• Het gaat over me'n gewicht.En nee ik wil geen gezaag dat ik in andere toppics moet kijken want dat ga ik toch ni doen :').Maar er zit een heel verhaal achter;
    Toen ik 13 was woog ik 34 kilo.Ik weet niet of het weinig of veel is voor die leeftijd.Maar ik vond dat gewicht helemaal perfect maar sommige zeiden wel dat ik te weinig woog maar ik trok het me ni aan.Tege da ik 15 was woog ik 48 kg ongeveer en ik vond het gewicht ni echt veel.Maar toen ik een paar maand later op de weegschaal ben beginne staan woog ik ineens 55 voor iemand van 15.Ik weet niet of het gewicht nermaal was of ni ma ik vergeleek mij met toen ik 48 woog en 34!Toen ben ik gestopt met eten en heb echt eet probleme gehad en ik ging elke dag elk uur op de weegschaal staan en wanneer ik 1 gram bij kwam werd ik helemaal zot. Toen ben ik terug naar de 50 gegaan.Maar toen hebben vriendinnen mij gedwongen dat ik meer moest eten dus ben ik met hun naar de MCDonalds geweest en vanaf dan ben ik kei veel bij gekomen.Nu ben ik 16 jaar en weeg 62 kilo.Ik weet ni of het veel is,en me'n vriendinne zegge da ik ni dik ben.Maar tegen over die 50 en 55 kilo voel ik mij echt een koe.De dokter heeft ook tege mij gezegd dat ik op een nermaal gewicht zit voor mijn leeftijd.Maar k vergelijk mij altijd met mensen die magerder zijn als mij en ook een beetje kleiner.En dan zijn meestal dan van die 14 jarige,en ook al zijn die jonger..tegen over hun voel ik mij kei dik.En ik wil kei graag afvalle,maar ik heb gewoon bang da ik terug op het spoor ga grake van toen da ik helemaal nimeer wouw ete.

    Oke dat was het verhaal,iemand die kan helpen?

    Allerliefste Joyce!<3

    Jij moet weten dat je op een heel normaal gewicht zit en zeker niet dik bent!<3 Dat is gewoon zo, je bent niet te dik je hebt een mooi figuur ik ken genoeg meiden en die zijn wél te dik! En geloof me jij bent dun! Je vriendinnen hebben gelijk en je moet niet afvallen natuurlijk steun ik je wel maar als je het echt wil denk ik niet dat je terug valt omdat je dat zelf niet wil dus daar heb je de kracht wel voor!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Maar nu ga ik u weer me mij vergelijke.Omda ik u profiel heb geleze en gij bent er content mee.Ge hebt een lief en wa dan ook.En da is goe want ge bent blij me u eige want zo heb ik opgevange.En moest ik da ook zijn zouw ik er geen probleem van make


    Weetje ik heb ook heel vaak het idee dat ik te dik ben terwijl ik toch ook van mezelf weet dat ik goed ben qua gewicht. Maar ik weet niet hoelang je bent maar 62 kilo is echt goed, en ik zou als ik jou was niet gaan afvallen dan kan je beter meer gaan sporten ofzo. Dat is in iedergeval een stuk gezonder ;)
    Ik hoop dat je het een beetje begrijpt en dat je er wat aan hebt :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    Hee,
    goed dat je dit meld ;)
    Ik ben zelf 14, 63 kilo en 1.76 lang, dat is een normaal, gezond gewicht ;)
    Ik heb thuis een sommetje van hoe je je ideale gewicht kan uitrekenen, maar dat ik heus niet nodig voor jou; jij bent nu prima op gewicht nen je hele leven gewoon vreselijk te licht geweest ;)

    Ik denk dat het er totaal ligt aan hoelang je bent... Ik ben net iets langer dan jou, en ongeveer iets. Ik ben ook niet altijd blij met mijn gewicht, maar ik accepteer het gewoon, omdat ik toch bijna niet afval ;) Mijn moeder zeurt wel altijd over dat ik te dik ben, maar mijn vriendje vind het goed zo, en daar gaat het mij meer om. Maar als je toch wat wilt afvallen, moet je gaan sporten, en dan niet zoiets als een keer in de week dansen. Ik zit nu een jaar op handbal, en ik ben daardoor zeker wat afgevallen!


    Your make-up is terrible

    Ik vind je helemaal niet dik op de foto's die in je fotoboek staat. Maar dan zou je ook weer niet zeggen dat je iets in de 60 weegt want je hebt een mooi model!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Je moet niet alleen naar de leeftijd kijken maar ook naar je bouw en je lengte. Ik ben ook 16 en weeg 70 kilo. Ik heb een vrij forse bouw dus dat gewicht is gezond voor me. Ik ben 1.74. Een andere meisje dat ik ken, ook 16, is 1.78 en weegt 55 kilo. Haar bouw is heel anders dan de mijne.
    Dus.. je moet je niet blindstaren op je leeftijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Joycel,je meot je niet druk maken. Je ziet er prachtig uit en niemand kan aan je zien dat je 60 kilo weegt. Ik ben 13,.1.70 en ik weeg maar 50 kilo.Das veel te weinig voor mijn lengte en sommige zeggen dat ik te dun ben of dun ben,maar ik zit er niet zo mee. Het komt vanzelf wel weer aan ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)En dat is de fukking waarheid!

    dat is idd de waarheid


    For once I want to be the car crash.

    Hmmz, ik vind mager niet mooi weetje, maargoed. Volgens mij is jou gewicht heel goed o;
    Like..
    Je kan je wel gaan vergelijken met van die skelletjes.. En denken dat iedereen ze mooi vind maar dat is niet zo =/ Stiekem haat iedereen ze [/die kids die het expres doen dan!] omdat het fucking dom is om jezelf dunner te gaan maken zodat je denkt dat mensen je dan wel leuk vinden ofzo. Want dat is niet waar. 10 kilo meer of minder verandert echt niet wie je bent! En 10 kilo meer of minder verandert ook niet hoe mensen over je denken.
    Ik zou lekker zo blijven als ik jou was.


    Amen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    je gewicht is echt goed!
    Het zou ook kunnen zijn dat je zo plost bijgekomen bent door eerst niks te eten en dan weer wel. Dan zet je lichaam alles wat je eet om in vet.
    Conclusie: Je moet gewoon gezond en regelmatig eten.
    Als je dan toch wil afvallen kun je gaan sporten. Het is gezond en je voelt je veel beter in je vel =)


    For once I want to be the car crash.

    ik weeg nu 42 en ik ben momenteel even aan het sporten en zow, ik wil graag 40 wegen, dat is goed voor mij [:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hoe groot ben je eigenlijk ongeveer?
    Ik heb ook wat dat probleem gehad en nu nog altijd o_O Heb wel nooit een stoornis gehad, maar wel dat ik me vergelijk met magerdere mensen (vooral vriendinnen) en voel me echt dik enzow en sta hééél veel op de weegschaal. -_-"


    What you see, is what you get.

    Ik denk dat het er totaal ligt aan hoelang je bent... Ik ben net iets langer dan jou, en ongeveer iets. Ik ben ook niet altijd blij met mijn gewicht, maar ik accepteer het gewoon, omdat ik toch bijna niet afval ;) Mijn moeder zeurt wel altijd over dat ik te dik ben, maar mijn vriendje vind het goed zo, en daar gaat het mij meer om. Maar als je toch wat wilt afvallen, moet je gaan sporten, en dan niet zoiets als een keer in de week dansen. Ik zit nu een jaar op handbal, en ik ben daardoor zeker wat afgevallen!
    Jij te dik? Haha wat een grap xD


    Life is hard and then we die

    ik weeg nu 42 en ik ben momenteel even aan het sporten en zow, ik wil graag 40 wegen, dat is goed voor mij [:

    da wil ik ook :(

    Ik ben 13.
    1.72m groot
    59 kilo.

    Dat is veel voor mijn leeftijd --'
    Uu gewicht is goed :]


    Spirits move me, every time I'm near you.