• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:

    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Weasley • 7 • TheHangingTree FC: Amanda Seyfried 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Weasley • 6 • Gereserveerd • ComingToTheTree
    X Rose Weasley • 5 • WhereITold FC: Daria Sidorchuk 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora FC: Holland Roden 1.14
    X Lily Potter • 4 • TheHangingTree FC: Karen Gillan
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • MetUpAtMidnight FC: Kaya Scodelario 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Calendis 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush Alexis Ren 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8
    X Gereserveerd • Superheroes

    Mannen:
    X Edward Lupin • 7 • NecklessOfHope FC: Andrew Garfield 1.9
    X Fred Weasley • 7 • Bain FC: Thomas Brodie Sangster 1.9
    X James Potter • 6 • WhereITold 1.8
    X Albus Potter • 5 • Gereserveerd • CaptianHook FC: Logan Lerman 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • NoStranger 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4
    X Campbell Saunders • 5 • Leora FC: Dylan Everett 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • Gereserveerd • 7 • NoStranger 1.11
    X Ethan James Cole • Gereserveerd • 7 • CaptainKush FC: Luke Bilyk 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Gereserveerd • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain
    X Gereserveerd • ComingToTheTree



    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: James Potter • WhereITold
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Potter • TheHangingTree

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Weasley • TheHangingTree
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • NoStranger

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • WhereITold
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Gereserveerd • Bain
    Chaser: Albus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • NoStranger
    Head Girl: Victoire Weasley • TheHangingTree

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    -
    - Rose Weasley • WhereITold
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen MetUpAtMidnight en TheHangingTree maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:38 ]


    take me back to the basics and the simple life

    SphinxX schreef:
    waren mijn rollen eigenlijk al goedgekeurd?


    Ik zal nog even kijken ^-^

    Edit: Bij Hugo mis ik nog een foto. Je andere rol is goedgekeurd. Ookal zou ik ze beiden graag nog wat uitgebreider willen zien.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 20:20 ]


    take me back to the basics and the simple life

    hugo fc; just some guy (post bewerkt, het staat op pagina 6)

    op dit moment weet ik niets te verzinnen als innerlijk. ik hoop dat het zo goed is en zodra ik wat weet, schrijf ik het er wel bij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dylan Taylor Parker.

    'Leave me alone! But don't hurt me please!



    Leeftijd: Zestien jaartjes oud, hij is geboren op 3 september.
    Afdeling: Ravenclaw.
    Bloedstatus: Half-blood.
    Innerlijk: Dylan is een vrolijk jongen die in de bloei van het leven is. Hij houdt er absoluut niet van om op mensen boos te worden of om ze te straffen. Met andere woorden, hij is soft. Je mag hem gerust zo noemen, en hij weet zelf ook dat hij het is, maar toch vindt Dylan het niet leuk. Hij vindt zichzelf geen type om snel op mensen boos te worden of irritant te zijn. Daarom is hij bijna altijd stil en houdt zich meestal op de achtergrond als er iets gaande is. Als Dylan toch zijn mond opentrekt om iets te zeggen, denkt hij eerst goed na of het niet te kwetsend is of dat hij kwaad overkomt. Je kan Dylan goed vertrouwen omdat hij geen geheimen zal doorvertellen en hij is gewoon trouw aan zijn vrienden. Hij kan er niet tegen als hij iemand gepest of geplaagd ziet worden, hij heeft er een gloeiende hekel aan en komt meteen voor die persoon op. Maar toch past Dylan op omdat hij geen klappen wil krijgen. Dylan is in zijn verleden vaak gepest en was altijd het buitenbeentje in zijn gezin. Hoe hard hij ook zijn best deed om erbij te horen, ze negeerden hem en mochten hem niet. Dylan is op straat gezet en zo heeft hij meer op zichzelf gelet. Onzeker is hij nou niet maar helemaal zeker van zijn karakter is hij ook niet. Ook vindt Dylan het ontzettend moeilijk om tegen iemand nee te moeten zeggen, daarom komt hij weleens in de nesten omdat hij tegen iedereen ja zegt om ze niet te kwetsen. Kortom: Deze jongen is een softie. Maar wel een hele aardige softie.
    Uiterlijk: [FC: Luke Hemmings] Dylan heeft donkerblonde haren die hij altijd in een kuif heeft staan met behulp van wat gel. Hij is ietwat bleek maar hij kan ook snel verkleuren door de zon. Hij heeft ijsblauwe ogen die bijna altijd vrolijk staan. Aan zijn ogen kun je zien hoe hij zich voelt, als er een vrolijke twinkeling instaat is hij blij en enthousiast maar als ze dof staan is hij verdrietig of zit hij ergens mee. Dylan heeft een lippiercing, een gewoon zwart ringetje dat eigenlijk best goed staat bij zijn lichtroze zachte lippen. Als hij zijn schooluniform niet aan heeft draagt hij meestal een zwart shirt, met of zonder print, en daarbij een zwarte broek met gaten en/of scheuren, en daaronder zijn zwarte vertrouwde vans. Dylan is echt geen body-builder maar hij heeft wel een sixpack waar hij trots op is. Wel is Dylan een beetje onhandig en kan snel dingen uit zijn handen laten vallen of over zijn eigen voeten struikelen.
    Relaties: (Nicole Belladonna: Is zijn vriendinnetje en hij is helemaal dol op haar. )
    Wie wil verder iets met deze leukerd? Vrienden, vijanden, familie, etc ^-^

    Extra: Hij heeft een sneeuwuil genaamd Cordelius en ook heeft hij nog een zwart-witte kater, die Jay heet. Hij verstopt Jay altijd onder zijn bed omdat Jay tegen vreemden ontzettend gemeen is. In het Quidditch team is Dylan een Chaser.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 17:26 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley


    « Naam »
    Dominique Gabrielle Weasley. Maar iedereen die haar persoonlijk kent en niet van haar afkomst noemt haar meestal Dom. Ook al wilde Domique eerst dat iedereen haar Do of Nikki zou noemen, grapte iemand dat 'Dom' beter bij haar past. Iedereen heeft het overgenomen en Dom heeft het opgegeven. Haar tweede naam is Gabrielle, naar haar tante aan haar moeders kant. En dan natuurlijk de beruchte Weasley.

    « Leeftijd »
    Dom is zestien jaar oud, geboren op precies 1 december. Dom is een late leerling maar dat vind ze niet heel erg; anders had ze bij Victoire in de klas gezeten, wat aan de ene kant wel leuk was geweest, maar aan de andere kant vindt Dom het erg irritant om continue met haar zus te worden vergeleken.

    « Afdeling »
    Dominique mag haarzelf een echte Gryffindor noemen; en dat doet ze dan ook vol trots. De sorteerhoed heeft enorm getwijfelt, maar uiteindelijk heeft hij Dom onder druk in Gryffindor gezet. Herken je de situatie Leo?. Maar ondanks dat Dom ook best wel een Ravenclaw had kunnen zijn, past Gryffindor toch wel erg goed bij haar.

    « Bloedstatus »
    Dominique is een apart geval. Haar vader is dan wel volbloed, maar heeft ook een vleugje weerwolfbloed door zijn aderen stromen. Haar moeder is deels Veela, wat dan ook wel is doorgegeven aan Dom. Ze is onbegrijpelijk knap en heeft dan ook wel een paar Veela eigenschappen. Ondanks dat kan ze, in tegendeel tot haar moeder, geen Veela charmes gebruiken. Maar toch voelen jongens zich zonder goede reden erg snel aangetrokken tot Dom.

