• Kristen Stewart gaat diep door het stof na haar slippertje (affaire) met de getrouwde regisseur Rupert Sanders. De actrice zegt spijt te hebben en zielsveel van haar vriend Robert Pattinson te houden.

    "Ik heb heel veel spijt van het verdriet en de schaamte die ik heb toegebracht aan mijn naasten", aldus Stewart in een verklaring aan diverse Amerikaanse media. "Door deze ondoordachte actie heb ik mijn relatie met de belangrijkste persoon uit mijn leven op het spel gezet, degene van wie ik het meeste houd en die ik het meeste respecteer: Rob. Ik hou van hem, ik hou van hem. Het spijt me heel erg."

    Snow White and the Huntsman-regisseur Sanders, die twee kinderen heeft met zijn vrouw, heeft net zoveel spijt als Stewart. "Mijn prachtige vrouw en hemelse kinderen zijn mijn alles. Ik hou van hen met heel mijn hart en bid dat we samen door deze moeilijke periode komen."

    De 22-jarige Stewart heeft sinds 2009 een relatie met Robert Pattinson. De 41-jarige Sanders is getrouwd met actrice Liberty Ross, die net als Stewart een rol had in Snow White and the Huntsman.



    Bron: Novum en FOK.nl

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 11:50 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    WAT hahaha.
    *kruipt onder steen vandaan*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik had al zoiets gehoord. Eigenlijk vind ik het wel een beetje dom van allebei, ze zijn blijkbaar allebei gelukkig maar gaan toch vreemd.


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    WAT hahaha.
    *kruipt onder steen vandaan*


    i know


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Occhi schreef:
    Ik had al zoiets gehoord. Eigenlijk vind ik het wel een beetje dom van allebei, ze zijn blijkbaar allebei gelukkig maar gaan toch vreemd.


    mee eens. als je van iemand houd dan ga je niet naar bed met anderen


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Dat mens kan mij echt geen bal schelen, net zoals de rest van de sterrenwereld.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Dat mens kan mij echt geen bal schelen, net zoals de rest van de sterrenwereld.


    ik snap dat je dan gefrustreerd bent dat ik dit hier neer zet, maar als je het niet intresant vindt, waarom bekijk je het dan?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    nog steeds denk ik dat robert en kristen een soort van publicatie-koppeltje voor de film twilight zijn, dat het dus niet echt is..


    I can do whatever i like since those hipsters discovered that we only live once.

    hoopellende schreef:
    nog steeds denk ik dat robert en kristen een soort van publicatie-koppeltje voor de film twilight zijn, dat het dus niet echt is..

    Dit denk ik eerlijk gezegd ook.

    hoopellende schreef:
    nog steeds denk ik dat robert en kristen een soort van publicatie-koppeltje voor de film twilight zijn, dat het dus niet echt is..
    ja daarom zeg ik ook, als je van iemand houd ga je niet vreemd.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Aragog schreef:
    WAT hahaha.
    *kruipt onder steen vandaan*


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    That stupid- whaaaaaaathewugfqkjef.
    Rupert Sanders isn't even that handsome. Omg. I want to throw a brick at her.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DragonWings schreef:
    (...)

    ik snap dat je dan gefrustreerd bent dat ik dit hier neer zet, maar als je het niet intresant vindt, waarom bekijk je het dan?

    Ik ben niet gefrustreerd?
    En ik mag gerust zeggen dat ik dat niet interessant vind. (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hoopellende schreef:
    nog steeds denk ik dat robert en kristen een soort van publicatie-koppeltje voor de film twilight zijn, dat het dus niet echt is..


    I hope so. Kristen doesn't deserve Robert.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nefie schreef:
    (...)
    Ik ben niet gefrustreerd?
    En ik mag gerust zeggen dat ik dat niet interessant vind. (;


    oke sorry, ik dacht eerlijk gezegd dat je het gemeen bedoelde, maar dan is het goed! :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)

    oke sorry, ik dacht eerlijk gezegd dat je het gemeen bedoelde, maar dan is het goed! :)


    Lol. Zij is niet gefrustreerd. Mijn reactie is gefrustreerd.
    Zij is meer van 'lol, bitch, I coudn't care less' maar dan beter verwoord.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.