• Nee, dit is geen topic voor de vraag wat ik mijn familie/vriend/vrienden moet geven, dat zou wel erg laat zijn :')

    Ik ben zó nerveus voor wanneer mijn vriend zijn cadeau gaat uitpakken. Ik heb namelijk een klein stuk van een verhaal voor hem, ben echt doodsbenauwd wat hij ervan gaat vinden :')

    Wanneer gaan jullie cadeautjes uitpakken?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb mezelf dit jaar getrakteerd op een nieuwe laptop waarop ik al bezig ben hahah

    veel succes met je cadeau voor je vriend!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hij gaat het vast wel leuk vinden (:
    Wij gaan morgenochtend de cadeautjes uitpakken.
    Ik heb voor mijn moeder, broertje en vader een onesie bij de Primark gekocht.
    Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik wil hem echt op kerstochtend gaan doen... Maar ik ben bang dat mijn zusje zich niet in kan houden en we je strakjes al gaan doen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb mijn ouders allerhande dingen gegeven, mijn zus een parfummetje wat ze al heel lang wil en namens mijn ouders heb ik ook mijn eigen cadeaus onder de boom gedirigeerd. Hij ligt dit jaar helemaal vol, en ik ben heel benieuwd wat iedereen gaat vinden van de spulletjes die ik voor ze heb gekocht.
    Wij doen de cadeaus normaal op kerstavond, maar omdat mijn zus uit huis is gegaan begin dit jaar, doen we het nu eerste kerstdag, na het eten zodat zij er ook bij kan zijn. Ik heb er zin in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    In de pauzes van All You Need Is Love doen wij de cadeautjes. (:

    Spannend! Laat je weten wat hij ervan vond?

    Wij doen dit jaar geen cadeautjes, maar dat is niet erg. Het gaat om de liefde, gezelligheid en het lekkere eten! Hihi! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.