    « Innerlijk »
    Dom is nou niet echt bepaald het persoon dat ze op eerste instantie lijkt. Mensen denken altijd dat ze een arrogant ik-weet-ik-ben-knap high-class typetje is, een soort modepopje die alleen maar populair wilt zijn. Ehm, nope. Not at all. Dom is namelijk een echte tom-boy. Als klein kind vond ze het geweldig om buiten te spelen en vooral geweldig dat ze haar moeder zo irriteerde ermee. Haar vader vond het allemaal juist grappig. Dom zelf is een beetje van het buiten spelen afgeknapt, maar wel is ze in de zomer dagelijks op het strand te vinden. Niet om een beetje te liggen zonnen en haar lichaam te showen, maar om te zwemmen en vooral om te surfen. Surfen vindt ze echt geweldig, ook al is het een muggle sport. En aangezien ze een mooi huisje aan zee hebben is er niets om Dom tegen te houden.
    Ook is Dom een klassieke Gryffindor. Moedig en roekeloos. Avonturen vindt ze geweldig, gevaarlijke dingen geven haar een kick. Ze weet dan ook al wat ze wilt worden: Curse Breaker, net zoals haar ouders. Je kan dan ook wel merken dat Dom de vrouwelijke versie van haar vader is. Net zoals hij heeft ze een hekel aan stil zitten en niets doen en is ze ook nog eens super energiek. Hyper actief is eigenlijk een betere omschrijving, want Dom lijkt altijd vol met energie te zitten. Ook moet ze wel een soort goede conditie doordat ze altijd wel beweegt.
    Dom kan nogal, ehm, enthousiast zijn. Voor sommigen is ze nogal overweldigend omdat ze zo druk is en overdreven. Maar Dom kan ook wel serieus zijn. Maar alleen als ze het heel hard probeert en nodig heeft. Ondanks dat ze in haar zesde jaar zit en al een keer geschorst is slaat ze regelmatig lessen over als ze er geen zin in heeft. Puur en alleen dankzij haar achternaam en het feit dat ze best wel een goede heks is zijn de leraren een stuk makkelijker met haar. Alhoewel ze daar nu toch wel wat minder van merkt, maar goed. Dom noemt haarzelf graag 'Marauder 2.0' omdat ze de Marauders simpelweg geweldig vindt. Ook heeft Dom het voor elkaar gekregen Peeves aan haar kant te krijgen. Niemand begrijpt hoe ze het deed, inclusief zijzelf. Maar Peeves mag haar gewoon, in tegenstelling tot de meeste leraren. Wat er misschien wel wat mee te maken heeft.

    « Uiterlijk »
    [fc: Erin Heatherton]
    Dom is een uitzonderlijk knap meisje en dat weet ze. En haat ze. Dankzij haar mooie gezichtje en slanke lichaam schat iedereen haar anders in. Aan de ene kant is het tegendeel bewijzen leuk; maar aan de andere kant is het vervelend. Je zou denken dat de jongens na al die jaren wel zouden weten dat ze geen oppervlakkige flirtende barbie pop is.
    Dom heeft een knap gezichtje dat zongebruind is met eeuwige zomersproetjes op haar neus. Haar blonde lokken krullen half achtig tot een stuk onder haar schouders. Haar ogen zijn amandelvormig en groen, vaak met ondeugende spikkeltjes erin. Haar lippen zijn vol en van nature licht roze. Haar lichaam is lang en slank, zelfs al eet ze zo veel. Meestal draagt Dom comfortabele kleding, en haar uniform zit meestal niet zoals hij hoort.

    « Relaties »
    Camilla - beste vriendinnen
    Teddy - goede vrienden
    Nathan - liefdesrelatie
    Rose - goede vriendinnen
    James - goede vrienden
    Wie wilt nog meeer?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 21:23 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    NoStranger schreef:


    Nathan Chase
    'Villains are the heroes who were never saved.'






    - Naam:
    Nathan Dylan Chase

    - Leeftijd:
    17

    - Afdeling:
    Ravenklauw, maar eigenlijk past hij beter bij Zwadderich. Doordat hij geen tovenaarsbloed heeft kon hij daarbij niet in worden gedeeld en aangezien hij ook slim is, werd hij ingedeeld bij Ravenklauw.

    - Bloedstatus:
    Muggleborn.

