• Gustav wou een rij auto inhalen, en verloor de macht over het stuur en reed tegen een opzetting.
    Daardoor kwam hij op de trambaan en de tram ramde zijn auto, waardoor hij weer terug kwam op de weg en nog twee auto's ramde.
    Katharina Kretzschmar (29) & Denny E. (29) waren ook betrokken bij het ongeluk en zaten in de andere auto.
    Iedereen is GELUKKIG lichtgewond geraakt en Gustav wordt waarschijnlijk een boete opgelegd voor het ongeluk.

    KIJK ZELF:

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/celebrity-gossip/2008/11/05/tokio-hotel-drummer-gustav-schafer/crashes-car-into-tram.html


    Dit is mijn mening...!?

    jochies; Gustav was gewoon te klein om over het stuur heen te kijken XD haha; GRAPJE. 8)
    kut voor hem als het zo is! maar er zijn niet hele gewonden gevallen; dus zal wel goed komen dan. als het waar is.


    it's cool to know nothing.

    gustav een boete !!

    wat KUT !!:@:@


    JE KAN NIET IEMAND EEN BOETE GEVEN HIERVOOR!!
    GUSTAV DOET DAT HEUS NIET MET OPZET!!
    IEDEREEN VERLIEST WEL EENS DE MACHT OVER HET STUUR EN DAAROM EEN BOETE GEVEN WAT STOM!!
    DAT IS ZOO DOM!
    HET SLAAT NERGENS OP!!!




    Rustig maar, hij heeft geld zat. En het is logisch dat hij een boete krijgt, dat krijgt iedereen normaal mens die een ongeluk veroorzaakt.


    Life is hard and then we die

    uhhm ik weet niet...


    Nvt

    Het schijnt ook op de Duitse teletekst te staan, ik ga nu ff kijken! ;)


    Träume sind wirklich!!

    Het schijnt ook op de Duitse teletekst te staan, ik ga nu ff kijken! ;)
    welke duitse zender zdf?


    Nvt

    welke duitse zender zdf?

    Nee, de ARD.
    en het staat er inderdaad.
    op pagina 503...
    Ow god toch... (huil)


    Träume sind wirklich!!

    (...)
    Nee, de ARD.
    en het staat er inderdaad.
    op pagina 503...
    Ow god toch... (huil)



    ga je daar om huilen? alles is toch goed; licht gewond; dat houdt in 'een schaafwond.' ofzo. 8)


    it's cool to know nothing.

    Iedereen is nu op teletekst aant kijken xD


    Träume sind wirklich!!

    (...)
    Nee, de ARD.
    en het staat er inderdaad.
    op pagina 503...
    Ow god toch... (huil)


    aaaaah ik zie het..
    zo zielig :(..
    (huil)


    Nvt

    ga je daar om huilen? alles is toch goed; licht gewond; dat houdt in 'een schaafwond.' ofzo. 8)

    Nee, daar ben ik niet om aant huilen, maar ik ben er wel ff heel erg van geschrokken...
    maargoed, ik hoop dat je gelijk hebt en dat het idd alleen een paar schaafwonden zijn! xD


    Träume sind wirklich!!

    (...)
    Nee, daar ben ik niet om aant huilen, maar ik ben er wel ff heel erg van geschrokken...
    maargoed, ik hoop dat je gelijk hebt en dat het idd alleen een paar schaafwonden zijn! xD


    idd laten we het hopen


    Nvt

    (...)
    idd laten we het hopen


    ik hoop het ook


    I need you like a heart needs a beat

    Ik weet niet ö Het kan ook gewoon een fake-site zijn. maar het kan natuurlijk ook echt waar zijn & dat is dan wel erg ö Domme tram =,=


    Listen to what we're not saying..

    Ik weet niet ö Het kan ook gewoon een fake-site zijn. maar het kan natuurlijk ook echt waar zijn & dat is dan wel erg ö Domme tram =,=
    het staat ook op teletekst, zender: ard
    teletekstpagina: 503


    Nvt

    het staat ook op teletekst, zender: ard
    teletekstpagina: 503


    Uhuh, daardoor vond ik het alleen maar schokkender eigenlijk.
    Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar zo voelt het meer alsof het echt waar is, eerst dacht/ hoopte ik ook nog dat het een roddel was, maar nu werd ik met beide benen op de grond gezet...

    Ik hoop dat alles meevalt, maar dat zullen we wss morgen bij de EMA'S zien...

    (K)


    Träume sind wirklich!!