• Het gaat over me'n gewicht.En nee ik wil geen gezaag dat ik in andere toppics moet kijken want dat ga ik toch ni doen :').Maar er zit een heel verhaal achter;
    Toen ik 13 was woog ik 34 kilo.Ik weet niet of het weinig of veel is voor die leeftijd.Maar ik vond dat gewicht helemaal perfect maar sommige zeiden wel dat ik te weinig woog maar ik trok het me ni aan.Tege da ik 15 was woog ik 48 kg ongeveer en ik vond het gewicht ni echt veel.Maar toen ik een paar maand later op de weegschaal ben beginne staan woog ik ineens 55 voor iemand van 15.Ik weet niet of het gewicht nermaal was of ni ma ik vergeleek mij met toen ik 48 woog en 34!Toen ben ik gestopt met eten en heb echt eet probleme gehad en ik ging elke dag elk uur op de weegschaal staan en wanneer ik 1 gram bij kwam werd ik helemaal zot. Toen ben ik terug naar de 50 gegaan.Maar toen hebben vriendinnen mij gedwongen dat ik meer moest eten dus ben ik met hun naar de MCDonalds geweest en vanaf dan ben ik kei veel bij gekomen.Nu ben ik 16 jaar en weeg 62 kilo.Ik weet ni of het veel is,en me'n vriendinne zegge da ik ni dik ben.Maar tegen over die 50 en 55 kilo voel ik mij echt een koe.De dokter heeft ook tege mij gezegd dat ik op een nermaal gewicht zit voor mijn leeftijd.Maar k vergelijk mij altijd met mensen die magerder zijn als mij en ook een beetje kleiner.En dan zijn meestal dan van die 14 jarige,en ook al zijn die jonger..tegen over hun voel ik mij kei dik.En ik wil kei graag afvalle,maar ik heb gewoon bang da ik terug op het spoor ga grake van toen da ik helemaal nimeer wouw ete.

    Oke dat was het verhaal,iemand die kan helpen?

    Ik heb dat ook. Dan vergelijk ik me met mijn vriendinnen die allemaal supermager zijn & een mooi figuurtje hebben, en dan kom ik daar met mijn 1.62m & 55 kg =,= Nouja, eigenlijk zouden we wel en beetje trots moeten zijn, dat we toch ietwat vormen hebben. Want ik zou ook niet helemaal plat willen zijn, dat vind ik echt niet mooi. Maar ik snap je probleem wel Ö Ik sta minstens 2 keer per dag op de weegschaal & ik word er depri van als ik zie dat er weer wat bij is gekomen =,= Ik voel juist hetzelfde & snap je helemaal <33


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb dat ook. Dan vergelijk ik me met mijn vriendinnen die allemaal supermager zijn & een mooi figuurtje hebben, en dan kom ik daar met mijn 1.62m & 55 kg =,= Nouja, eigenlijk zouden we wel en beetje trots moeten zijn, dat we toch ietwat vormen hebben. Want ik zou ook niet helemaal plat willen zijn, dat vind ik echt niet mooi. Maar ik snap je probleem wel Ö Ik sta minstens 2 keer per dag op de weegschaal & ik word er depri van als ik zie dat er weer wat bij is gekomen =,= Ik voel juist hetzelfde & snap je helemaal <33

    Me too. Maar ik heb dan zo van die èchte magere vriendinnen (vb: 1.70m 48kg) en ik ben daar echt superjaloers op! Maar die zeggen dan zo van man jij bent niet dik, maar bij hen voel ik me wel zo. En ik voel me echt superslecht! En ja, we zouden moeten trots zijn, want niets hebben van vormen is ook niej mooi. Maar toch ben ik da niet o_O Zelf ben ik 1.66m & 52 kg -- Ik zou graag naar 48 of 45 kg gaan..


    What you see, is what you get.

