• Uitleg idee zie spoiler:

    Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...


    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.


    Rollen:

    Bende 1:
    -Sangster (meisje) | Jacelyn Louise Azarov
    -Orton (jongen) | Tyler Lucás Garcia-Castillo
    -Amaris (meisje) | Rhaelyn 'Rhae' Delane Rodriquez
    -GusWaters (meisje) | Mireia Kyle Murray
    - CaptianHook (jongen) | Liam Jay O'Donoghue
    -TheseWords (meisje) | Chanel Julia Dubois


    Bende 2:
    -Orochi (jongen) | Stephen diAngelo
    -CaptianHook (meisje) | Chevanna Juliet diAngelo
    -TheseWords (jongen) | Dylan Bo Black
    -Perconte (jongen) | Warren Carwood Howlett
    -Freer (meisje) | Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    -Isimat (jongen) | Daniel Romano Maldini
    -Cissy

    Bende 3:
    -Isimat (meisje) | Lynn Jasmine Riviera
    -Orton (meisje) | Azealia Rose DiRomano
    -LittleNinja (meisje) | Kate McBryan
    -Rivals (meisje) | Olivia Mary Blake
    -GusWaters (jongen) | Creg Merrie Johnson
    -Freer (jongen) | Adam Daniel Carusso


    °Gelieve het aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk te houden. (Gewoon dat er niet 20 jongens zijn en 10 meisjes)
    °Niemand is perfect en ook hier niet.
    °Het idee gaat over criminaliteit maar dit wil niet zeggen dat elke rol hier een koelbloedige moordenaar moet zijn. Er kunnen ook mensen verplicht in een bende zitten of mensen zijn die emotioneel zijn en het af en toe moeilijk hebben,...
    °Wees creatief en origineel (:
    °Leeftijd doet er niet toe maar blijf weer realistisch
    °Gelieve het aantal mensen in de bendes ook gelijk te houden
    °Meerdere rollen zijn toegestaan
    °Naamsveranderingen doorgeven in dit topic of in mijn gastenboek a.u.b. (als je je personage een andere naam geeft, gelieve dit dan ook even door te geven)
    °Gelieve rekening te houden met de opmerkingen bovenaan in het rood
    °Bij verdere vragen kan je altijd bij mij terecht

    In te vullen lijstje:

    Naam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Bende:
    Extra's:

    Voel je altijd vrij om iets extra toe te voegen of een langere uitleg te geven (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 12:58 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Amaris schreef:
    (...)

    Ah, oke. Hoelaat was je van plan, want morgen - alhoewel ik vrij ben - heb ik een druk progamma. :3


    Rond 2 uur moet wel lukken denk ik

    (2 uur in de middag bedoel ik dus)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 19:58 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Rond 2 uur moet wel lukken denk ik

    (2 uur in de middag bedoel ik dus)


    Yay. ^^•


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik ben morgen pas rond kwart voor vier thuis, dus dan kun je pas een post verwachten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Ik ben morgen pas rond kwart voor vier thuis, dus dan kun je pas een post verwachten.


    Geen probleem hoor


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Belangrijk

    Het duurde langer dan gedacht (sorry daarvoor), maar nu is het af:
    Ik stel jullie voor *trommelgeroffel* het eerste speeltopic van crime division: Klik
    Als jullie nog vragen hebben of denken dat er iets ontbreekt, mag je dat altijd even zeggen.
    De gebouwen, kantoren,... laat ik momenteel over aan jullie eigen fantasie of hebben jullie liever dat ik daar een foto van zoek?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 15:19 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oh ja en eender wie mag beginnen met zijn/haar stukje te plaatsen (niet dat dat echt een regel is of zo maar gewoon dat jullie niet allemaal wachten tot ik als eerste iets post in het topic)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Belangrijk

    Het duurde langer dan gedacht (sorry daarvoor), maar nu is het af:
    Ik stel jullie voor *trommelgeroffel* het eerste speeltopic van crime division: Klik
    Als jullie nog vragen hebben of denken dat er iets ontbreekt, mag je dat altijd even zeggen.
    De gebouwen, kantoren,... laat ik momenteel over aan jullie eigen fantasie of hebben jullie liever dat ik daar een foto van zoek?


    Foto zou wel leuk zijn, alhoewel het dan werk voor jou is - dus ik bedenk wel even iets over Rhae's eigen kamer. :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Orochi schreef:
    Naam:
    Stephen diAngelo
    Geboortedatum + leeftijd:
    25 jaar - Verjaard op 28 april.

