• Hooi! (:

    Mijn ouders (of beter gezegd; mijn moeder vooral) zijn nieuwsgierig. Ze weten van Quizlet af en dat ik hier mijn vrienden heb zitten, etc. etc.
    En aangezien wij een muzikale familie zijn, willen mijn ouders nu graag weten of er ook muzikanten op Quizlet zitten. Voor beroep of hobby maakt niet uit.

    Naar aanleiding van hun vraag, heb ik dan ook een poll aangemaakt. Welk instrument bespeel jij?

    Zouden jullie alsjeblieft de poll in willen vullen?
    Alvast bedankt! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb jaren viool gespeeld, maar nu nauwelijks meer, omdat ik er geen tijd meer voor heb. Misschien pak ik het over een paar jaar weer op.


    Stenenlikker

    Twee jaar lang heb ik blokfluit gespeeld, maar daar ben ik uiteindelijk mee gestopt omdat het een beetje botste met mijn lerares (dat krijg je als je les krijgt van je moeder, ugh) en omdat ik het stiekem echt geen mooi instrument vind. Daarna nog een jaar dwarsfluit gespeeld, tot ik erachter kwam dat ik mezelf een verkeerde blaastechniek had aangeleerd en ik daardoor bijna flauwviel na dertig minuten les. :') Nu zing ik klassieke stukken in het schoolkoor en dat bevalt me prima. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De triangel. (wbw)


    Oh en de piano, maar ik heb dat maar twee jaar gehad. Dus als ik dat eens speel, komt er niet echt iets fantastisch naar boven. Ik zou graag de gitaar willen spelen, maar ik ben te lui om die noten te leren en heb het bovendien al druk genoeg. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben echt incapabel en kan geen enkel instrument haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.