• Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik de job van mijn leven (volgens mij) gevonden heb!
    Een tijdje geleden kreeg ik de blijde boodschap dat ik ben aangenomen als reisleidster/hostess op bestemming bij Jetair! (voor de Nederlanders: Arke)
    Ik ben nu al even bezig met een opleiding reisleiding en ik heb echt het gevoel dat dit mijn droomjob is! En de kers op de taart: van mei tot en met september zal ik werken en wonen op de Canarische eilanden, de Balearen, Turkije, Egypte of de Griekse Eilanden! Het doet mij ook terugdenken aan vroeger, toen ik nog dagelijks op quizlet zat en superfan was van vanalles en nog wat, en ik werd er een beetje nostalgisch van, vandaar dat ik het graag met jullie wil delen!

    Is er nog iemand die haar droomjob al heeft gevonden of echt al weet wat ze wil? Post!

    Xx

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:36 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oh wat leuk. c: Klinkt inderdaad geweldig. Veel plezier daar, en geniet er vooral van!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Oh wat leuk. c: Klinkt inderdaad geweldig. Veel plezier daar, en geniet er vooral van!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Klinkt enorm leuk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk! Zelf zit ik pas in de derde klas maar ik wil heel graag arts worden (:


    -

    TheHangingTree schreef:
    Wat leuk! Zelf zit ik pas in de derde klas maar ik wil heel graag arts worden (:

    Dan moet je er zeker voor gaan! Succes!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ooit wilde ik dat ook heel graag worden! Leek me echt geweldig. c: Maar ondertussen heb ik me bedacht. :') Piloot vond ik ook altijd al iets hebben. ^^ Maar waarschijnlijk blijf ik gewoon mooi hier in België. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gaaf!
    Wss in het ziekenhuis (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nickelback schreef:
    Ooit wilde ik dat ook heel graag worden! Leek me echt geweldig. c: Maar ondertussen heb ik me bedacht. :') Piloot vond ik ook altijd al iets hebben. ^^ Maar waarschijnlijk blijf ik gewoon mooi hier in België. (:

    Waarom heb je je bedacht?
    Ja piloot is ook tof! Of air-hostess wilde ik ook wel, maar dan zit je zo gevangen in het vliegtuig, terwijl je als 'hostess op bestemming' voor willekeurige periode op 1 plaats blijft en je daar vanalles kan ontdekken en meemaken...


    Life begins at the end of your comfort zone

    neverdoubt schreef:
    (...)
    Waarom heb je je bedacht?
    Ja piloot is ook tof! Of air-hostess wilde ik ook wel, maar dan zit je zo gevangen in het vliegtuig, terwijl je als 'hostess op bestemming' voor willekeurige periode op 1 plaats blijft en je daar vanalles kan ontdekken en meemaken...


    Mijn talen zijn niet super en ik zou heel graag iets gaan studeren met wiskunde. (: En ik zou het niet aankunnen om mijn vrienden zo lang te missen, denk ik. :3
    Ja, vind ik persoonlijk ook wel leuker. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    omggg zoo leukk ! gefeliciteerd en veel plezier alvast! =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Super! Dat vind ik echt altijd leuk om te horen. ^^
    Mijn droomjob ... Ik weet jey niey. Op het moment iets met geschiedenis. ^^ Of tolk, dzt zou ik echt duoer vinden. ^^

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 0:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk! Zeker omdat het aansluit bij je opleiding. :Y)

    Ik werk nu in de horeca in de keuken, en dat is toch wel een superbaan als het gaat om bijbaantjes. Mijn droomjob is mensenrechtenadvocaat.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Awesome! Ik doe een zorgopleiding, ik vind het super leuk om met ouderen en gehandicapten te werken.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oeh, gefeliciteerd! Je baan klinkt echt heel erg awesome, haha *is stiekem een beetje jaloers*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Numenor schreef:
    Super! Dat vind ik echt altijd leuk om te horen. ^^
    Mijn droomjob ... Ik weet jey niey. Op het moment iets met geschiedenis. ^^ Of tolk, dzt zou ik echt duoer vinden. ^^


    Super!! Geschiedenis is ook mijn plan B :D


    Life begins at the end of your comfort zone