    (...)
    Me too. Maar ik heb dan zo van die èchte magere vriendinnen (vb: 1.70m 48kg) en ik ben daar echt superjaloers op! Maar die zeggen dan zo van man jij bent niet dik, maar bij hen voel ik me wel zo. En ik voel me echt superslecht! En ja, we zouden moeten trots zijn, want niets hebben van vormen is ook niej mooi. Maar toch ben ik da niet o_O Zelf ben ik 1.66m & 52 kg -- Ik zou graag naar 48 of 45 kg gaan..

    Ik vind jou gewicht goed voor je lengte. Ik zou het zo laten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Ik vind jou gewicht goed voor je lengte. Ik zou het zo laten.

    Nja, da zeggen mijn vriendinnen owk. Maar ik vind da echt te veel! o_O


    What you see, is what you get.

    (...)
    Me too. Maar ik heb dan zo van die èchte magere vriendinnen (vb: 1.70m 48kg) en ik ben daar echt superjaloers op! Maar die zeggen dan zo van man jij bent niet dik, maar bij hen voel ik me wel zo. En ik voel me echt superslecht! En ja, we zouden moeten trots zijn, want niets hebben van vormen is ook niej mooi. Maar toch ben ik da niet o_O Zelf ben ik 1.66m & 52 kg -- Ik zou graag naar 48 of 45 kg gaan..

    ik heb da probleem ook me vriendinne van mij. Ma gij moet blij zijn. gij bent een beetje groter als mij ma ge weegt wel 10 kilo minder -_- dus hoe moet ik mij dan voele da gij u al zo voelt

    (...)
    Me too. Maar ik heb dan zo van die èchte magere vriendinnen (vb: 1.70m 48kg) en ik ben daar echt superjaloers op! Maar die zeggen dan zo van man jij bent niet dik, maar bij hen voel ik me wel zo. En ik voel me echt superslecht! En ja, we zouden moeten trots zijn, want niets hebben van vormen is ook niej mooi. Maar toch ben ik da niet o_O Zelf ben ik 1.66m & 52 kg -- Ik zou graag naar 48 of 45 kg gaan..



    Ja, mijn vriendinnen zijn allemaal mager. En dan zeg ik dat ik een beetje moet afvallen & dan zeggen zij natuurlijk dat dat niet moet en dat ik perfect zo ben enzo. Ik geef dan uiteindelijk altijd toe aan hun, maar eigenlijk voel ik me dan wel heel slecht. Want er moet echt wat vanaf. Ik zou graag naar de 50 gaan, dan zou ik al tevreden zijn --


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    ik heb da probleem ook me vriendinne van mij. Ma gij moet blij zijn. gij bent een beetje groter als mij ma ge weegt wel 10 kilo minder -_- dus hoe moet ik mij dan voele da gij u al zo voelt

    Ja ik begrijp je, en ik heb ook niet gezegd dat je niet mag vermageren hé. Maar er zijn zovele mensen die zeggen dat ik niet mag vermageren, dusj... Die zeggen dat ook allemaal tegen jou. Waarom denk ik dat ik je volledig snap? Omdat ik met hélemaal hetzelfde probleem zit... Maar ik heb een probleempje, ik heb een wreetpropleem. Ik eet sommige momenten echt superveel en dan heb ik spijt enja ... En een vriendin van mu weet da en die steunt me enzo en die zegt dat ik mag vermageren, maar door gezond te eten enzo. Dus zoek een vriendin die je steunt! En die je zegt dat je mag vermageren, maar je op een bepaald gewist zegt dat het nu wel genoeg is enzo. Ik vertrouw mijn vriendin volledig, maar ik ben wel bang, als ik teveel complimentjes ga krijgen, dat ik wil verder vermageren... Dat heb ik nu wel al als ze vermoeden dat ik een KLEIN beetje ben vermagerd, een kilo of twee o_O Hoe ze dat zien? ><


    What you see, is what you get.