    - Innerlijk:
    Als je Nathan nog maar net een paar minuten kent zou je waarschijnlijk denken dat hij een pure, gemene Zwadderaar is. Dat hij komt van een lange lijn van volbloed tovenaars en een hekel heeft aan alles wat met dreuzels te maken heeft. Alleen dat laatste is waar, want hij komt uit een gezin bestaande uit enkel dreuzels. Het was echter helemaal geen fijn gezin en Nathan werd heel vervelend behandeld. Daardoor wil hij zo min mogelijk te maken hebben met dreuzels.
    Maar ook is Nathan een echte Ravenklauw. Hij zit heel graag met zijn neus in de boeken en zit liever in de wereld van een boek dan in de echte wereld. Dat zorgt ervoor dat hij heel weinig vrienden heeft, maar als hij bevriend is met iemand dan zal hij voor diegene door het vuur gaan. Hij noemt iemand dan ook niet zomaar een 'vriend', daarvoor moet je jezelf bewijzen. Als hij ook maar het idee heeft dat iemand hem niet erg aardig vindt, dan kan diegene maar beter snel weggaan.
    Nathan is dan ook erg sluw en als hij iemand die mag dan zal hij er alles aan doen om diegene te ruïneren. Hij kan er niet tegen om mensen die hij niet aardig vindt gelukkig te zien en als hem niet lukt om het leven van diegene te verpesten dan zal hij nooit toegeven dat het hem niet gelukt is.
    Dingen toegeven is sowieso heel moeilijk voor hem. Doordat hij niet graag toegeeft dat hij zich schaamt voor dingen die hij doet, liegt hij heel veel en soms gaat het zo ver dat hij in één grote leugen zit waar hij maar moeilijk uit kan komen.
    Zijn gezin bestond vooral uit criminelen en als hij niet naar Zweinstein was gegaan was hij waarschijnlijk ook die kant op gegaan. Het was 'kill or be killed' bij hem thuis, wat betekende dat je voor jezelf moest zorgen. Er waren namelijk een stuk of tien kinderen die allemaal niet de sportiviteitsprijs verdienden. Vergeleken met hem is Nathan een engeltje, hoewel hij al helemaal niet aardig is. Toen hij zijn brief kreeg was hij ontzettend blij dat hij verlost was. Zijn vader was al dood voordat hij geboren was en zijn moeder had de ene foute vriend na de andere. Daardoor heeft hij een heleboel halfbroertjes en -zusjes. Een paar jaar geleden is zijn moeder gestorven aan een overdosis van drugs. In de zomervakantie verblijft hij in de lekke ketel - zijn verblijf wordt gedeeltelijk door Zweinstein en gedeeltelijk door een zomerbaantje betaald - en de rest van het jaar is hij op Zweinstein.

    - Uiterlijk:
    Nathans haar is bruin en zijn ogen zijn blauw en kunnen soms heel erg opvallen in het juiste licht. Zijn haar krult een beetje, maar vaak doet hij er ook gel in en dan doet hij het in een kuif of gewoon plat. Heel groot is hij niet, maar ook niet heel klein, wat hij fijn vind zodat hij in een groep met mensen kan verdwijnen.
    Op zijn gezicht staat meestal een mysterieuze grijns of een ondeugende uitdrukking, wat goed bij hem past en anderen waarschuwt. Door zijn uiterlijk vertrouwen mensen hem niet, behalve als hij zijn best doet om er onschuldig uit te zien. Hij kan namelijk heel onschuldig kijken en heel lief lachen, waardoor mensen snel denken dat hij een lieve jongen is, wat hij vaak grappig vindt.

    - Relaties:
    Wie wil? (ik had ook al dingen afgesproken, maar ik ben het even kwijt dus zeg maar als we iets hadden afgesproken)

    - Extra:
    /


    Eindelijk klaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    nooh hij heeft de zelfde middle name als Campbell :'o veel Dylans hier plotseling;! jij muggleborn :< your not worth it x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nathan & Nicolette vrienden, NoStranger?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    nooh hij heeft de zelfde middle name als Campbell :'o veel Dylans hier plotseling;! jij muggleborn :< your not worth it x'D


    Want Campbell Saunders is ook echt geen muggle (A) En Dylan klinkt heel muggle-achtig dusja :P
    @CaptianHook ja hoor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik claim deze post zodat ik in dit topic mijn jongens rol nog kan neerzetten.
    @NoStranger: we hadden afgesproken dat Nathan & Dom een relatie hadden^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oké @ComingAtTheTree.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oke, I'm in. Mag ik een Gryffindor 4e jaars vrouw reserveren? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Oke, I'm in. Mag ik een Gryffindor 4e jaars vrouw reserveren? :Y)


    :c het spijt me heel eg maar momenteel staat er een stop op Gryffindor :c


    take me back to the basics and the simple life

    Leo, de rollen van SphinxX zijn af en er staat nog gereserveerd :p


    -

    TheHangingTree schreef:
    Leo, de rollen van SphinxX zijn af en er staat nog gereserveerd :p


    Oepss


    take me back to the basics and the simple life

    ROLLENTOPIC 2.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:44 ]


    -