• mensen heelp!! er is een jongen bij mij in de klas en die is een clownachtig persoon maar best grappig eigenlijk. hij is 1.70 ofzo en heel leuk. Hij had met een meisje uit mijn klas en dat is uit denk ik. hij gaat og steeds met haar om. hij gaat eigenlijk om met ongeveer iedereen. dus ook met mij. nu moet hij naast me zitten met frans. ik wil hem nu wel versierne maar hoe doe ik dat?
    ik zit op een heeeel onhandige plek - recht voor de leraar. hij is zo' leraar die niet wil dt er gepraat word ofzo. dus wat nu???????


    If you're going to hell, keep going

    ik kan geen hulp vragen voor een vak want ik ben in alle vakken beter dat hem.


    If you're going to hell, keep going

    behalve gym dan maar je gaat toch niet vragen of hij je bijles conditiekweken wil geven?!


    If you're going to hell, keep going

    Je kan het vragen kunnen jullie samen gaan joggen in het park ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Je kan het vragen kunnen jullie samen gaan joggen in het park ;)

    Ik zie mezelf al zweten naast hem :P


    If you're going to hell, keep going

    Wees jezelf ;), niet overdreven aan hem gaan plakken. Dat schrikt meestal alleen maar af. Vraag gewoon of hij een keer zin heeft iets leuks te doen. Duidelijker kan nietxD

    Succes

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wees jezelf ;), niet overdreven aan hem gaan plakken. Dat schrikt meestal alleen maar af. Vraag gewoon of hij een keer zin heeft iets leuks te doen. Duidelijker kan nietxD

    Succes

    x.

    zal kijken


    If you're going to hell, keep going

    Gwn op de bek pakken ^^


    Crack a bottle

    Briefjes schrijven. Gewoon heel oppervlakkig beginnen: 'Jo, hoe is't ermee?' en dan telkens heen en weer schuiven. Onbewust roept dat best wel een intieme sfeer op en het bovendien nog erg leuk om te doen ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Wees jezelf ;), niet overdreven aan hem gaan plakken. Dat schrikt meestal alleen maar af. Vraag gewoon of hij een keer zin heeft iets leuks te doen. Duidelijker kan nietxD
    Succes
    x.

    Indeed, daar is geen enkele jongen echt van gediend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gwn op de bek pakken ^^

    :P


    If you're going to hell, keep going