• Uitleg idee zie spoiler:

    Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...


    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.


    Rollen:

    Bende 1:
    -Sangster (meisje) | Jacelyn Louise Azarov
    -Orton (jongen) | Tyler Lucás Garcia-Castillo
    -Amaris (meisje) | Rhaelyn 'Rhae' Delane Rodriquez
    -GusWaters (meisje) | Mireia Kyle Murray
    - CaptianHook (jongen) | Liam Jay O'Donoghue
    -TheseWords (meisje) | Chanel Julia Dubois


    Bende 2:
    -Orochi (jongen) | Stephen diAngelo
    -CaptianHook (meisje) | Chevanna Juliet diAngelo
    -TheseWords (jongen) | Dylan Bo Black
    -Perconte (jongen) | Warren Carwood Howlett
    -Freer (meisje) | Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    -Isimat (jongen) | Daniel Romano Maldini
    -Cissy

    Bende 3:
    -Isimat (meisje) | Lynn Jasmine Riviera
    -Orton (meisje) | Azealia Rose DiRomano
    -LittleNinja (meisje) | Kate McBryan
    -Rivals (meisje) | Olivia Mary Blake
    -GusWaters (jongen) | Creg Merrie Johnson
    -Freer (jongen) | Adam Daniel Carusso


    °Gelieve het aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk te houden. (Gewoon dat er niet 20 jongens zijn en 10 meisjes)
    °Niemand is perfect en ook hier niet.
    °Het idee gaat over criminaliteit maar dit wil niet zeggen dat elke rol hier een koelbloedige moordenaar moet zijn. Er kunnen ook mensen verplicht in een bende zitten of mensen zijn die emotioneel zijn en het af en toe moeilijk hebben,...
    °Wees creatief en origineel (:
    °Leeftijd doet er niet toe maar blijf weer realistisch
    °Gelieve het aantal mensen in de bendes ook gelijk te houden
    °Meerdere rollen zijn toegestaan
    °Naamsveranderingen doorgeven in dit topic of in mijn gastenboek a.u.b. (als je je personage een andere naam geeft, gelieve dit dan ook even door te geven)
    °Gelieve rekening te houden met de opmerkingen bovenaan in het rood
    °Bij verdere vragen kan je altijd bij mij terecht

    In te vullen lijstje:

    Naam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Bende:
    Extra's:

    Voel je altijd vrij om iets extra toe te voegen of een langere uitleg te geven (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 12:58 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Naam: Lynn Jasmine Riviera
    Geboortedatum + leeftijd: Lynn is geboren op 5 september 1995 en dat maakt haar op dit moment 19 jaar oud.
    Karakter: Lynn is een spontaan en uitbundig meisje die zich graag in de spotlights bevindt. Ze is een echt familiemens en geeft heel veel om hen. Lynn is een meisje dat snel jaloers is. Ze houdt er niet van als andere mensen iets hebben wat van haar was of is. Ze is een gevoelig meisje maar zal haar emoties niet snel laten zien. Lynn is een echte doorzetter en geeft niet op voordat ze haar doel heeft bereikt. Van jongs af aan is Lynn opgegroeid met het idee dat het goed is om in een bende te zitten en ze ziet de bende dus ook als haar ultieme levensdoel. Het levert haar veel geld op en daar kan ze veel leuke dingen doen. Ze ziet dan ook geen enkele reden om uit de bende te stappen.
    Uiterlijk + foto:



    Melanie Iglesias
    Lynn is een mooi meisje om te zien. Met haar lange zwarte haren en grote donkere ogen vallen veel mannen voor haar charmante uiterlijk. Lynn is klein van stuk, zo'n 1.63 meter. Hierbij is ze naar haar grote tevredenheid wel slank en gevormd op de goede plekken. Ze heeft een kleine tatoeage op haar sleutelbeen waar de tekst: 'Survivor' siert. Verder heeft ze een navelpiercing. Het liefst draagt Lynn croptops en jeans shorts met simpele sneakers eronder.
    Bende: Bende nummer 3
    Extra's & relaties: Beste vriendinnen met Olivia

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 16:04 ]


    - God only knows

    Ik faceclaim Cara Delevingne trouwens en Jamie Blackley

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 9:48 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb alles aangepast.
    @CaptianHook ik heb je bij bende 2 geplaatst omdat er daar nog maar weinig mensen bij waren.
    @Iedereen er is een tijdelijke stop op meisjes en bende 2 moet vanaf nu als eerste opgevuld worden. Dus als er mensen zijn die nog een jongen willen aanmaken zou dat echt fantastisch zijn. Anders moeten we wachten tot er nog meer mensen zijn die mee willen doen.
    Als er nog iemand vragen heeft mag je die hier altijd stellen of als jullie dat handiger vinden wil ik ook een praattopic openen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Naam: Mireia Kyle Murray
    Mireia is een Catalaanse naam en betekent zoveel als wonderbaarlijk. Haar moeder had voor deze naam gekozen omdat de dokters hadden gezegd dat de kans klein was dat ze zwanger zou kunnen worden. Toen dit dus wel gebeurde was de naam van het meisje snel beslist.
    Geboortedatum + leeftijd: 31/12/1996 (18 jaar)
    Mireia is geboren op 31 december, de laatste dag van het jaar. Vroeger had ze het altijd speciaal gevonden omdat er dan rond middernacht vuurwerk te zien was -speciaal voor haar verjaardag, beeldde ze zich altijd in-. Nu vind ze de datum nog wel speciaal maar ze vindt het vervelend dat vele mensen geen tijd hebben om aan haar te denken omdat ze bezig zijn met het regelen van hun eigen feest.
    Karakter: Mireia heeft een enorm wisselende persoonlijkheid. Ofwel mag ze je ofwel mag ze je niet. Tussen die twee uitersten is er eigenlijk niets. Als ze je leuk vindt, zal ze zich meteen helemaal openstellen. Dan is ze een vriendelijke meid tegen wie je alles kan zeggen. Of ze het verder vertelt, hangt er van af of ze er zelf voordeel uit haalt of niet. Ze is grappig en sommigen ervaren haar ook als gek. Ze laat zich helemaal gaan en zal als ze daar zin in heeft beginnen te dansen al is het dan midden in een serieus gesprek. Ook kan ze serieus zijn. Mireia houdt van filosofie en nadenken over het leven. Al is dat niet wat de meeste mensen van haar verwachten. Meestal houdt ze haar hersenspinsels dus ook voor zichzelf, maar als ze iemand echt vertrouwt dan begint ze alles uit te leggen dat er in haar hoofd omgaat. Dan komen er diepgaande gesprekken over geluk, oneindigheid, het heelal en andere dingen die op dat moment in haar opkomen. Haar sympathieke kant is eigenlijk wat er is overgebleven van hoe ze vroeger was.
    Vroeger was Mireia ook altijd een enorm vrolijk kind dat rond danste en huppelde zodat sommige mensen zich begonnen af te vragen of het wel normaal was en waar ze al die energie vandaan haalde;
    Als ze je niet mag, is ze verbitterd. Mireia zal er alles aan doen om niet te moeten praten of in contact te moeten komen met de mensen die ze niet mag.
    Probeer haar geduld niet op de proef te stellen want dan zou ze wel eens enorm aanvallend uit de hoek kunnen komen.
    Haar gedachten over iemand zijn meestal nogal rechtlijnig. Haar oordeel verandert niet snel. Dat is ook meteen de reden waarom ze het vervelend vindt als mensen haar ideeën of gedachten wel willen proberen te veranderen.
    Hoe Mireia zich dus gedraagt ten opzichte van iemand hangt bijna volledig af van de eerste indruk die ze over je heeft.
    Uiterlijk + foto:



    Mereia heeft lang blond haar en groene ogen. Haar wenkbrauwen zijn donker, wat er voor zorgt dat deze samen met haar ogen extra opvallen vanwege haar lichtgekleurde haren. Ze is behoorlijk lang maar heeft daar zelf geen problemen mee. Ze is helemaal tevreden met haar 1m77. Door de combinatie van haar wenkbrauwen, ogen en haren zorgt ze er voor dat ze er enorm serieus kan uitzien. Wanneer ze glimlacht worden haar kaken iets boller waardoor ze er dan weer meteen enorm vrolijk uitziet. Dit komt haar enorm van pas bij haar werk in bende 1. Ze kan als het waren wisselen tussen haar 2 gezichtsuitdrukkingen.
    Bende: 1
    Soms vraagt ze zich wel eens af waarom ze dit doet. Ze is hier mee begonnen omdat haar toenmalige vriendje in deze bende zat. Mereia heeft er niet echt een probleem mee om af en toe mensen een kopje kleiner te maken, maar als het gaat om mensen die ze kent of mensen waarvan ze heeft gezien dat die kleine kinderen hebben dan heeft ze het er enorm moeilijk mee. Kleine kinderen zijn haar zwakte al weet ze niet hoe dat komt. Gelukkig komen die situaties niet al te vaak voor.
    Extra's: Liam Jay O'Donoghue is Mireia's ex die haar heeft geïntroduceerd in bende 1.
    Je zal Mireia zelden zien huilen. Alleen wanneer ze het moeilijk heeft met een taak die ze moet volbrengen omdat ze het niet eerlijk vindt om die persoon van iemand af te pakken, zullen er een paar tranen haar ogen verlaten. Maar ze zal er altijd voor proberen te zorgen dat niemand dit ziet.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 21:15 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Maar is dit nou een msv of een rpg?

    Ik heb nog nooit meegedaan aan een msv namelijk haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Maar is dit nou een msv of een rpg?

    Ik heb nog nooit meegedaan aan een msv namelijk haha.


    Dit is een msv maar het maakt niet uit dat je nog nooit aan een msv hebt meegedaan. (Dit is ook nog maar mijn derde en ik had daarvoor nog nooit met rpg of msv meegedaan). Het belangrijkste is gewoon dat je in de derde persoon schrijft en geen hele stukken tekst van iemand anders gaat overnemen.
    Bovendien is er geen minimum aantal woorden waar je je aan moet houden.
    Misverstanden kunnen altijd opgelost worden, er is echt niemand die kwaad gaat worden als je iets "fout" doet.
    Dus maak je geen zorgen (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Chevanna Juliet diAngelo
    "Chev" "Anna"
    "Life is like runnig. Fall, stand up and keep going,"




    x Leeftijd x Ze is zeventien jaar oud verjaart op zestien juni.

    x Bende x Bende twee. Dit is enkel omdat haar broers hier in zitten, als het aan Chevanna lag zat ze niet in een bende.

    x Uiterlijk x [FC: Chrissy Costanza] Chevanna is niet lang, totaal niet. Of je ziet 1 meter en 64 centimeter als lang. Maar het meisje vindt dit wel best zo. En zo nu en dan draagt ze ook hakken om wat langer te lijken. Meestal zijn dit zwarte hakken, wat bij haar kledingstijl past. Want over het algemeen draagt ze een bandshirt, een short of een gescheurde skinny jeans en een geblokt overhemd. En dan vaak met zwarte All Stars, maar dus zo nu en dan ook hakken.
    Haar lange lokken vallen tot net iets boven haar zij en zijn van nature lichtbruin. Maar Chevanna heeft ze ook al eens blond en zwart gehad. En nu heeft ze ze bruin, maar half blond. En hiermee is ze tevreden. Over het algemeen heeft ze haar haren los hangen, maar zo nu en dan wilt ze de lokken ook wel vlechten. Haar ogen hebben een donkerbruine kleur en dragen een twinkeling met zich mee. Deze worden omringd door donkere wimpers waar altijd mascara op komt. Ook doet Chevanna een redelijk opvallende eyeliner manier op. Wat anderen daarvan vinden boeit haar niets. Meestal komt er op haar lippen een zacht roze lippenstift. En hiermee is haar look compleet volgens haar.

    x Innerlijk x ls er iemand sarcastisch kan zijn dan is het Chevanna wel, de meid trekt zich vaak niet veel aan van anderen hun gevoelens. Zelf toont zij haar pijn en verdriet ook niet, waardoor het lijkt alsof ze een hart van ijs heeft. En dit is totaal niet zo. Voor haar ouders dood toonde ze het wel, maar na dat is ze veranderd. Het is bij haar gewoon dat ze mensen niet leuk vindt en sarcasme haar enige aanval is, meestal.
    Ze kan redelijk snel boos worden en dit probeert ze weg te bergen. Alleen lukt dit meestal niet. Hierdoor komt ze wel wat agressief over vooral met haar niets-praten-gewoon-vechten—theorieën. Want dat komt omdat ze geen geduld heeft. En dit zal ze ook nooit gaan krijgen. Simpel. Vaak probeert ze het wel, maar negen van de tien keer faalt ze en dan vindt ze het tijdverspilling. In die manier is ze doel bereikend. Chevanna wilt altijd haar doel bereiken en wanneer ze dit niet doet vindt ze het zonde van haar tijd.
    Ze is een slimme meid die weet hoe ze mensen moet bespelen, wat haar sluw maakt. En door die sluwheid mogen velen haar niet.

    Maar er is ook een kant van haar die weinig mensen weten. Enkel vrienden komen bij deze kant en je moet ook erg lang wachten tot je hem zal vinden. Want bij mensen om wie zij geeft is ze een vrolijk en lief meisje met wie je de grootste lol kan beleven. Ze is ook iemand die je kan vertrouwen, en als jij een van haar vrienden bent, zij ziet dat er wat is en jij het niet verteld; dan leest zij het gewoon. Simpel als wat. En dan veranderd ze in de zorgzame vriendin die je wilt helpen en naar je zal luisteren. Want zoals eerder vermeld; gevoel heeft ze. Ze kan er niet tegen als ze ziet dat een van haar vrienden verdriet heeft, dan voelt zij zichzelf ook slecht en zal ze er veel aan doen om die vriend weer blij te maken. Want op sommige gebieden kan ze zo onserieus zijn als een clown. En dan zul je de oprechte lach van haar horen en zien. Soms heeft ze de concentratie van een zeeanemoon wat dus heel erg klein is.
    Chevanna zou enkel bij haar echte vrienden zo nu en dan haar hart uitstorten, maar dit is heel soms. Verder houdt ze dit gewoon voor zich, het is toch niet andermans zijn zaak, en daarbij; wie zou haar gezeik aan willen horen? Ze heeft soms het gevoel alsof ze minderwaardig is dan anderen en dan vindt ook zij het moeilijk om haar tranen binnen te houden, hoe erg ze dit ook probeert.

    x Extra x Ze is het zusje van Stephen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 16:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Chevanna Juliet diAngelo
    "Chev" "Anna"
    "Life is like runnig. Fall, stand up and keep going,"

    x Leeftijd x Ze is zestien jaar oud verjaart op zestien juni.

    x Bende x Bende twee. Dit is enkel omdat haar broers hier in zitten, als het aan Chevanna lag zat ze niet in een bende.

    x Uiterlijk x [FC: Chrissy Costanza]

    x Innerlijk x

    x Extra x

    De rest komt vanavond, ik ga zo weg.


    Is het goed als mijn personage een van haar broers wordt?


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    (...)

    Is het goed als mijn personage een van haar broers wordt?


    Ja is goed, lijkt me leuk!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan ik nog een jongen uit bende 2?


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Kan ik nog een jongen uit bende 2?


    Tuurlijk, ik zet je er bij.
    Er is een klein probleempje zie ik net.
    Als ik op je naam klik, staat er deze user is niet meer actief.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 11:59 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Tuurlijk, ik zet je er bij.
    Er is een klein probleempje zie ik net.
    Als ik op je naam klik, staat er deze user is niet meer actief.


