• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Ik ben zo aan het twijfelen. D: Ergens wil ik mijn tweede deel van mijn verhaal herschrijven, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik dat voor niks ga doen, omdat niemand hem toch zal lezen. Een paar mensen hebben het eerste deel gelezen, maar ik weet nog altijd niet of ik er een vervolg op moet schrijven en wat ik er nou precies mee wil doen. Daarbij kan ik ook voor SOTY iets nieuws beginnen.


    Your make-up is terrible

    Gelukkig nieuwjaar allemaal! ^^
    Misschien moet je inderdaad met iets nieuws beginnen, volgens mij heb je genoeg leuke ideeën.


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Happy New Year!

    Ik zou anders een topic erover maken, Nikki. Dan kan je kijken wat anderen ervan denken (;

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 14:05 ]


    26 - 02 - '16

    Aloha

    Assassin schreef:
    Ik ben zo aan het twijfelen. D: Ergens wil ik mijn tweede deel van mijn verhaal herschrijven, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik dat voor niks ga doen, omdat niemand hem toch zal lezen. Een paar mensen hebben het eerste deel gelezen, maar ik weet nog altijd niet of ik er een vervolg op moet schrijven en wat ik er nou precies mee wil doen. Daarbij kan ik ook voor SOTY iets nieuws beginnen.
    Je moet het in eerste instantie voor jezelf schrijven Nikki. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo geweldig als mijn ouders weer eens raar doen, waardoor de hond gaat blaffen :W


    26 - 02 - '16

    Amai wi zeg. De foto's van oudejaar zijn waarschijnlijk met een duurdere camera getrokken dan deze van mijn zus en de kwaliteit is precies nog slechter dan die van mijn gsm. Dat begrijp ik toch niet hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Amai wi zeg. De foto's van oudejaar zijn waarschijnlijk met een duurdere camera getrokken dan deze van mijn zus en de kwaliteit is precies nog slechter dan die van mijn gsm. Dat begrijp ik toch niet hoor.


    Dat is echt slecht.


    Your make-up is terrible

    Just saying:


    Je moe toch al erg je instellingen van je Nikon verkeerd zetten voor zoiets.

    Jammer dat mijn krullen weer direct weg waren. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Just saying:


    Je moe toch al erg je instellingen van je Nikon verkeerd zetten voor zoiets.

    Jammer dat mijn krullen weer direct weg waren. (no_chears)


    Wow, die is echt heel erg onscherp o.o
    Mijn kleine Nikon compact camera maakt scherpere foto's.


    26 - 02 - '16

    Ja ik snap ook echt niet hoe die kerel dat heeft gedaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik maak altijd krullen met een Carmen set, dan blijven krullen goed zitten bij mij, anders niet.


    Your make-up is terrible

    Ik met krulspellen, maar door buiten te fietsen, waren ze ook al allemaal weg.
    Als ik het met een krultang doe, zijn de eerste er al uit als ik bij de laatste kom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben weer helemaal met photoshop bezig. Misschien ga ik binnenkort een coverstore starten (;


    26 - 02 - '16