    (...)
    ... Maar ik heb een probleempje, ik heb een wreetpropleem. Ik eet sommige momenten echt superveel en dan heb ik spijt enja ... En een vriendin van mu weet da en die steunt me enzo en die zegt dat ik mag vermageren, maar door gezond te eten enzo. Dus zoek een vriendin die je steunt! En die je zegt dat je mag vermageren, maar je op een bepaald gewist zegt dat het nu wel genoeg is enzo. Ik vertrouw mijn vriendin volledig, maar ik ben wel bang, als ik teveel complimentjes ga krijgen, dat ik wil verder vermageren... Dat heb ik nu wel al als ze vermoeden dat ik een KLEIN beetje ben vermagerd, een kilo of twee o_O Hoe ze dat zien? ><


    Ik heb ook zo op momenten echt vreetbuien & daarna heb ik daar echt spijt van. Maar ik heb geen vriendin die me daarin steunt en zegt dat ik gerust wel een paar kilootjes af mag vallen. -- Als ik dat zeg dan worden ze kwaad op mij & dat meen ik serieus. Dan zeggen ze dat ik me niet moet aanstellen omdat ik wel op goed gewicht ben & dat vind ik persoonlijk wel heel kut. >< Want ik zou echt wat kilootjes kwijt geraken, maar ik heb gewoon niet echt iemand die me daarbij steunt. & dat vind ik niet echt leuwk..


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Ja ik begrijp je, en ik heb ook niet gezegd dat je niet mag vermageren hé. Maar er zijn zovele mensen die zeggen dat ik niet mag vermageren, dusj... Die zeggen dat ook allemaal tegen jou. Waarom denk ik dat ik je volledig snap? Omdat ik met hélemaal hetzelfde probleem zit... Maar ik heb een probleempje, ik heb een wreetpropleem. Ik eet sommige momenten echt superveel en dan heb ik spijt enja ... En een vriendin van mu weet da en die steunt me enzo en die zegt dat ik mag vermageren, maar door gezond te eten enzo. Dus zoek een vriendin die je steunt! En die je zegt dat je mag vermageren, maar je op een bepaald gewist zegt dat het nu wel genoeg is enzo. Ik vertrouw mijn vriendin volledig, maar ik ben wel bang, als ik teveel complimentjes ga krijgen, dat ik wil verder vermageren... Dat heb ik nu wel al als ze vermoeden dat ik een KLEIN beetje ben vermagerd, een kilo of twee o_O Hoe ze dat zien? ><

    Nja kbegrijp u.
    Ma al mijn vriendinne vinde da ik ni moet vermagere.Ma ik vin da ge u zelf ni goe voelt en ge wilt vermagere da ge da gewoon moet doen. ma ik ben gewoon verslaafd aan ete fsu ,, elke keer als ik mij verveel begin ik te ete en al XD! en da is kut want ik lust echt bijna geen groente en vis lust ik ook ni en patatte eet ik ook ni,dus gewoon niks gezond dus da kan ik gewoon ni doen enzu omda k het ni lust. En sporte ben ik veel te lui voor. Dus daarom da voor mij de enigste oplossing was ni te ete. En ik voel mij ook altij kei schuldig als ik eet -_-' dan wilk alles dr gewoon uit koste ma da kank ni

    Je gewicht is nog normaal hoor Joyce ik ben een stuk jonger en kleiner en als je jou dan tegen over mij berekend weeg ik meer hoor
    Niks aan te doen, maar ik ben ook gelukkig hoor. Nou jah ik bedoel oke k heb geen lief, maar so what, wel veel vrienden

    En k wil afvallen, ma da lukt ni, probleem he
    Ma ik ben nog wel gelukkig hoor


    Live life limitless.