    Echt? Raar...
    Ik ben nog een keer opnieuw ingelogd, kun je kijken of m'n account nu wel normaal doet?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ja het is terug helemaal in orde, ik zet je er bij (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Naam: Creg Merrie Johnson
    Geboortedatum + leeftijd: 21/10/1995 (19 jaar)
    Karakter: Creg is een gewone simpele jongen of tenminste dat was hij voordat hij in de bende terecht kwam. Hij is gedwongen geweest door zijn neef en familie om zich aan te sluiten bij de bende. Zijn neef zat er al in en verdiende enorm veel geld. Elke keer wanneer er een familiefeest was, werd hij geprezen door heel de familie. Iedereen vond hem fantastisch want hij redde zijn familie,... en Creg was gewoon Creg. Hij werd gewoon gezien als iemand die niet dapper genoeg was om zich in te zetten voor de rest. Zo werd hij dus als het ware gedwongen om ook in een bende te gaan.
    Hij voelt zich er nog steeds niet thuis en vindt het erg om mensen zo op te lichten, maar hij moet wel. De andere leden van bende 3 zouden er niet blij mee zijn moest Creg al zijn opdrachten laten mislukken en bovendien leverde een onvoltooide taak ook geen geld op. Creg zit dus met een groot schuldgevoel tegenover alle mensen die hij heeft gechanteerd en dat knaagt elke keer weer aan hem. Hij kan het maar niet van zich af zetten.
    Echt gelukkig voelt Creg zich dus niet in zijn bende en waarschijnlijk merken de andere leden dat ook.
    Creg houdt van gitaar spelen en muziek. Zijn gitaar is niet echt zijn ziel, al zou hij niet weten wat hij moest doen als dat instrument van hem wordt afgenomen. Hij hield vroeger veel van praten met andere mensen, en hij houdt daar nu nog steeds van maar nu houdt hij zich meestal stil. Dat doet hij omdat er toch niemand is die hem begrijpt of toch zeker niet in zijn bende. Iedereen lijkt het fantastisch te vinden om geld te verdienen door andere mensen te laten lijden. En hij is het daar niet mee eens. Hij hoopt dat er een dag komt dat hij weer gewoon kan gaan werken, een normale job kan vinden die niets te maken heeft met andere mensen te bezeren. Misschien wil hij wel psychiater of politieagent worden om zijn geweten te sussen. Het probleem aanpakken met het probleem. En dus de mensen die hij eerst zelf chanteerde, gaan helpen. Of tenminste de mensen die er nog waren. Want zo zat zijn werk op dit moment nu eenmaal in elkaar. Hij had al wel een aantal doden op zijn geweten.
    Uiterlijk + foto:



    Creg heeft bruine haren die krullen. Soms laat hij zijn krullen gewoon hangen zoals hij opstond, soms werkt hij ze weg met wat gel. Hij is niet een van de langste. Met zijn 1m79 voelt hij zich vaak best klein. Creg ergert zich er ook vaak aan dat het net 79 cm moest zijn in plaats van 80.
    Zijn ogen hebben een mooie donkere, bruine kleur waardoor het soms wel lijkt of hij puppyogen heeft.
    Bende: 3
    Extra's: Creg is dan misschien wel tegen het laten lijden van mensen, toch deinst hij af en toe niet terug voor een gevecht. Als er iemand een persoon waarvan hij houdt iets zou willen aandoen, dan zou hij meteen voor die persoon in het vuur springen.
    Hij is namelijk zijn vriendin kwijt geraakt doordat hij niets deed. Hij kon ook niets doen. Maar in zijn hoofd is het nog steeds zijn schuld en dat zal hij zichzelf nooit vergeven. Hij heeft dus ook moeite om zich echt aan iemand te binden omdat hij bang is dat er weer zo iets gaat gebeuren. Maar moest er ooit nog eens bijna iets gebeuren met iemand van wie hij houdt, dan zou Creg de eerste zijn die bereid was om zich op te offeren of om een pistool in handen te nemen ook al is hij volledig tegen het vermoorden van mensen.
    Je kan hem dus maar best niet te kwaad proberen te krijgen en al zeker geen verkeerde beweging in de buurt van een van zijn dierbaren.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 21:36 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Verander mijn meisje uit bende 1 maar in een jongen, het is namelijk lichtelijk ongeloofwaardig dat er zoveel meisjes zijn oh lol


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner