• Heeyyy (flower)

    Alvast bedankt dat je in ieder geval de moeite neemt om dit te lezen ;P



    Mijn naam is Jerina, en ik heb eigenlijk wel weer zin om samen met iemand (of een paar mensen) een verhaal te starten. Het liefst SciFi op Fantasy, want daar ligt nu eenmaal mijn passie ;P.
    Waar het verhaal overgaat, wil ik graag samen bedenken, want dan heeft iedereen er lol aan!
    Ik sta ook open voor andere genres, zoals Historie, dat vind ik ook altijd interessant. :)

    Ik hoop dat er mensen zijn die hier ook zin in hebben! ^.^

    Hopelijk, tot snel!



    ~My Mind Is Free~

    Euhm, misschien kan je erbij zetten wie je specifiek zoekt? Een vragenlijstje invult of ga je de eerste nemen die wil?
    En misschien kan je ook wat info over jezelf geven, leeftijd, stukje recent schrijfsel. Zo weten we of we op dezelfde lijn zitten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil al een tijdje een nieuw verhaal beginnen, dus ik zou zeker mee willen doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik wil al een tijdje een nieuw verhaal beginnen, dus ik zou zeker mee willen doen.


    Nice (Y)

    Euhm, misschien kan je erbij zetten wie je specifiek zoekt? Een vragenlijstje invult of ga je de eerste nemen die wil?
    En misschien kan je ook wat info over jezelf geven, leeftijd, stukje recent schrijfsel. Zo weten we of we op dezelfde lijn zitten.


    Ja, eigenlijk mag iedereen meedoen die wil. :) En Info over mij kun je gwn op mijn profiel vinden :) Ik heb genoeg verhalen online staan als je ook naar mijn schrijfsel wilt kijken ;)


    ~My Mind Is Free~

    Klinkt leuk! Ik zou ook eigenlijk al een tijdje graag met iemand een verhaal schrijven.


    Geloof niet alles wat je denkt