• Nu wil ik dolgraag eens weten of er hier mensen zijn die Outlander kijken.

    In Outlander volg je het leven van Claire Randall, een gelukkig getrouwde verpleegster die in 1945 – kort na de Tweede Wereldoorlog – op mysterieuze wijze verdwijnt en ontwaakt in het Schotland van 1743. In een onbekende en levensbedreigende wereld moet ze het hoofd boven water zien te houden. Wanneer ze wordt uitgehuwelijkt aan Jamie Frasier – een moedige en charmante Schotse strijder – ontstaat er een gepassioneerde affaire die haar doet wankelen. Want hoe kiest ze de man van haar leven als ze zich letterlijk in twee compleet verschillende werelden bevinden?.Gebaseerd op de boeken (zevendelige serie) van Diana Gabaldon.



    Klik hier voor de trailer:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 19:54 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog nooit van gehoord zelfs, maar het klinkt wel cool zeg.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eindelijk! Ja, ik volg het zelf ook en ik vind het een hele verfrissende, goed uitgewerkte serie. Eén van mijn lievelingsseries op het moment.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Halter schreef:
    Eindelijk! Ja, ik volg het zelf ook en ik vind het een hele verfrissende, goed uitgewerkte serie. Eén van mijn lievelingsseries op het moment.

    Gaaf! Ik heb vorige week het 1e boek gekocht - die trouwens ongelooflijk dik is. Ik kijk echt uit naar de aflevering van vanavond. *.*

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 19:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het echt een geweldige serie en ik wil het boek nog gaan lezen, maar ik wil het perse in het Engels lezen en ik wil geen boek kopen (alleen maar miskopen gedaan de afgelopen tijd qua boeken).


    Take risks and conquer your fears.

    Moth schreef:

    Gaaf! Ik heb vorige week het 1e boek gekocht - die trouwens ongelooflijk dik is. Ik kijk echt echt naar de aflevering van vanavond. *.*


    Ik ga het waarschijnlijk eerst nog houden bij het volgen van de serie voor ik de boeken aanschaf (want ik lees veel te veel op het moment), maar daarna gaan ook die er aan geloven. Het is echt een heel goed script en het acteerwerk is ook nog eens veelbelovend. I'm hooked. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Corday schreef:
    Ik vind het echt een geweldige serie en ik wil het boek nog gaan lezen, maar ik wil het perse in het Engels lezen en ik wil geen boek kopen (alleen maar miskopen gedaan de afgelopen tijd qua boeken).

    Ik wilde 'm in eerste instantie ook in het Engels, maar die betreffende boekenwinkel had alleen nog Nederlands, waarin de namen overigens origineel zijn gebleven. Verkoopster zei wel dat het er in de serie iets agressiever aan toe gaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Halter schreef:
    (...)

    Ik ga het waarschijnlijk eerst nog houden bij het volgen van de serie voor ik de boeken aanschaf (want ik lees veel te veel op het moment), maar daarna gaan ook die er aan geloven. Het is echt een heel goed script en het acteerwerk is ook nog eens veelbelovend. I'm hooked. :Y)

    Moest er aan 't begin wel even in komen, maar dat zit nu wel goed. Er speelt blijkbaar ook een Nederlandse actrice in, dat kruidenvrouwtje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:

    Moest er aan 't begin wel even in komen, maar dat zit nu wel goed. Er speelt blijkbaar ook een Nederlandse actrice in, dat kruidenvrouwtje.


    Jaa, dat weet ik. Omdat ze 1) een raar accent heeft met bepaalde uitspraken in het Schots en 2) ook in The Fault In Our Stars speelt. Verder viel het me niet echt op wie ze was. Ze doet het wel leuk, tho.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Halter schreef:
    (...)

    Jaa, dat weet ik. Omdat ze 1) een raar accent heeft met bepaalde uitspraken in het Schots en 2) ook in The Fault In Our Stars speelt. Verder viel het me niet echt op wie ze was. Ze doet het wel leuk, tho.

    Oh, die secretaresse! Nu je 't zegt... niet echt acht op geslagen. Iedereen doet 't wel leuk, tho'. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het erg goed en het beste zijn sommige die een Schots accent proberen te maken en dan het wat verkeerd uitspreken. Dat is het leuke van meer Schots dan Nederlands zijn. Ik kan zulke dingen zeggen. :Y)
          Maar de serie is erg goed. Het eerste boek heb ik afgelopen week gekregen tijdens mijn verjaardag gekregen. Engelse versie en Nederlands. Lang verhaal waarom maar ik wil het nu lezen maar eerst het laatste deel van The Hobbit serie. Teveel boeken om te lezen D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik dacht dat je dit bedoelde..

    Grmbl. Ik kan geen Engelse subs vinden voor de aflevering van gisteravond. ;_;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb de eerste aflevering gezien, moet de rest nog inhalen. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Moth schreef:
    (...)
    Moest er aan 't begin wel even in komen, maar dat zit nu wel goed. Er speelt blijkbaar ook een Nederlandse actrice in, dat kruidenvrouwtje.

    Die actrice komt uit dezelfde stad als waar ik vandaan kom/woon. Dat vind ik wel grappig. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Dat lijkt me nou echt leuk, ik ga eens kijken of ik tijd kan vinden om die serie te gaan volgen ;3


    26 - 02 - '16