• Hallo,

    Ik heb voor mijn verhaal een aantal vragen nodig. Dit mogen oppervlakkig vragen zijn, diepgaande vragen.... Ik gebruik altijd dezelfde vragen vandaar dat ik jullie hulp inroep. Ik wil eens andere vragen gebruiken.

    Situatie schets: Er zitten een 10 tal mensen rond een kampvuur en zij gaan vragen stellen aan elkaar. Acht mensen van de 10 zijn al bevriend, de overige 2 zijn vreemden. Ze willen elkaar leren kennen/ beter leren kennen. En het gesprek gaande houden.

    Alle vragen zijn dus welkom. Laat je fantasie de vrije loop
    & Alvast bedankt!! (flower)

    Op internet kan je heel makkelijk grappige, serieuze, aparte, ect. vragen vinden om te stellen. Misschien moet je eens opzoeken?


    16 - 09 - '17

    100 vragen :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat is je diepste geheim?
    Wat is het gênantste dat je ooit hebt meegemaakt?
    Wat zou je heel graag doen voor je sterft?
    Wat zou je nooit van je leven durven doen?
    Wat is het stomste idee dat je ooit hebt gehad?
    Wat is de leukste reis die je ooit hebt gedaan en waarom vind je dat de leukste reis?
    Wat is het gevaarlijkste dat je ooit hebt gedaan?
    Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan?
    Wat is het leukste dat je ooit hebt gedaan?
    Wat is het beste idee dat je ooit hebt gehad?
    Als je heel je leven één en dezelfde leeftijd zou moeten behouden (bijv. 21 jaar), welke leeftijd zou je dan kiezen?
    Als je in je droomhuis zou mogen wonen, hoe zou dat er uitzien en waar zou het zijn? (bijv. een grote villa aan het strand)
    Wat zijn de slechtste punten die je ooit behaald hebt bij een examen, en voor welk vak was dat?
    Wat vind je, van jezelf, dat je slechtste eigenschap is?
    Wat vind je, van jezelf, dat je beste karaktereigenschap is?

    Meer vragen weet ik nu niet direct...
    Ik hoop dat het al goed is!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 20:03 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tylan schreef:
    Op internet kan je heel makkelijk grappige, serieuze, aparte, ect. vragen vinden om te stellen. Misschien moet je eens opzoeken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spotgaai schreef:
    100 vragen :')

    Hier zitten wel erg goede bij, vind ik ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het kunnen dingen zijn als "waar kom je vandaan?" "Welk huisdier heb je/ zou je willen hebben" "Wat haat je het meest aan jezelf?" "Heb je al eens geprobeerd je ellebogen te likken? Lukte dat?" "Stel je was ergens anders geboren, waar had je dan geboren willen zijn en waarom. Waar zou je absoluut niet willen wonen?" "Pizza of pita?" "Wat vind jij aantrekkelijk (persoonlijkheid/uiterlijk/geslacht)?"
    Maar voor echte gesprekken zijn blijkbaar niet superveel vragen nodig. 1 iemand vertelt iets en iemand anders springt er dan bij in van "ja, ik heb ook zoiets meegemaakt" en dat gaat zo verder, dan gaan mensen over dat onderwerp vragen stellen. Gewoon een stuk of vijf vragen kunnen, maar bij de derde zullen er toch al wel mensen komen die een kwartier aan t woord blijven :)
    "Wie heeft er nog meer last van dat ze soms zin hebben in pizza, maar alleen chocola in huis hebben" kan ook een vraag zijn. Begin met de normale en dan wat gekke specifieke :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Waar vind je dat een 'Hollandse' kip aan moet voldoen? :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waar heb je nu zin in?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.