gemaakt. De ene keer zijn ze vriendelijk en verlegen, de andere keer zijn ze koelbloedig en kortaf. De een is een meeloper, de ander niet. Eigenlijk heeft elk personage wel een deel van mij in zich, aangezien dat een automatisme is dat ik niet kan vermijden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."