    Karakter:
    Als klein jongetje was Stephen een schatje, hij luisterde vaak naar zijn ouders en wilde altijd het beste, totdat hij een broer erbij kreeg, hij had regelmatig ruzie met hem en dat leide tot gevechten. Zijn zusje was de enige persoon die hij wilde beschermen.
    In zijn tienerjaren sloot hij zich vaak op in zijn kamer en kwam enkel naar beneden voor eten, hij spijbelde en kwam niet van de computer af. Stephen is maar al te graag op vrouwen gericht. Stephen kan zijn woede op verschillende manieren afweren. Met geweld, waarbij hij vaak zijn vuist gebruikt of hij pakt het op de snelle manier aan en trekt zijn mond open.
    Stephen heeft een zwakte voor hoogtes, hij durft niet in kleine ruimtes zoals liften en wc's van treinen. De angst dat hij opgesloten wordt is totale chaos.
    Uiterlijk + foto:


    Stephen is 1.85 en licht gespierd, waarbij zijn lichtgetinte huid een stoere uitstraling geven. Zijn asblonde haren sieren zijn strakke gezicht. Stephen knipt zelf zijn haar dat te zien is door de wijd uitstaande plukken. De diepe ogen hebben een lichtgrijze kleur, waarbij zijn neus iets scheef staat. Stephen draagt vaak grijze hoodies die een maat te groot zijn en een sportbroek. Hij draagt aan zijn maat vijf en veertig voeten, zwarte gympen.
    Zijn arm is volledig getattoeerd met allerlei betekenisvolle beelden. Op zijn rug heeft hij de naam van zijn zusje laten zetten.
    Bende:
    bende 2
    Extra's:
    Broer van Chevanna.
    Stephen is Vegetarisch.





    Zo Stephen is klaar.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Catherine Greenson
    Geboortedatum + leeftijd: 23 November, ze is 19 jaar oud
    Karakter:
    Catherine is iemand waarmee je kunt lachen, ze is vaak wel in tot een lolletje. Maar ze heeft ook een zakenkant, die is vaak iets serieuzer, maar toch nog vol met grappen en af en toe wat lichtelijke sarcasme. Ze is een eigenwijs persoon, en wil veel zoals zij dat voor haar ogen ziet. Het is moeilijk voor haar om te accepteren dat ze een fout heeft gemaakt.
    Catherine is nieuw bij de bende, ze zit er pas een half jaar tot een jaar bij. Ze was elf toen haar moeder stierf, vermoord door een van de criminele zaken van haar vader, die ook bij dezelfde bende zat. Hij kon er niet mee stoppen want dit was zijn manier om geld te verdienen om zijn dochter te onderhouden. De dood van haar moeder heeft Catherine sterker gemaakt, maar ook verzwakt. Ze is bang om mensen te verliezen van wie ze houd, iets té bang. Maar ze is ook iemand die heel geïnteresseerd is in mensen. Toen Catherine studeerde van school had haar vader liever gehad dat ze zou gaan studeren, en een rustig leventje leiden. Maar dat was niet weggelegd voor Catherine. Ze wou de gevaarlijke kant van het leven opzoeken, en het avontuur.
    Omdat Catherine nog niet heel lang bij de bende zit wil ze zich vaak bewijzen, ze is dan ook roekeloos, en komt daardoor vaak in problemen. Maar ze bedoelt het vrijwel altijd goed.
    Uiterlijk + foto:



    Catherine heeft een lichtgebruinde huid, met donkere haren en bruine ogen. Ze heeft van nature haar met slag erin, maar ze kan het ook stijlen of krullen. Het hangt ook af van wat ze doet hoe ze haar heeft. Catherine is erg slank, en ze is van gemiddelde lengte, ongeveer 1,70. Catherine houd van skinny jeans met gympen eronder. Ze kan er een simpel zwart top op hebben, of een sweater bijvoorbeeld.
    Bende: 2
    Extra's: -


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mag ik een meisje uit Bende 1? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    Mag ik een meisje uit Bende 1? c:


    Puh Demi.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Puh Demi.


    *grijnst*


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    Mag ik een meisje uit Bende 1? c:

    Ja is goed


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik loop enorm achter door toetsweek, is er iemand die een van mijn karakters in haar stukje kan betrekken zodat ik morgen een begin kan maken met meeschrijven?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Adam kan wel bij Lynn. Ze staat net op de gang en ze zitten in dezelfde bende.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 18:06 ]


    - God only knows