• Ik veronderstel dat de titel duidelijk genoeg is. C:

    Link rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=66#5716146
    Link speeltopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168378&page=last&message=175
    Link oud rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 12:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Als Phoebe, Archie en Alana bij het Herstel zijn, worden ze dan gewoon opgesloten?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik denk dat ik Kaijill dat wel laat doen ja, zij is immers de leider daar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Ik denk dat ik Kaijill dat wel laat doen ja, zij is immers de leider daar.


    Okay, en dan vragen voor informatie enzo?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Wacht, hoe gaan we het doen met het oppakken? Worden ze al gelijk herkend of wachten we tot de volgende ochtend tot ik Phoebe haar kleurlenzen laat vergeten? ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Okay, en dan vragen voor informatie enzo?


    Ik denk het, haha. Zo'n idee heb ik nog niet precies, maar Kaijill is niet de liefste zeg ik je.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Calendis schreef:
    Wacht, hoe gaan we het doen met het oppakken? Worden ze al gelijk herkend of wachten we tot de volgende ochtend tot ik Phoebe haar kleurlenzen laat vergeten? ^^


    Das wel beter, anders is er geen fun. Maar iemand in Het Herstel kan al wel een eigenaardig gevoel over de drie hebben.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Das wel beter, anders is er geen fun. Maar iemand in Het Herstel kan al wel een eigenaardig gevoel over de drie hebben.
    Ja WAT is beter. xd


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Ik denk het, haha. Zo'n idee heb ik nog niet precies, maar Kaijill is niet de liefste zeg ik je.


    Whuuuuutt, aber.. :') Dat wordt nog wel grappig, aangezien Archie in dat soort situaties de droogkloot gaat uithangen

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Das wel beter, anders is er geen fun. Maar iemand in Het Herstel kan al wel een eigenaardig gevoel over de drie hebben.


    Misschien dat ze er verdacht uitzien en dat er dan identificatie gevraagd wordt en ze dat niet hebben. Dan moeten ze namen door gaan geven; zo komt Katherine weg met de naam van een van haar zussen. Zij kan doorlopen ofzo, maar Phoebe en Archie geven dan een onbekende naam?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Misschien dat ze er verdacht uitzien en dat er dan identificatie gevraagd wordt en ze dat niet hebben. Dan moeten ze namen door gaan geven; zo komt Katherine weg met de naam van een van haar zussen. Zij kan doorlopen ofzo, maar Phoebe en Archie geven dan een onbekende naam?
    Isgood. En dan 's ochtends vergeet Phoebe haar kleurlenzen in te doen, bewaker ziet haar, BOOM POW, Phoebe geketend en in de cel gegooid, en bewakers op zoek naar Archie. Gezien Katherine met de identiteit van haar zus weg kan komen. Hots. :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Isgood. En dan 's ochtends vergeet Phoebe haar kleurlenzen in te doen, bewaker ziet haar, BOOM POW, Phoebe geketend en in de cel gegooid, en bewakers op zoek naar Archie. Gezien Katherine met de identiteit van haar zus weg kan komen. Hots. :3


    Dat hoeft toch niet perse? Het kan ook al gewoon dat als ze die valse naam opgeven, ze een vingerafdruktest doen (of nog leuker, een iristest) en dan is het zo van: OMGGG


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Dat hoeft toch niet perse? Het kan ook al gewoon dat als ze die valse naam opgeven, ze een vingerafdruktest doen (of nog leuker, een iristest) en dan is het zo van: OMGGG
    Omg das nog beter. Beter doen we dat :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    NecklessOfHope schreef:
    Als Phoebe, Archie en Alana bij het Herstel zijn, worden ze dan gewoon opgesloten?


    Je bedoelt Phoebe, Archie en Katherine


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Je bedoelt Phoebe, Archie en Katherine


    Ojah, lol :') Ik was even met mijn hoofd ergens anders


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Al denk ik dat Omega Point wel denkt aan fake pasjes hoor haha, but als jullie het willen


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Al denk ik dat Omega Point wel denkt aan fake pasjes hoor haha, but als jullie het willen
    Let's forget them. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either