• Egt!!
    ik kan haar wel slaan!!!!!!
    En hoezo?!
    Ze wist, ze Wist dat ik een vest zou krijgen!!!
    uit de large, met een bijpassent Chirt!
    en dat wist ze!en ze wist ook dt ik ze al besteld had!
    en wat denk je!!
    nu opeens, komt zij er mee aanzeten!!!
    AAAH, EN DAT IS AL DE 1000X DAT ZE MIJ EN ME VRIENDIN DAT FLIKT!
    ALLES WAT WIJ LEU KVINDEN, HEEFT 2 WEKEN LATER ZIJ!!!
    Ik had dat dus besteld he, gelukkig is me bestelling over!
    want hij had al binnen moeten zijn, en nu moet ik dus opnieuw bestellen!
    Maar Egt niet dat ik dat Vest en t-chirt op nieuw gaat bestellen!
    want zij gaat dat elke dag an doen, en ik ga dus egt niet met hetzelfde als haar lopen!!!
    maar ik heb nu vest nodig!
    en door dat K*T kind. Heb ik nu us, niet!!
    want dat vest was de enige die leuk was, want een ander vest, wat ik ook sexxi ind, krijgt me vriendin al!
    En Dus nu heb ik niks, door dat Fekertje!!!
    En we Weten niet hoe we van haar af kunnen komen!!
    Want we hebben, het zoo aak tegern haar gezegt!
    dat ze haarzelf moet zijn!
    maar alsnog, jat ze mijn kleding!! ><


    Dunno ><

    OMG heeft die dan geen eige leven offzo?


    Your Butt is Mine!

    OMG heeft die dan geen eige leven offzo?

    NeE!
    het was egt heel erg zoon huppelKind!!
    en nu ze mij en me vrienin heeft leren kenne, drasgt ze nog aleen maar kleren uit de large!!
    en dus, allen maar kleren, waarvan ik en me vriedin hebben gezegt dat we ze leuk vonden!
    maar wij zijn niet zo rijk als haar, en krijgen niet alles wat we willen!
    zij wel, dus zij heeft het altijd eerder dan nz!!


    Dunno ><

    Jhaa maar hallooww. Waarom vertellen jullie aan haar wat jullie leuk vinden?:s. Hoe komt ze dat dan te weten?

    OMG :O

    VerwentKutKind xD

    Srry als er 1 ding is waar ik ni tege kan zijnt Zoon Mense Die dan ng Alles krijge :O ...
    *Ik leef mee met Jou*


    Your Butt is Mine!

    Jhaa maar hallooww. Waarom vertellen jullie aan haar wat jullie leuk vinden?:s. Hoe komt ze dat dan te weten?
    Uuh..
    wij wisten tog ook niet, dat zij ons na ging doen?!!!
    en ze lijkt net onzigbaar!
    ik en mijn vriendin waren vandaag uit een boekje aan het lezen, ook met kleding en ik roep tegen me vrindin!
    omg deze krijg ik duz!
    en liet dat vest zien. Want ze wist dat ik hem kreeg, maar had hem nog niet gezien!
    en dus zegt zij opeens uit het niets. dat ze hem ook kreeg. en ik had al paar dingen aangewezen. maar ik wist dus niet dat zij er naast stond!
    dus daar kan ik dan tog niks ana doen!


    Dunno ><

    Steel die vest en zeg dan later dat je die eerlijk hebt besteld. *evil laugh*

    Ik zou dr verrot schelden, het gewoon kopen, en aan iedereen die er iets over zegt gewoon vertellen wat er was.. x.x Like.. like.. omg ik zou flippen -.-


    Mew <3

    Misschien kan ze jou ook wel niet uitstaan.. Zeg het haar liever in der gezicht ofzo. Daar heb je meer aan dan een topic op een site, achter haar rug om.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar misschien moet je die jas wel express opnieuw kopen. Om te tonen dat je je niet laat doen door zo'n kutwijf --" En tonen dat jij er véél beter mee staat met da t-shirt & die jas en da zijn gwn een hoerekuttekind is! x'D
    *sorry voor mijn woordenschat><*


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien kan ze jou ook wel niet uitstaan.. Zeg het haar liever in der gezicht ofzo. Daar heb je meer aan dan een topic op een site, achter haar rug om.
    Sorry ik reageerde misschien een beetje cru.. Maar het is toch niet eerlijk om dat zomaar ergens op het internet neer te zetten, terwijl je het haar niet eens in haar gezicht zegt. Misschien ziet ze wel enorm tegen je op? Kan toch. Misschien niet zo leuk voor jou. Maar ergens kun je het misschien ook wel zien als een compliment. EN zeg dan voorzichtig dat je er niet echt van gediend bent dat je ene mini-me achter je reet aan hebt plakken.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten. Heb ik vandaag gedaan;)
    Maar nu haat ik haar nog meer!!!
    want nu gaat z\e shijnheilig gaat lopen doen dat ze niet wist dat ik hem al kreeg. Maar dat wist ze wel!!
    en nu is ons helle gropeje boos op haar. want niemand kan haar uitstaan.
    En als ze mij niet kan uitstaan, moet ze ook niet agter me holl aan lopen [a]


    Dunno ><

    Kirsten. Heb ik vandaag gedaan;)
    Maar nu haat ik haar nog meer!!!
    want nu gaat z\e shijnheilig gaat lopen doen dat ze niet wist dat ik hem al kreeg. Maar dat wist ze wel!!
    en nu is ons helle gropeje boos op haar. want niemand kan haar uitstaan.
    En als ze mij niet kan uitstaan, moet ze ook niet agter me holl aan lopen [a]
    Nou ben blij dat je dat in ieder geval gedaan hebt. Nu mag je oprecht zeggen dat je genoeg van der hebt x]. Nee maar zoiets is nooit leuk dat snap ik wel. Maar als ze dan ook nog gaat lopen liegen ja.. hmm.. Of misschien nog wel het ergste van alles, misschien heeft ze niet eens door dát ze het doet. Dat kan ook niet-.-

    x. KirstenSnaps


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nou ben blij dat je dat in ieder geval gedaan hebt. Nu mag je oprecht zeggen dat je genoeg van der hebt x]. Nee maar zoiets is nooit leuk dat snap ik wel. Maar als ze dan ook nog gaat lopen liegen ja.. hmm.. Of misschien nog wel het ergste van alles, misschien heeft ze niet eens door dát ze het doet. Dat kan ook niet-.-

    x. KirstenSnaps

    Hoe kan iemand niet door hebben, dat ze alles overneemt van 2 meiden uit haar klas, terwel die al 20x hebben gezegt dat ze zichzelf moet gaan zijn!?
    Dat ze liegt vind ik ook wel het ergs van allemaal eigenlijk.
    Ik bedoel, als ze nouw egt niet wist dat ik hem ook kreeg. Had ze het niet kunnen weten.
    Maar ze wist het wel!
    en als ik er dan wat van zeg, gaat ze schijnheilig lopen doen. en dar erger ik me gewoon aan! [a]
    Xx


    Dunno ><

    my gay, dat is echt levenloos. x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    meis misschien vind ze jou smaak wel zo mooi en is ze zelf onzeker over haar kledingsmaak misschien het is maar een idee hoor kan je haar helpen door het gewoon te vragen van joh ik wil niet lelijk doen maar heb je zelf geen kledingsmaak zal ik een keer met je gaan shoppen want ik wil niet hetzelfde lopen (wie weet hoe gezellig dat wordt en dan draagt ze ook andere dingen dan wat jij heb).


    muziek altijd overal