    (...)
    Nja kbegrijp u.
    Ma al mijn vriendinne vinde da ik ni moet vermagere.Ma ik vin da ge u zelf ni goe voelt en ge wilt vermagere da ge da gewoon moet doen. ma ik ben gewoon verslaafd aan ete fsu ,, elke keer als ik mij verveel begin ik te ete en al XD! en da is kut want ik lust echt bijna geen groente en vis lust ik ook ni en patatte eet ik ook ni,dus gewoon niks gezond dus da kan ik gewoon ni doen enzu omda k het ni lust. En sporte ben ik veel te lui voor. Dus daarom da voor mij de enigste oplossing was ni te ete. En ik voel mij ook altij kei schuldig als ik eet -_-' dan wilk alles dr gewoon uit koste ma da kank ni

    Maar dan moet je vervangers gaan zoeken. Eet rijst, mager vlees, misschien vegetarische burger, fruit en eet vooral s'ochtends en s'middags en s'avonds niet veel meer. Omdat je dan het minste rap kwijtgraakt, aléja al je caloriën enzo. Je eten verteerd niet rap genoeg meer. Maar ik heb ook een eetverslaving, als ik depri ben & me niet goe voel of me verveel, eet ik echt véél! >< En die vriendin moet je echt zoeken, voor mij is ze de enige die me echt begrijpt. Ze zegt ook wel dat ik niet moe vermageren enzo, maar toch steunt ze mij!


    What you see, is what you get.

    (...)

    Ik heb ook zo op momenten echt vreetbuien & daarna heb ik daar echt spijt van. Maar ik heb geen vriendin die me daarin steunt en zegt dat ik gerust wel een paar kilootjes af mag vallen. -- Als ik dat zeg dan worden ze kwaad op mij & dat meen ik serieus. Dan zeggen ze dat ik me niet moet aanstellen omdat ik wel op goed gewicht ben & dat vind ik persoonlijk wel heel kut. >< Want ik zou echt wat kilootjes kwijt geraken, maar ik heb gewoon niet echt iemand die me daarbij steunt. & dat vind ik niet echt leuwk..

    Ik wil je gerust steunen! Omdat ik je volledig begrijp. Maar het probleem is dat ik niet de hele tijd bij je ben. Tijdens de middag, als je warm is moet je ook proberen geen desserts meer te pakken. Zeg tegen je vriendinnen dat ze hem mogen hebben en eet kleinere porties..


    What you see, is what you get.

    (...)
    Maar dan moet je vervangers gaan zoeken. Eet rijst, mager vlees, misschien vegetarische burger, fruit en eet vooral s'ochtends en s'middags en s'avonds niet veel meer. Omdat je dan het minste rap kwijtgraakt, aléja al je caloriën enzo. Je eten verteerd niet rap genoeg meer. Maar ik heb ook een eetverslaving, als ik depri ben & me niet goe voel of me verveel, eet ik echt véél! >< En die vriendin moet je echt zoeken, voor mij is ze de enige die me echt begrijpt. Ze zegt ook wel dat ik niet moe vermageren enzo, maar toch steunt ze mij!

    smorgens kan ik echt ni ete.dan krijg ik niks binne.Ik heb da is geprobeerd en kheb maar 1ne hap van ne boterham kunne neme fsu dus das kei sjit xD

    Jullie zijn niet te zwaar of te dik of whatever in vergelijking tot. En jullie zijn ook niet lelijk. Je moet vooral niet gaan afvallen als je maar 60 kilo weegt, want dan word je pas echt lelijk. Je denkt dan dat mooi zijn dun of licht zijn is, maar het tegendeel is bewezen. Sterker nog, de meeste jongens gruwen van veels te dunne meisjes, dan hebben liever wat meer vet dan veels te weinig. Geloof me meiden, hoe meer vet, hoe meer mensen jou zien staan!


    Life is hard and then we die

    (...)
    smorgens kan ik echt ni ete.dan krijg ik niks binne.Ik heb da is geprobeerd en kheb maar 1ne hap van ne boterham kunne neme fsu dus das kei sjit xD

    Ja i know x'D Ik krijg ook niets door mijn keel s'morgens o_O Dus dat lukt ook niet, en savonds eet ik nog wel tamelijk veel ><


    What you see, is what you get.