• Alvast een waarschuwing dat er in mijn verhaal geen punten en kommas etc in voor gaan komen want dat is deel van het probleem

    Mijn shift doet het niet meer waardoor ik geen hoofdletters meer kan gebruiken behalve als ik caps lock gebruik
    Midden in een woord besluit mijn toetsenbord dat het leuk is om hoofdletters te gaan gebruiken zonder dat ik dit wil
    Ook kan ik ineens geen tekens meer gebruiken dus geen vraagtekens kommas punten uitroeptekens etc

    Ik denk dat ik op een verkeerd knopje heb gedrukt maar ik zou geen idee hebben welke dat precies is
    Het gebeurde nadat ik mijn laptop schoonmaakte met een doekje en ik dus aan mijn toetsenbord heb gezeten

    Ik heb mijn laptop al opnieuw opgestart omdat ik dacht dat dat zou helpen maar toen kon ik er bijna niet meer opnieuw inkomen omdat ik een uitroepteken in mijn wachtwoord heb zitten en ik die niet meer kan gebruiken
    Is me op de een of andere manier toch gelukt maar ik wil het dus liever niet nog een keer proberen

    Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen

    Alvast bedankt x


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    First of all; je hoeft toch geen shift ingedrukt te houden voor punten en of komma's?

    En dan: misschien staan er bepaalde dingen omgedraaid, en moet je eens capslock+shift tegelijkertijd indrukken, maar ik weet niet of dat gaat lukken met je shift probleem..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Werkt ctrl+shift tegelijk indrukken misschien?
    Ik heb meerdere shifts op mijn toetsenbord, werken die allemaal niet?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 14:15 ]


    Your make-up is terrible

    Andersen
    Nee klopt maar ook punten en kommas pakt hij gewoon niet meer
    Hij pakt geen enkel teken meer eigenlijk

    Assassin
    Nee dat werkt helaas niet

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 14:18 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Nee geen enkele shift werkt meer


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Heb je al bij je toetsenbordinstellingen gekeken? Volgens mij kan je daar ook updates doen en soms helpt dat.


    Your make-up is terrible

    Ik heb uiteindelijk systeemherstel gedaan en nu doen de punten en komma's etc. het weer, maar de letter m doet het niet meer (ik doe dit nu met kopiëren en plakken) en af en toe doet hij nog hoofdletters uit zichzelf. Dus nu moet alleen dit nog even opgelost worden haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Edit: Ok nu begint alles weer raar te doen
    Damn hoe kan dit nou D:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 15:36 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Heb je de landinstellingen van je toetsenbord al gecontroleerd? Misschien moet je even proberen je toetsenbord te resetten en opnieuw te installeren?


    -

    Ja heb ik ook al geprobeerd, ik heb volgens mij alles nu al wel geprobeerd, maar niks werkt. Mijn hele toetsenbord doet nu niks meer; sommige toetsen werken nog, anderen niet en anderen toetsen die ik indruk worden rare tekens oid. Ik kan ook niet meer inloggen nu, omdat ik mijn wachtwoord niet kan intypen.
    Ik denk dat ik hem maar terug moet sturen, aangezien ik hem nog geen twee jaar heb of ik ga binnenkort even langs een winkel.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Je toetsenbord is gewoon naar de klote, ligt denk ik niet aan de instellingen oid. Inderdaad even langs de winkel gaan, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Je toetsenbord is gewoon naar de klote, ligt denk ik niet aan de instellingen oid. Inderdaad even langs de winkel gaan, haha.


    Ik ben bang dat je gelijk hebt ja haha. Ik ga zo snel mogelijk langs een winkel!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Als je hem nog geen twee jaar hebt, kan je normaal nog van de garantie profiteren. Ik weet niet waar je woont, maar in België is dat wettelijk gezien twee jaar lang. In Nederland zal het volgens mij wel niet zo veel verschillen ;)


    What would Emma do?

    Eén voordeel van mijn laptop toetsenbord er kan niks tussen de toetsen invallen en ik heb daarbij ook nog een draadloos toetsenbord. ^^

    probeer eens crtl en shift tegelijk