• Oke jongens, het is eindellijk zover, tijd om emotioneel te worden. :Y)


    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Numenor • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.


    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 17:43 ]


    -

    Ik erger me de laatste dood aan die stomme stellingen. Als ik een keer mijn best doe om mijn mening te beargumenteren, wordt het keihard de grond in gedrukt. Dit is echt the main reason waarom ik dit forum begin te haten.


    26 - 02 - '16

    Ik zou er gewoon niet meer op reageren, Erieka. Scheelt ook veel irritatie ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik zou er gewoon niet meer op reageren, Erieka. Scheelt ook veel irritatie ^-^


    I know. Maar sommigen zijn gewoon zo gemeen/hard/whatever. Ik denk dat dit hele forum gewoon geen goede plek voor me is :/


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    I know. Maar sommigen zijn gewoon zo gemeen/hard/whatever. Ik denk dat dit hele forum gewoon geen goede plek voor me is :/


    Als je dat denk dan moet je er mee stoppen? Doe wat goed voelt.
    Het is niet dat ik je weg wil hebben hé.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 13:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Als je dat denk dan moet je er mee stoppen? Doe wat goed voelt.
    Het is niet dat ik je weg wil hebben hé.


    Nee, I know. Ik vind het gewoon balen. Ik heb eindelijk de functie die ik zo lang wilde, of nou ja, sinds een lange tijd wilde. :c
    Dat is dan ook weg en dat vind ik gewoon zonde.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Nee, I know. Ik vind het gewoon balen. Ik heb eindelijk de functie die ik zo lang wilde, of nou ja, sinds een lange tijd wilde. :c
    Dat is dan ook weg en dat vind ik gewoon zonde.


    Welke functie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Welke functie?


    Columnist


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Nee, I know. Ik vind het gewoon balen. Ik heb eindelijk de functie die ik zo lang wilde, of nou ja, sinds een lange tijd wilde. :c
    Dat is dan ook weg en dat vind ik gewoon zonde.


    Als ik jou was zou ik een pauze nemen van het forum. ENKEL het forum.(Blijf van Q af en ik ga wenen)
    Focus een tijdje lekker op je columns en andere creaties en na een paar weken beslis je zelf. Kom ik terug? Of kom ik niet terug?
    Maar neem gewoon even afstand van het forum. Misschien denk je er dan later anders over.

    Dat heeft bij mij ook ooit eens gewerkt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Frosty schreef:
    (...)

    Columnist


    Dat is toch apart van het forum af? Die behoud je dan toch gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik een pauze nemen van het forum. ENKEL het forum.(Blijf van Q af en ik ga wenen)
    Focus een tijdje lekker op je columns en andere creaties en na een paar weken beslis je zelf. Kom ik terug? Of kom ik niet terug?
    Maar neem gewoon even afstand van het forum. Misschien denk je er dan later anders over.

    Dat heeft bij mij ook ooit eens gewerkt.


    Het probleem is dat ik hier langere tijd al tegenaan hink. Pauzes nemen heeft gewoon geen zin, maar ik ben verslaafd aan dit forum en dat maakt het moeilijk om te stoppen. Dat vind ik gewoon stom. Ik kan anderzijds hier ook niet fijn op stellingen reageren, want als ik mijn mening dus wel goed beargumenteer, wordt het de grond in gedrukt. Of helemaal verdraaid.


    26 - 02 - '16

    Jonty schreef:
    (...)

    Dat is toch apart van het forum af? Die behoud je dan toch gewoon.


    Dat weet ik dus niet.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Het probleem is dat ik hier langere tijd al tegenaan hink. Pauzes nemen heeft gewoon geen zin, maar ik ben verslaafd aan dit forum en dat maakt het moeilijk om te stoppen. Dat vind ik gewoon stom. Ik kan anderzijds hier ook niet fijn op stellingen reageren, want als ik mijn mening dus wel goed beargumenteer, wordt het de grond in gedrukt. Of helemaal verdraaid.


    Dat is inderdaad lastig, en ik ken het gevoel.:W
    Nu zou ik ook niet meer zonder forum kunnen.
    Dan ga ik iets zeggen wat we gisteren ook op de meeting hebben gezegd en wat meerbepaald uit Leah haar mond kwam.
    ''Quizlet wordt bevolkt door irritante mensen, maar ook door veel goede mensen, alleen jammer dat de irritante mensen meer opvallen.''
    Denk hier eens aan. Je mag je niet te hard focussen op die ''eikels''.
    Reageer er niet op, negeer ze en als je echt problemen hebt kom je naar mij, of iemand anders die je vertrouwt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 13:30 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad lastig, en ik ken het gevoel.:W
    Nu zou ik ook niet meer zonder forum kunnen.
    Dan ga ik iets zeggen wat we gisteren ook op de meeting hebben gezegd en wat meerbepaald uit Leah haar mond kwam.
    ''Quizlet wordt bevolkt door irritante mensen, maar ook door veel goede mensen, alleen jammer dat de irritante mensen meer opvallen.''
    Denk hier eens aan. Je mag je niet de hard focussen op die ''eikels''.
    Reageer er niet op, negeer ze en als je echt problemen hebt kom je naar mij, of iemand anders die je vertrouwt.


    Da's een hele goeie, inderdaad. Ik vind vooral de trolls en de betweters irritant, bah. Bijvoorbeeld dat therian-meisje. Zo irritant.

    En dankjewel, ik ga ook niet zomaar weg of zo. Ik zou er sowieso goed over nadenken. Ik heb jullie ook nog, jullie zijn niet vervelend of betweterig of bot (;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 13:32 ]


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Da's een hele goeie, inderdaad. Ik vind vooral de trolls en de betweters irritant, bah. Bijvoorbeeld dat therian-meisje. Zo irritant.

    En dankjewel, ik ga ook niet zomaar weg of zo. Ik zou er sowieso goed over nadenken. Ik heb jullie ook nog, jullie zijn niet vervelend of betweterig of bot (;


    Dacht je dat we alleen over onzin bezig zijn op onze meetings?(quote)
    Voor 99% misschien wel, maar we zeggen ook minstens één keer iets slim.:Y)

    Het is je geraden!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 13:36 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben het eens met Erieka over die stellingen. En sommige mensen gaan zo ver in hun mening dat er een discussie of ruzie kan komen. Sinds wanneer mag een eigen mening niet meer en moet de ander de zijne doordrammen? Niemand is hetzelfde... maar goed, wathever, ik negeer het gewoon allemaal.


    16 - 09 - '17