• Hallo Quizletters!

    In verband met de hitte heb ik jullie advies nodig. Doordat ons huis nauwelijks tot niet geïsoleerd is, wordt het bij ons binnen ontzettend warm. Op dit moment is het 33 graden in de woonkamer. En aangezien het zaterdag nog veel warmer wordt, vrees ik dat we voor een dagje ergens anders onderdak zullen moeten vinden, willen we niet levend geroosterd worden.
    Mijn vriend wil graag naar een zwembad, maar ik ben bang dat die zaterdag overvol zullen zijn, dus hoopte ik met een beter idee te komen. Bij musea hebben ze vaak airco, dus ik dacht dat dat een optie zou zijn. Maar nu is de uitdaging om een leuk museum te vinden, en dat valt nog niet mee, dus zou ik graag jullie hulp en advies hebben.
    Ik woon in de Achterhoek, in de buurt van Zutphen. De reistijd zou zo'n één tot anderhalf uur kunnen zijn. Zelf heb ik al gedacht aan het Watermuseum in Arnhem, maar wellicht hebben jullie betere ideeën.

    Please, let me know!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 17:57 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het Watermuseum klinkt wel heel toepasselijk. :')
    Verder ben ik er totaal niet bekend, sorry.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    De bibliotheek! Die zijn vaak lekker koel, haha. Of kom naar mijn poolparty.


    Your make-up is terrible

    Watermuseum is leuk!

    (Nou ja ik vond vooral de museumwinkel leuk omdat ze daar modellen van de Titanic verkochten xD )

    Maar het museumpje is aan te raden, is echt wel heel leuk. Je rijdt er alleen wel voorbij als je niet weet waar je moet zijn xD

    Ik ga vrijdag en zaterdag met m'n klas kamperen dus ik zoek ook een manier om het te overleven :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou een wandeling maken in een bos, en dan gaan zwemmen in een meer. Maar dat is wat ik zou doen XD

    Ga de hele middag in de koeling van de supermarkt staan. Daar is het wel uit te houden, lijkt me. :')
    Voor de rest heb ik niet zulke goede ideeën.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Furiosa schreef:
    De bibliotheek! Die zijn vaak lekker koel, haha. Of kom naar mijn poolparty.


    Haha! Die poolparty klinkt best goed. :')

    Lupton schreef:
    Watermuseum is leuk!

    (Nou ja ik vond vooral de museumwinkel leuk omdat ze daar modellen van de Titanic verkochten xD )

    Maar het museumpje is aan te raden, is echt wel heel leuk. Je rijdt er alleen wel voorbij als je niet weet waar je moet zijn xD

    Ik ga vrijdag en zaterdag met m'n klas kamperen dus ik zoek ook een manier om het te overleven :'D


    Ik ben er wel eens eerder geweest, jaren geleden. Maar mijn vriend is er nog nooit geweest.
    Succes met je kamp. Hopelijk is er een mogelijkheid om te verkoelen in de buurt!

    JeffreyWoods schreef:
    Ik zou een wandeling maken in een bos, en dan gaan zwemmen in een meer. Maar dat is wat ik zou doen XD


    Dat klinkt ook goed, maar ik vrees dat er bij ons geen meer is in het bos...

    Surgeon schreef:
    Ga de hele middag in de koeling van de supermarkt staan. Daar is het wel uit te houden, lijkt me. :')
    Voor de rest heb ik niet zulke goede ideeën.


    Tja, dat is ook een manier, hoewel het misschien zou gaan vervelen. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel