• Ik zou super graag mijn DnD character cosplayen omdat ze gewoon ontzettend awesome is. Maar het nadeel is dat het deels met blote buik is en laten we zeggen dat dat toch wel het enige nadeel aan mijn lichaam is. Ik ga nooit zeggen dat ik dik ben, want dat is niet waar, maar ik heb wel een buikje die voor veel complexen zorgt. Ik ben sowieso van plan om veel work outs te doen omdat ik met Jelle een soort van weddenschap heb, maar ik vrees dat ik nooit echt plat ga kunnen zijn.
    En dan nu de vraag. Hoe ver denken jullie dat je kan gaan in een cosplay met een blote buik. Zelfvertrouwen is natuurlijk al de halve overwinning hiervan, maar ik wil toch ook niet dat mensen me uitlachen omdat mijn lichaam niet past bij mijn character.

    Zo ziet ze er uit (het is een halfling rouge):


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dat je lichaam niets uitmaakt als je wilt cosplayen, en ik hoor dat veel vrouwen denken dat ze een buikje hebben, terwijl dat allemaal maar meevalt. Doe gewoon wat jij wilt.

    Ik cosplay niet, dus ik weet niet of er bepaalde dingen aan vastzitten. Maar als je het draagt en dan laat zien dat jij het leuk vind en jij je er positief in voelt, maakt het vaak al niet meer uit hoe je eruit ziet.


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    Ik cosplay niet, dus ik weet niet of er bepaalde dingen aan vastzitten. Maar als je het draagt en dan laat zien dat jij het leuk vind en jij je er positief in voelt, maakt het vaak al niet meer uit hoe je eruit ziet.


    Mooi gezegd! Waarheid.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind dat je het gewoon moet doen. De meeste vrouwen hebben een buikje, want dat is een laagje vet dat je amper weg krijgt omdat het je organen beschermd daar (en vooral je baarmoeder). Dat je daar een beetje vet hebt, is een teken dat je gezond bent. Pas als je vetpercentage rond de 10% of lager zit, kan je daar spieren zien zitten en dat vind ik zelf nou het gezondste beeld. Gewoon doen dus!


    Your make-up is terrible

    Stylinsexual schreef:
    Ik cosplay niet, dus ik weet niet of er bepaalde dingen aan vastzitten. Maar als je het draagt en dan laat zien dat jij het leuk vind en jij je er positief in voelt, maakt het vaak al niet meer uit hoe je eruit ziet.


    Dit, en ik hoop dat ik nu niet als een enorme creep overkom, maar ik vind je er altijd prachtig uitzien op foto's en een heel mooi lichaam hebben, dus volgens mij hoef je je echt nergens zorgen over te maken. Het staat je vast prachtig. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stylinsexual schreef:
    Ik cosplay niet, dus ik weet niet of er bepaalde dingen aan vastzitten. Maar als je het draagt en dan laat zien dat jij het leuk vind en jij je er positief in voelt, maakt het vaak al niet meer uit hoe je eruit ziet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dit, en ik hoop dat ik nu niet als een enorme creep overkom, maar ik vind je er altijd prachtig uitzien op foto's en een heel mooi lichaam hebben, dus volgens mij hoef je je echt nergens zorgen over te maken. Het staat je vast prachtig. ^^
    Nee dat is niet creepy, maar op die foto's speel ik vaak vals omdat ze maar tot mijn middel zijn. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Ik vind dat je het gewoon moet doen. De meeste vrouwen hebben een buikje, want dat is een laagje vet dat je amper weg krijgt omdat het je organen beschermd daar (en vooral je baarmoeder). Dat je daar een beetje vet hebt, is een teken dat je gezond bent. Pas als je vetpercentage rond de 10% of lager zit, kan je daar spieren zien zitten en dat vind ik zelf nou het gezondste beeld. Gewoon doen dus!
    Dat is waar, maar het kan gewoon wat strakker. Zeker als ik moe ben, loop ik nogal onderuitgezakt rond en dan valt het vet nogal op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stylinsexual schreef:
    Ik cosplay niet, dus ik weet niet of er bepaalde dingen aan vastzitten. Maar als je het draagt en dan laat zien dat jij het leuk vind en jij je er positief in voelt, maakt het vaak al niet meer uit hoe je eruit ziet.
    Dat is waar, maar ik heb gewoon niet het perfecte lichaam hiervoor en ik zou niet willen dat mensen me staan uit te lachen. Een sterke persoonlijkheid is een iets, maar op zo'n manieren kan je die van mij toch al snel afbreken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Dat is waar, maar ik heb gewoon niet het perfecte lichaam hiervoor en ik zou niet willen dat mensen me staan uit te lachen. Een sterke persoonlijkheid is een iets, maar op zo'n manieren kan je die van mij toch al snel afbreken.


    Ik snap dat je met zulke kleren, je onzeker voelt en dat dan hoe veel advies je ook krijgt, je -je ergens onzeker blijft voelen. Zo zou ik me voelen dan.

    Kun je er anders niet een hemdje onderaan doen? Misschien hou je -je niet helemaal aan de 'look' maar als jij je er beter in voelt, kan je het gewoon doen.


    wat was dit ookalweer

    Als jij het graag wilt, moet je het gewoon doen. Lang niet alle cosplayers hebben het perfecte lichaam.
    Mocht je je er echt niet goed bij voelen, kan je altijd het shirtje nog langer maken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Als jij het graag wilt, moet je het gewoon doen. Lang niet alle cosplayers hebben het perfecte lichaam.
    Mocht je je er echt niet goed bij voelen, kan je altijd het shirtje nog langer maken.
    Daar heb ik ook al over nagedacht. Een hemdje zou niet echt gaan, want dan past het niet echt meer bij de sfeer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gewoon doen! (:


    26 - 02 - '16

    Een vriendin van mij was ook heel erg onzeker bij een cosplaykostuum omdat zij ook een buikje heeft. Maar eerlijk? Ik vond het er veel leuker uitzien dan een strakke buik. Laat het anders zien aan vrienden om te vragen wat hun er van vinden c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mama heeft gezegd dat ze geen capes meer wil maken dus sowieso zal je dat niet kunnen cosplayen. c;


    If I were once a planet, you were the axis