• THE FAULT IN OUR SYSTEM



          In Oxidian is het de gewoonte dat elke man en vrouw op 21-jarige leeftijd gekoppeld wordt aan zijn of haar perfecte match. Dit alles gebeurt via een computer, die berekent waar er de meeste kansen zijn op een goede relatie en sterke nakomelingen.
          Ieder jaar verloopt de ceremonie vlekkeloos, en verruilen de individuen hun onafhankelijkheid voor een verbintenis die een leven lang zal duren. Tot het systeem een grandioze fout maakt.
          Zestien jongvolwassenen worden aan de verkeerde match gekoppeld. Pas als ze hun kennismakingsperiode achter de rug hebben, krijgen ze het vernietigende nieuws te horen dat hun perfecte match niet de persoon is die ze hebben leren kennen.
    Is liefde wel iets dat door regels geforceerd kan worden? Is de fatale fout terug te draaien, of blijft hun keuze onveranderd?


          — De verhaallijn
          Na de kennismakingsperiode zullen sommigen misschien niet meer bij hun ''echte'' match willen horen. Dit laat het systeem echter niet toe. Er mag niet gewisseld worden, onder geen enkele voorwaarde. De kronkel in het systeem is niet meer dan dat: een simpele kronkel, die zo snel mogelijk gladgestreken dient te worden.
          Hierdoor ontstaat er opschudding onder de jongvolwassenen, tegenover het ijzersterke systeem. Zullen ze weten los te breken van het gedwongen match — systeem, of wordt hun rebellerende poging met de grond gelijk gemaakt?


          — Regels
    • Minimaal tweehonderd woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon (jongen en meisje).
    • OOC in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Geen perfecte personages.
    • Verhouding tussen mannen en vrouwen gelijk houden.
    • Reservaties blijven vier dagen staan en dienen goedgekeurd te worden door Tigerlily of Crooked.
    • Alleen Tigerlily en Crooked openen nieuwe topics, tenzij anders afgesproken is.


          — Lijstje
    Naam: Volledige naam.
    Leeftijd: Voor iedereen 21, maar de datum kan verschillen.
    Geslacht:
    Uiterlijk: Beschrijving en foto.
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Match: Hiermee bedoelen we de ''echte'' match. Niet de persoon die je personage leert kennen, aangezien we dat door een random picker laten beslissen.
    Relaties:
    Extra: Alles dat niet onder de andere kopjes past.


          — Rollen Vol.
    Daffodil Carenina Monagan — Crooked — 1.9
    Lina Charlotta Moore — Tigerlily — 1.6
    Eleanor Rose Lucy Kristerson — Waldeinsamkeit —1.5
    Arya Catalynn Lockwood — Philia — 1.7
    Abigail Leningrad — Rawhide — 1.4
    Toran Willow Elizabeth Chambers — Dumbledore — 1.4

    Flynn Jones — JamesPotter — 1.2
    Romano Frederic Sebastian Duchess — Gally — 1.2
    Delano Renzo Mancini — Isimat — 1.2
    Ashton Collin Clevelands — Gally — 1.5
    Victorian Romulus Adornetto — Sand — 1.8
    Grahaem Eden Accleston — Sabaism — 1.5

          — Matches ''fout''
    Arya Catalynn Lockwood — Lina Charlotta Moore
    Grahaem Eden Accleston — Romano Frederic Sebastian Duchess
    Ashton Collin Clevelands — Daffodil Carenina Monagan
    Victorian Romulus Adornetto — Abigail Leningrad
    Delano Renzo Mancini — Toran Willow Elizabeth Chambers
    Flynn Jones — Eleanor Rose Lucy Kristerson

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 19:43 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    (...)

    Hoe anders? Als je vier -- vier hebt, is dat niet mogelijk of wel? Hoe zie jij het voor je?


    Nou stel je voor dat dit de situatie is:
    A, B, C, D -> de jongens

    E, F, G,H -> de meisjes

    Stel E en A zijn tweelingen.
    Dan wil dit dus zeggen dat de mogelijkheid van E's fake en perfecte match: B, C of D is. En dan van A: F, G, H. Snap je? ;p Of zit ik nou zo verkeerd?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Crooked schreef:
    (...)

    Het kan natuurlijk altijd dat hij homoseksueel is. Dan moet er echter wel nog iemand zijn die een homo zo willen maken voor deze RPG, want dan kan het zo zijn dat je aan elkaar gekoppeld bent door het systeem, terwijl de ''echte'' match een meisje is.

    De hele kern van de RPG draait er namelijk om dat deze ''foute'' matches, helemaal niet fout hoeven te zijn.

    Is dit duidelijk genoeg voor je?


    Zo'n beetje, ja (:
    Maar ik denk dat ik niet mee doe, toch, sorry! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mortensen schreef:
    (...)

    Nou stel je voor dat dit de situatie is:
    A, B, C, D -> de jongens

    E, F, G,H -> de meisjes

    Stel E en A zijn tweelingen.
    Dan wil dit dus zeggen dat de mogelijkheid van E's fake en perfecte match: B, C of D is. En dan van A: F, G, H. Snap je? ;p Of zit ik nou zo verkeerd?


