• Hallo lieve mensen,

    Wat ik eventjes kwijt wil is dat mijn boek is uitgegeven! Yay!!
    Als praktische opdracht bij mijn profielwerkstuk heb ik samen met degene met wie ik het werkstuk deed een verhaal geschreven, met als doel dat het ook werkelijk uitgegeven werd. Nu moet ik toegeven dan ik het verhaal echt slecht vind en fantasy nou niet echt mijn genre is, maar hij is uitgegeven! Nu kan ik weer iets van mijn 'Before I Die'-lijstje afstrepen :D

    Klik hier voor het boek!



    Hebben jullie trouwens ook al een boek uitgegeven?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:54 ]

    Super cool! Ik zou alleen nooit een boek willen uitgeven dat ik zelf slecht vind, maar alsnog is het wel super cool! ^^
    En nee, ik heb een verhaal volledig in mijn hoofd dat ik wil uitgeven in meerdere delen, maar dan moet ik het wel eerst afschrijven en dat gaat nog niet zo vlot. Ik ben nu eerst aan het oefenen met verhalen afschrijven op Q en dan kijk ik welke werkwijze het beste resultaat geeft en dan ga ik die toepassen op dat verhaal en dan maar hopen dat iemand het wíl uitgeven, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb al 10 boekjes uitgegeven joch. (joehoe)
    Wel jammer dat de beschrijving niet veel zegt, want nu heb ik eigenlijk totaal geen idee of ik het al dan niet leuk zou vinden.
    Is 15 EUR trouwen niet heel veel voor maar 79 pagina's?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 12:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik heb al 10 boekjes uitgegeven joch. (joehoe)
    Wel jammer dat de beschrijving niet veel zegt, want nu heb ik eigenlijk totaal geen idee of ik het al dan niet leuk zou vinden.
    Is 15 EUR trouwen niet heel veel voor maar 79 pagina's?

    Brahhh, dat telt niet mee. (duivel)

    OT: Wel leuk voor je. Spijtig wel dat het niet iets is waar je volledig achterstaat. :3 Ook wel heel erg duur vind ik, vooral als het nog geen 100 pagina's is.


    If I were once a planet, you were the axis

    Gansey schreef:
    (...)
    Brahhh, dat telt niet mee. (duivel)

    OT: Wel leuk voor je. Spijtig wel dat het niet iets is waar je volledig achterstaat. :3 Ook wel heel erg duur vind ik, vooral als het nog geen 100 pagina's is.
    Er stond niet welke soort boeken. (joehoe)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, wat vet! Gefeliciteerd :3

    Ik zou graag een boek uit willen geven, maar ik heb het geduld niet om het volledig af te schrijven haha. En dan moet het natuurlijk ook nog goed genoeg blijken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Leuk hoor! Ik heb ook al eens een boek uitgegeven met vriendinnen bij een POD uitgeverij als deze en ben eigenlijk van plan om al mijn Quizletverhalen daar tot boeken te laten om zetten. ^^

    Komend jaar zal ik ook mijn eigen boek bij een reguliere uitgeverij gepubliceerd worden.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rider schreef:
    Super cool! Ik zou alleen nooit een boek willen uitgeven dat ik zelf slecht vind, maar alsnog is het wel super cool! ^^
    En nee, ik heb een verhaal volledig in mijn hoofd dat ik wil uitgeven in meerdere delen, maar dan moet ik het wel eerst afschrijven en dat gaat nog niet zo vlot. Ik ben nu eerst aan het oefenen met verhalen afschrijven op Q en dan kijk ik welke werkwijze het beste resultaat geeft en dan ga ik die toepassen op dat verhaal en dan maar hopen dat iemand het wíl uitgeven, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gansey schreef:
    (...)
    Brahhh, dat telt niet mee. (duivel)

    OT: Wel leuk voor je. Spijtig wel dat het niet iets is waar je volledig achterstaat. :3 Ook wel heel erg duur vind ik, vooral als het nog geen 100 pagina's is.


    Nu word ik wel nieuwsgierig naar wat voor boekjes je hebt uitgegeven, Rider ;)

    En ja, ik vind zelf ook dat die €15 een beetje veel is.. misschien dat hij op bol.com goedkoper is, want daar moet hij ook op staan. Ik heb hem er alleen nog niet op gevonden..

    Gefeliciteerd :3

    Wel jammer dat je er zelf niet helemaal tevreden mee bent, maar dat het is uitgegeven is wel heel gaaf!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iothlorien schreef:
    (...)

    Nu word ik wel nieuwsgierig naar wat voor boekjes je hebt uitgegeven, Rider ;)

    En ja, ik vind zelf ook dat die €15 een beetje veel is.. misschien dat hij op bol.com goedkoper is, want daar moet hij ook op staan. Ik heb hem er alleen nog niet op gevonden..


    Nederlandse boeken hebben een vaste boekenprijs en zijn overal even duur. In elk geval de eerste jaren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nederlandse boeken hebben een vaste boekenprijs en zijn overal even duur. In elk geval de eerste jaren.


    Wat is die vaste boekenprijs dan? Want boeken in Engeland (nou ja, YA-boeken iig, van volwassen boeken weet ik de prijs niet want die kan ik nog niet in het Engels lezen :') ) zijn zo'n 7 / 8 pond haha.

    Mijn boek was trouwens ook vrij duur, 16,35 (en dan krijg je daar zelf maar 1,64 van, ugh haha) maar ja, drukken kost ook niet niks haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik bedoel daarmee dat alle boeken van Nederlandse oorsprong één prijs hebben. De prijs tussen de boeken is niet gelijk, maar één boek is overal even duur.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat gaaf! Zelfs als je er niet helemaal tevreden mee bent is het alsnog heel cool om iets zelf vast te kunnen houden dat je hebt geschreven, toch? In ieder geval heel mooi om van je bucket list af te strepen, inderdaad.

    Ik heb zelfs niks uitgegeven, maar uiteindelijk is het wel mijn bedoeling om iets te schrijven wat zowel ik als de uitgever zelf het waard vindt om te publiceren. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw dat is echt awsome,

    Ik wilde al heel lang mijn boeken uitgeven, maar ik heb er nooit echt de tijd ervoor gehad. (En ik ben nog niet heel goed.)
    Ik wil misschien twee van mijn beste verhalen laten uitgeven.


    Vampire + Servant = Servamp

    Derks schreef:
    (...)

    Wat is die vaste boekenprijs dan? Want boeken in Engeland (nou ja, YA-boeken iig, van volwassen boeken weet ik de prijs niet want die kan ik nog niet in het Engels lezen :') ) zijn zo'n 7 / 8 pond haha.

    Mijn boek was trouwens ook vrij duur, 16,35 (en dan krijg je daar zelf maar 1,64 van, ugh haha) maar ja, drukken kost ook niet niks haha.

    Ik krijg verdien pas vanaf de 501e oplage of zoiets.. En dan moet ik het nog delen met mijn mede-schrijfster ook.. :/