• Hallo allemaal,
    Ik ga dus aan een nieuw verhaal beginnen, en ik heb een trailer nodig (:
    Het is een Harry Potter (Next generation) Fanfiction.


    Titel: The Descendants of the Founders • HP Fanfiction
    Waarover: Het komt er dus op neer dat de vier afstammelingen van de Hogwarts Four (Godric Gryffindor, Rowena Ravenclaw, Salazar Slytherin & Helga Hufflepuff) geboren zijn, allemaal tegelijkertijd. Hierdoor wordt een eeuwenoude vloek uitgesproken over de Founders in werking gezet.
    Deze vloek zorgt ervoor dat al hun ouders op verschillende manieren om het leven komen. De kinderen worden naar het enige magische weeshuis gebracht. Ze weten niet dat ze de afstammelingen zijn van de Hogwarts Four.
    Het verhaal begint in hun zesde jaar op Hogwarts. Ze kennen elkaar nog niet, maar dankzij de vloek zal daar verandering in komen. Samen gaan ze proberen de vloek te verbreken.
    FC's: Selena Lucy Robinas (Ravenclaw): Lily Collins
    Dawn Alisha Hale (Hufflepuff): Ashley Benson
    Sem Darcy Selwin (Slytherin): Dylan O'Brien
    Marc Jack Garfis(Gryffindor): Thomas Brodie-Sangster
    Overige informatie: • Helaas zal ik geen credits kunnen geven ;( Wel zal ik natuurlijk erbij zetten dat het door jou is gemaakt, een shoutout naar een creatie naar keuze op mijn profiel zetten voor 2 weken en natuurlijk de eer (:
    • De lengte van de trailer is niet heel belangrijk, op zijn minst een minuut, maximaal 5 minuten. Er kunnen fragmenten in komen van de vier Descendants, maar ook van Hogwarts, de Founders of iets in die richting.
    • Als jullie nog andere dingen willen weten, gewoon vragen en dan zet ik het erbij (:
    • Link naar de story: Klik

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 23:04 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben niet ervaren genoeg voor trailer (ik raar je btw Lizor, die kan heel goed trailers maken) maar kan je als FC niet Dylan O'Brien doen! (;


    I just caught the wave in your eyes

    Ik kan wel iets proberen, maar ik ben niet geweldig in het maken van trailers aangezien ik pas net begonnen ben. Kan wel iets proberen.
    Wil je een bepaald liedje? Anders zet ik gewoon de HP soundtrack eronder.

    Edit: ik denk dat Ian Harding best een goede fc is voor de afstammeling van Zwadderich, maar Dylan O'Brien is ook een goede.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 22:31 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jamaar Dylan is zo een cutiepie^^
    Maar inderdaad, ik denk dat ik ga voor Dylan. Die is toch wel iets jonger (:
    En met een paar alternatieven ben ik al blij, dus probeer graag^^
    Nee hoor, qua liedjes hebben jullie en vrije keuze


    “A queen will always turn pain into power.”