• heey mense.
    je hebt al maybe gehoord dat de TMF awards worden verzet ze hebben geen sponserrs die willen te veel dus nu komen er weiniger sterren dit is echt te erg wie vind dat ook want nikki en valeio zijn ook al weg het is nu alleen saar soumia en sascha TMF gaat gewoon op alles achteruit dat mag niet

    p.s Dit is de nederlandse TMF


    X. Demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    gaat het over de belgische of de nederlandse??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    k vind dat TMF heel erg achteruit gaat met van alles iedereen gata weg progamma's worden minder en dan nog de TMF award wat niet echt super gaat.


    gaat het over de belgische of de nederlandse??


    nederlandse


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    k vind dat TMF heel erg achteruit gaat met van alles iedereen gata weg progamma's worden minder en dan nog de TMF award wat niet echt super gaat.




    datr is gewoon echt nietmeer leuk er was vroig jaar ook minder steeren dan normaal:(


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    vind niemand het dan erg ofwa(huil)(huil)(huil)


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik kijk nog altijd TMF. Alleen voor de muziek. Voor de rest kijk ik MTV & Comedy Central.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kijk nog altijd TMF. Alleen voor de muziek. Voor de rest kijk ik MTV & Comedy Central.

    dat komt omdat TMF achteruit gaat ze draaien nu bi9jna alleen maar muziek en reaction herhalingen


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ah ik dacht al XD die mense ken ik niet

    het gaat indd, echt HELEMAAAAAAAAL de verkeerde kant op met TMF..
    Stom!


    i need you like a heart needs a beat.

    het gaat indd, echt HELEMAAAAAAAAL de verkeerde kant op met TMF..
    Stom!


    dit is echt klote die sponsers die vragen te veel en TMF komt daar niet aan en alle VJ'S gaan weg er is nu alleen soumia saar en sascha :(


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik las ergens dat saar miss ook weg gaat? o_O

    Saar is wel de leukste!! Samen met Sas..xD
    maar toch.
    t is écht stoooooom


    i need you like a heart needs a beat.