• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zelfs die bevers op die foto hebben een beter liefdesleven dan ik.
    * marmotten / whatever het dan ook zijn.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:44 ]


    Van thee voel ik me altijd zo vol...


    Your make-up is terrible

    Bedankt, echt heel erg bedankt. Ik houd van je. Je hebt me zojuist gered van instorten.


    -

    Blij dat dit ook klaar is. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, dat concert was geweldig! En nooit geweten dat hoodies zo comfortabel zijn. Maakt me niet uit wat mijn studiegenoten denken, ik draag deze zoveel ik wil.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mensen die "vindt ik" schrijven. No, just no.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb je je vingers verloren? Ik heb nog steeds geen antwoord.

    Dit was een slecht idee. Een héél slecht idee. Glad I'm back home and I can crawl into my bed and cry.


    kindness is never a burden.

    Way to early for a weekend. Maar goed ik verdien er geld mee. Iemand die in Rijswijk woont, ik sta er op de markt :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay, op Texel met m'n buds. : D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    En nu heb ik onbewust het Japanse woord voor penis geleerd en het Italiaanse woord als je een toast uitbrengt.
    Dank U fanfics.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wow, dat is kut wakker worden. Waarom droom ik soms zo naar dat ik ook nog echt begin te huilen in mijn slaap?
    Wist ik nog maar de droom die ik had bij de vorige keer. Dan kom ik zeggen waar het door kwam.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 9:35 ]

    Nou, met wat geluk kan ik vandaag een leuke HG wedstrijd openen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo verkouden, bleh.


    Your make-up is terrible

    Just like I always say; don't say never. Dan komt het juist. Ik wist het zodra jij dat zei. Dat er weer iemand me zou verlaten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.