• DE GROTE ONBEKENDE PERSONEN STORIES VERKIEZING VAN 2015





    Op Quizlet zijn al een heleboel verschillende verkiezingen en awards te vinden, en omdat fanfictions voornamelijk de site nog altijd overnemen, vinden wij dat de onbekende personen stories ook eens in de aandacht mogen staan. Daarom presenteren Erieka en ik jullie de grote onbekende personen stories verkiezing van 2015. Alle stories waar onbekende personen centraal staan mogen deelnemen aan deze verkiezing, het spijt ons dus zeer dat we fanfictions een beetje buitensluiten. Heel wat fanfictions hebben al aandacht gehad door de verschillende soorten awards en verkiezingen het afgelopen jaar, het is nu dus eens tijd voor wat anders.

    Gedurende het hele jaar zal er per maand een bepaald genre centraal staan om stories op te geven. Zo kunnen we per genre de bekendste story kronen met de eer binnen deze verkiezing. Die personen krijgen dan ook een mooie badge die ze ergens kunnen plaatsen, of ze gebruiken hem helemaal niet, keuze aan jezelf.

    Link naar story
    Link naar het tweede topic

    Regels voor het opgeven van een story
    - Het verhaal moet onbekende personen bevatten (faceclaims van beroemdheden met een verzonnen naam zijn goedgekeurd).
    - Het verhaal moet binnen het opgegeven genre passen. Heeft een story meerdere genres, dan moet het opgegeven genre voornamelijk het duidelijkst zijn.
    - Het maakt niet uit of het verhaal nog maar 10.000 woorden heeft, of al meer dan 50.000 woorden.
    - Het verhaal moet minstens een paar hoofdstukken bevatten.
    - Het verhaal mag zowel lopend, als gepauzeerd of afgelopen zijn.
    - Het verhaal mag in een andere taal geschreven zijn.
    - Je mag zoveel stories opgeven als je zelf wil.
    - Je mag een story van jezelf opgeven.
    - Je mag elke maand opnieuw stories opgeven.
    - Genres, datums en stemmingen worden duidelijk doorgegeven.
    - Geef naamsveranderingen altijd door.


    Vragen?
    Als je enige vragen hebt, aarzel dan niet om deze te stellen. Je kan altijd bij Glynne, Solemnly, Gailsel of mij (Nakama) terecht, ook om andere dingen.


    Story opgeven en uiteindelijke stemming
    Vanaf het begin van de maand, als een genre bekend is, kan je stories gaan opgeven, van jezelf of van iemand anders. Het mogen zoveel stories zijn als je zelf wil. Vervolgens komen deze stories in een lijst te staan, aan het einde van de maand wanneer het kiezen sluit, komt er een poll online waar je kan stemmen. Degene met de meeste stemmen krijgt uiteindelijk de eer binnen dat genre. Je kan de deadlines, het kiezen en stemmen een beetje vergelijken als bij xOTM.


    Invullijst
    Schrijver:
    Titel + link story:
    Korte samenvatting story:

    Genre van de maand mei: Horror
    Het opgeven van een story is mogelijk tot 24 juli 2015, 23.59 uur.

    Opgegeven stories

    Stemmen
    Stemmen is nog niet mogelijk.

    Dus lees jij iemand zijn of haar verhaal, of ben jij trots op een eigen creatie waar onbekende personen centraal staan? Aarzel dan niet om deze story of meerdere stories op te geven.

    Reeds gestelde vragen
    Welke genres komen er allemaal aan bod?
    Komedie, horror, thriller, drama, fantasy, actie, romantiek, misdaad, detective, historisch, avontuur en sci-fi.

    Hoe zit het met vervolg verhalen?
    Dat mag, het is tenslotte een story

    Mag ik ook een story via pb nomineren?
    Natuurlijk, geen probleem!

    Is het ook op die volgorde?
    Dat waarschijnlijk niet. We willen het zoveel mogelijk willekeurig doen, om te zorgen dat het niet voorspelbaar zal worden.

    Hoe recent moeten de genomineerde story's zijn geüpdatet?
    Dat maakt niet uit.

    Mogen stories voor meerdere genres genomineerd worden?
    Ja, dat mag.


    Archief
    Januari, komedie
    De winnaar is bekend! Proficiat Wiarda, Suikerbloesems krijgt de eer als beste komedie. Je krijgt nog een badge toegestuurd.

    Bewijs



    Binnenkort wordt het nieuwe genre bekend gemaakt en mogen er opnieuw stories opgegeven worden.


    Februari, romantiek
    De winnaar is bekend! Proficiat Snapback, Liefs, Jaimy krijgt de eer als beste romantiek. Je krijgt nog een badge toegestuurd.

    Bewijs poll 1
    Bewijs poll 2




    Maart, thriller
    De winnaar is bekend! Proficiat Twisty, The doll maker krijgt de eer als beste thriller. Je krijgt nog een badge toegestuurd.

    Bewijs



    April, fantasy
    We hebben een ex aequo en dat voor de eerste keer! We hebben dus twee winnaars deze maand! Proficiat Kern en Bloody_Mary, jullie stories The lost mermaid en Drakenleerling - Damion krijgen de eer als beste fantasy.

    Bewijs



    Mei, sci-fi
    De winnaar is bekend! Proficiat Bostick, Het Aardse Leven krijgt de eer als beste sci-fi.

    Bewijs



    Juni, misdaad
    De winnaar is bekend! Proficiat Capricious, Madness in a leather jacket krijgt de eer als beste misdaad.

    Bewijs



    Juli, horror
    Nog geen winnaar.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 14:09 ]


    16 - 09 - '17

    OakenshieId schreef:
    Ik ben erg benieuwd naar het volgende genre.^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind Suikerbloesem er eigenlijk echt wel leuk uitzien. Mss dat ik het ook werkelijk eens zal lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jammer dat ik dit topic nu pas zie, ik weet nog wel een leuke komedie die ik had willen opgeven. :')
    Volgende keer dan maar, hehe.

    Beatus schreef:
    Jammer dat ik dit topic nu pas zie, ik weet nog wel een leuke komedie die ik had willen opgeven. :')
    Volgende keer dan maar, hehe.


    Ah jammer ;s


    16 - 09 - '17

    Avarosa schreef:
    Ik vind Suikerbloesem er eigenlijk echt wel leuk uitzien. Mss dat ik het ook werkelijk eens zal lezen.


    Ik kan het alleen maar aanraden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laatste dag om te stemmen! Daarna gaat de poll op inactief.


    16 - 09 - '17

    *Ik wil dit volgen*

    Wauw. Nog minder dan een uur!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De winnaar is bekend! Proficiat Wiarda, Suikerbloesems krijgt de eer als beste komedie. Je krijgt nog een badge toegestuurd.

    Bewijs



    Binnenkort wordt het nieuwe genre bekend gemaakt en mogen er opnieuw stories opgegeven worden.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 0:05 ]


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd Jipje. Terechte winnaar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ahhh, wat cool! 8D Ik voel me zeer vereerd. ^^

    En de andere genomineerden mogen zich dat zeer zeker ook voelen, vind ik. Het is tenslotte niet voor niets dat er op iedereen is gestemd. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd! C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Congratz.
    Wel tof dat iedereen stemmen heeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Congratz.
    Wel tof dat iedereen stemmen heeft.


    Indeed. Het is mooi dat het goede aarde lijkt te vallen (:


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd Jip :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain