• Hallo, ik vind het niet leuk dat het vol is van de eerste. Dus als je het hier nog wilt posten…
    http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/bmi_berekenen/

    (Dus als je het niet weet over wat ik het heb… zie http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=31159


    Moderator Edit door DarkSavior:

    Ik wil er wel even op wijzen dat in de huisregels het volgende staat:
    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

    Je gewicht posten mag dus niet. Verder zou ik niet weten waarom dit topic niet zou mogen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juni 2013 - 17:53 ]


    I'm a girl in the world

    Ondergewicht.


    Tijd voor koffie.

    Wauw, dat is oud. Ik bereken mijn BMI trouwens ergens anders en die is 21.22


    Your make-up is terrible

    Ik wil er wel even op wijzen dat in de huisregels het volgende staat:

    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

    Je gewicht posten mag dus niet. Verder zou ik niet weten waarom dit topic niet zou mogen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 17:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    tegen de lage kant maar wel goed gewicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    BMI berekenen is absoluut geen betrouwbare manier om te berekenen of je een goed gewicht hebt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mh, ondergewicht. Heb ik al een paar keer gehoord, maar het komt deels door het feit dat ik gewoon heel erg klein ben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chekhov schreef:
    BMI berekenen is absoluut geen betrouwbare manier om te berekenen of je een goed gewicht hebt.


    Voor het grootste gedeelte van de mensen is het wel betrouwbaar, aangezien het een behoorlijk grote bereik heeft.


    Your make-up is terrible

    Chekhov schreef:
    BMI berekenen is absoluut geen betrouwbare manier om te berekenen of je een goed gewicht hebt.

    Voor 'Jan met de pet' is 't wel een goede manier om een indicatie te krijgen van je gewicht ^^

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:15 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je BMI is 25,8
    Je bent te zwaar voor je lengte
    Zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt.

    Vet overdreven, zo vet ben ik niet eens :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, overgewicht, who needs self-esteem anyway?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:17 ]

    Ik vind deze versie trouwens veel fijner


    Your make-up is terrible

    Mijn bmi is 14.4

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 18:57 ]


    I'm a girl in the world

    Cas schreef:
    Ik vind deze versie trouwens veel fijner


    He ja, ik doe het zo


    I'm a girl in the world

    Ondergewicht


    •*• Lululu •*•

    Op beide versies heb ik iets met een 19.


    Some people are art and do art at the same time