• Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik de job van mijn leven (volgens mij) gevonden heb!
    Een tijdje geleden kreeg ik de blijde boodschap dat ik ben aangenomen als reisleidster/hostess op bestemming bij Jetair! (voor de Nederlanders: Arke)
    Ik ben nu al even bezig met een opleiding reisleiding en ik heb echt het gevoel dat dit mijn droomjob is! En de kers op de taart: van mei tot en met september zal ik werken en wonen op de Canarische eilanden, de Balearen, Turkije, Egypte of de Griekse Eilanden! Het doet mij ook terugdenken aan vroeger, toen ik nog dagelijks op quizlet zat en superfan was van vanalles en nog wat, en ik werd er een beetje nostalgisch van, vandaar dat ik het graag met jullie wil delen!

    Is er nog iemand die haar droomjob al heeft gevonden of echt al weet wat ze wil? Post!

    Xx

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:36 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Wat fijn! (:
    Mijn boek wordt het komende jaar uitgegeven, wat mijn grote droom is, maar of dat straks daadwerkelijk in een droomjob zal uitmonden is nog flink duimen. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    Wat fijn! (:
    Mijn boek wordt het komende jaar uitgegeven, wat mijn grote droom is, maar of dat straks daadwerkelijk in een droomjob zal uitmonden is nog flink duimen. :'p

    Wooow, zalig! En als je doorgroeit verdien je er ook flink mee!


    Life begins at the end of your comfort zone

    neverdoubt schreef:
    (...)
    Wooow, zalig! En als je doorgroeit verdien je er ook flink mee!


    Ja, maar die kans is wel ieniemienie. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk! Lijkt me een heel leuke job :)
    Ik zou zelf graag in het buitenland gaan werken met bedreigde diersoorten en onderzoek naar het gedrag van dieren doen.


    What would Emma do?

    Oh wauw dat is zo cool! Ik weet het nog niet precies, maar het was vorige week wel weer awesome toen er een door mij herschreven stuk op de planken stond dus ik denk dat ik mijn studie toch ga gebruiken voor het schrijven (ik doe theater-, film en televisiewetenschappen aan de uni van Utrecht).


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, dat is echt geweldig voor je!*O*

    Ik zit nu in het derde middelbaar Toerisme en mijn droomjob is eigenlijk gewoon aan de slag kunnen bij Center Parcs en daar dan kunnen opklimmen tot General Manager(Parkdirecteur)


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw, dat klinkt echt als een geweldige baan. (:
    Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik twijfel tussen vertaler/ondertitelaar/editor. Maar goed dat ik met deze opleiding alle drie kan worden. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Wat gaaf voor je! Dat klinkt echt als een hele leuke en afwisselende job! Gefeliciteerd! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat leuk voor je! Geniet er dan maar van (:


    16 - 09 - '17

    Oh mijn god. Dat is echt zo cool. Dan moet je wel van alle markten thuis zijn zeg, ghehe. Veel plezier toegewenst!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw! Da's wel echt supertof! Jaloers!

    Mijn droomjob zou literair vertaler zijn :) Doe nu literatuurwetenschap aan de uni van Utrecht dus ik zit al in de goede richting, en ga er volgend jaar nog Engels bij doen


    First things first, but not necessarily in that order

    Ooh, zo leuk! gefeliciteerd!
    Nee, mijn droomjob is niet als pizzabakster bij de Domino's, zoals ik nu doe.....

    Wow leuke job, gefeliciteerd! En leuke bestemmingen waar je mag werken. :O
    Mijn droomjob, daar moet ik nog aan "werken". Nog studeren dus. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Ben super blij voor u, Katjeeeeeee! <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Gefeliciteerd! Wauw, echt heel gaaf!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"