• Lieve users,

    Uit jullie verbeterpunten en suggesties is gebleken dat de badges van vorig jaar een succesvolle motivatie waren. Jullie hebben echter ook vermeld dat het misschien handiger zou zijn om een aantal standaardbadges te ontwerpen, en daarvoor hebben wij jullie hulp nodig.
    Wij zoeken naar mensen die een beetje overweg kunnen met fotobewerking en zin hebben om voor ons de standaardbadges te ontwerpen. De badges die wij uiteindelijk kiezen, zullen worden gebruikt als motivatie voor de Story of the Year wedstrijd. De credits van deze badges zullen uiteraard naar de betreffende maker gaan.

    Wat verwachten we van jullie:
    - Een badge die wordt uitgereikt naar een officiële deelnemende story
    - Een badge die wordt uitgereikt per 10.000 woorden
    - Een badge die wordt uitgereikt naar de story met het meest geschreven woorden in een maand.
    Het is niet de bedoeling dat deze badges gespecificeerd worden met de storynaam enkel: Deze story is een officiële story die deelneemt aan Story of the Year is bijvoorbeeld meer dan voldoende.
    Je mag eveneens zelf kiezen of je hiervoor dezelfde achtergrond gebruikt of voor elk onderdeel een nieuw ontwerp maakt.

    Beloning:
    Als beloning worden 10 credits geschonken aan de user wiens badges zullen gebruikt worden en je krijgt eveneens de credits hiervoor in het topic.

    Inleveren:
    - Inleveren gebeurt in het topic
    - Je mag meerdere exemplaren indienen
    - Indienen kan tot en met 31 januari 23:59

    Met vriendelijke groet,
    Het SOTY-team

    Stem hier voor de badges!

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2015 - 18:29 ]


    De officiële crewpagina

    Ik had inderdaad een foutje gemaakt. Het zou nu moeten kloppen. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Was de poll weer gereset? Aangezien ik alweer kon stemmen

    Ik weet niet of het nodig is maar Tylan > Reigns


    16 - 09 - '17

    DIAMANTE schreef:
    Was de poll weer gereset? Aangezien ik alweer kon stemmen


    Ja. Ik was een usernaam in de poll vergeten, dus het zou oneerlijk zijn geweest als ik de poll niet gereset had. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gestemd! Moge de beste winnen.


    Physics is awesome

    Hallo lieve users!

    Het is alweer een tijdje geleden dat er in dit topic werd gepost, maar wij hebben inmiddels de uitslag van deze kleine wedstrijd en willen deze graag aan jullie bekend maken. Iedereen heeft stuk voor stuk een stel mooie badges voor ons in elkaar willen steken, maar er kan echter maar één winnaar zijn:



    De winnaar is Aserah! Gefeliciteerd! Jouw badges zullen worden gebruikt als extra beloning bij de SOTY-wedstrijd en je zult daarnaast tien credits van ons krijgen als beloning voor het ontwerpen van de badges. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Hallo lieve users!

    Het is alweer een tijdje geleden dat er in dit topic werd gepost, maar wij hebben inmiddels de uitslag van deze kleine wedstrijd en willen deze graag aan jullie bekend maken. Iedereen heeft stuk voor stuk een stel mooie badges voor ons in elkaar willen steken, maar er kan echter maar één winnaar zijn:



    De winnaar is Aserah! Gefeliciteerd! Jouw badges zullen worden gebruikt als extra beloning bij de SOTY-wedstrijd en je zult daarnaast tien credits van ons krijgen als beloning voor het ontwerpen van de badges. (:


    Gefeliciteerd!


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Wat ben ik geschrokken seg ! Dank je wel allemaal voor de stemmen. De andere badges waren natuurlijk ook heel mooi !


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Gefeliciteerd!


    Dank je !


    Today's special moments are tomorrow's memories.