• Hallo allemaal,

    Omdat ik volgend jaar een half jaar stage moet lopen in het buitenland (word Nieuw-Zeeland of Australië hopelijk) en omdat mijn 4e jaar (jaar na mijn stagejaar) geheel in het engels gegeven wordt, wil ik graag nog wat aan mijn engels werken. Wij krijgen dit blok nog Engels op school, maar ik denk dat ik toch meer leer van het zelf schrijven van 'leukere' teksten dan dingen voor school. Het is niet zo dat mijn engels heel slecht is, maar het kan zeker nog verbeterd worden.

    Ik ben daarom dus op zoek naar iemand die een één op één RPG zou willen doen in het Engels. Je hoeft echt niet elke dag een post te schrijven, dat zal ik ook niet doen. Daar heb ik zelf namelijk ook geen tijd voor omdat ik gewoon studeer en huiswerk heb.

    Zijn er nou meerdere mensen geïnteresseerd in een engelse RPG, dan kan overwogen worden er een groeps-RPG van te maken. Ik kan ook een lijstje bijhouden van mensen die wel een één op één RPG in het engels zouden willen doen, zodat andere geïnteresseerden jou een berichtje kunnen sturen.


    Als je geïnteresseerd bent laat het dan weten. (Ik heb nog geen idee voor een RPG, dus ook die zijn welkom)

    Iemand geïnteresseerd??

    bumb

    Ik zou best willen. Ik doe tweetalig onderwijs dus mijn Engels zal wel oké zijn.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Er is een topic met 1 op 1 RPG'ers in


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @Thrones: Thnx. Ik weet dat er een algemeen topic is voor 1 op 1 RPG's, maar ik vond dit net even wat anders. Ik zou het ook fijn vinden als diegene misschien wat tips/opmerkingen heeft als het ergens fout gaat.

    @Magnus: dat zou fijn zijn.

    Ik zou wel willen meedoen. Ik heb drie jaar TTO gedaan en ik heb dinsdag mijn laatste IB examen gemaakt. Ik heb het nu alleen vreselijk druk door mijn schoolexamens, maar daarna heb ik alle tijd van de wereld. (:


    Caution first, always.