• Nou kijk:(

    Ik vind mijn ex toch leuk...
    Nu nu nu,, is er iemand achter gekomen zonder dat iemand wat zei :O En nu nu zegt hij steeds dat hij het wel weet. En toen bleek dat ik netlog had maar ik wist dat niet meer, is netlog: Michellelovejordy Dat zei hij tegen mij, maar dat is van lang geleden maar zoiezo denkt hij dat al. En nu had ik hem in een gesprek met een vriendin, gaat hij bij haar lopen slijmen terwijl ze dik 2 jaar ouders is!

    Niet dat het veel boeit, en gewoon in dubbel gesprek dus ik was echt super super jaloers en toen had hij dat ook al in de gaten >.<
    Help, wat nu? :(

    Xxx Michelle

    (huil) Nu had ik dus gezegt dat hij lekker is enzow, en en, nee, omg :O [/depri]
    Hij doet het gewoon expres dat weet ik zeker =.= Hij zit zo altijd =.=

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN was het totaal NIET )

    Ik..snap het niet?


    Life is hard and then we die

    Ik..snap het ook niet? o.ô


    Mew <3

    Ik..snap het niet?


    ik vind mijne x leuk alelend at mag nhij neit weten,,e n nu denkt i eht te wete alleen hij sit nu te flirten emt een vriendin van mij en toen wa sik ajlours end at ha di in de gate.

    en ik blijk volgens hem entlog te hebeb ik kijke is die naam: michellelovejrody en blijkt dta ik ehme gt self heb aangemaakt alleen..

    omg hoe erg gwn x3 snapst du? x]

    aha ik snap het XD och dat is toch niet zo erg?


    Life is hard and then we die

    jawel heel erg,, wnat dan dan,, omg,, dan weet i eht en gata gwn expres bij haar lope slijmen en en aarg ,, ebn ik steeds jalours end ta voelt gwn kut:O

    oke, dat snap ik.. nouja, probeer hem in ieder geval minder tegen te komen enzo en langzaam te vergeten, want dit is een lullige manier van laten blijken dat hij je niet leuk vind >,< echt lullig van 'm, maar dat zei ik al


    Life is hard and then we die

    ik kom hem nootibteege wnat hij gaat an andere school am is net soals ik altijd onlinee,... :O

    alleen,, nu vertelde hij emt haar erbij van mijn grote blunder:$:$:$ omg dat was gwn erg :$

    laat amarr, iss tog nii so erg probleem eh =[

    want wat kunne julie eraan doen...

    sie voor em:
    ash reactie: gwn op bek pakke >.<