    Ja, het is allemaal best verwarrend. Maar ik keur het goed, want het lijkt me logisch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wow, leuk ! Mag ik een meisje ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    Wow, leuk ! Mag ik een meisje ?


    Ik wil het liefst eerst een jongen erbij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kunnen Mortensen en ik nog deelnemen? (:


    That is a perfect copy of reality.

    Crooked schreef:
    (...)

    Ik wil het liefst eerst een jongen erbij.


    Oh oké, no problem (:. Ik kan zelf wel niet zo goed jongens spelen.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik de last woman? Sounds amazing! ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Naam:


    Flynn Jones
    Leeftijd:
    21 jaar, geboren op 27 maart
    Geslacht:
    Mannelijk
    Uiterlijk:
    Faceclaim: Francisco Lachowski
    Flynn heeft donkere haren die hij meestal met wat gel rechtop zet. Hij heeft lichtbruine ogen en is licht gespierd. Met een vrolijke lach en soms een stoere blik is hij vaak het zonnetje in huis.
    Innerlijk:
    Flynn is een ADHD'er en is daardoor vaak erg druk. Ook kan hij zich lastig concentreren en raakt hij gauw geïrriteerd door mensen. Wel is hij vaak vrolijk en ziet het liefst iedereen lachen. Dat is zijn missie geslaagd.
    Zijn oma betekent alles voor Flynn omdat zij hem gered heeft toen hij klein was. (Zie geschiedenis).
    Flynn heeft een flinke portie droge humor en kan soms ook best sarcastisch zijn. Serieus zijn vindt hij lastig, wat anderen kan irriteren. Verder houdt hij erg van gamen en naar muziek luisteren, wat hij ook erg vaak doet. Hij vindt het lastig om lang stil te zitten, zelfs tijdens het gamen.
    Hij heeft van zijn ouders een hond gekregen waarmee hij vaak gaat sporten. Het is een Mechelse Herder en hij heet Sil. Naast zijn oma is Sil zijn favoriete gezelschap, al hebben zijn zusjes hem vaak geclaimd. Sil is ondertussen 7 jaar oud en eigenlijk noemt iedereen hem Silly, omdat hij eigenlijk dat ook wel is.
    Flynn is heel bang dat zijn oma binnenkort overlijd. Zij is nu 73, maar haar gezondheid gaat steeds verder achteruit. Flynn denkt dat als zijn oma overlijd, dat hij het daar echt heel moeilijk mee zou gaan hebben. Hij vertelt niemand over zijn zorgen en laat het ook niet merken, al heeft hij er wel eens een gesprek over gehad met zijn oma.
    Geschiedenis:
    Flynn woont nog thuis met zijn twee jongere zusjes Samira en Rachel, zijn ouders en zijn oma. Flynn heeft een hele goede band met zijn oma en deelt vrijwel alles met haar. Toen hij een jaar of zeven was, vloog hun huis in de brand. Zijn zusjes waren nog niet geboren en Flynn was boven om met de blokken te spelen. Iedereen was het huis al uit gevlucht, maar Flynn was boven. De zevenjarige is toen naar beneden gerend, waar verstikkende rook en likkende vlammen de overmacht namen. Al snel raakte hij in paniek en hij zou gestorven zijn als zijn oma niet terug was gegaan in het huis om hem te redden. Het huis is uiteindelijk compleet afgebrand, maar Flynn had het dankzij zijn oma overleeft. Hij is zijn oma heel erg dankbaar en daarom betekent zij ook alles voor hem. Door haar heeft hij veilig het huis kunnen verlaten. Op zijn linkerbeen heeft bij nog wel een litteken van iets wat ooit een brandwond was, maar hij heeft er geen last meer van.
    Flynn is nooit gepest geweest en heeft ook zelf nooit iemand gepest. Op school hoorde hij wel een beetje bij de populaire kinderen, maar toch ook weer niet echt. Hij had vrienden en daar hield het ook op.
    Match:
    Eleanor Rose Lucy Kristerson, Waldeinsamkeit
    Relaties:
    Familie:
    Nel Georgia Jones - oma - 73 jaar
    George Jones - vader - 48 jaar
    Tess Kyra Wessel-Jones - moeder - 45 jaar
    Samira Jones - zus - 13 jaar
    Rachel Jones - zus - 13 jaar
    Vrienden:
    Romano Frederic Sebastian Duchess - vriend - 21 jaar, Gally
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 21:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik een jongen?


    - God only knows

    Over de laatste vrouw: aangezien Mortenson min of meer liet weten een mannelijk/vrouwelijk tweelingpaar te willen maken, lijkt het me wel zo eerlijk om haar en Tinlin de laatste vrouw te geven. Ik weet niet wie van de twee de vrouw neemt?

    Als alle mannen opgevuld zijn wil ik nadenken over meer vrouwen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 20:23 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    Over de laatste vrouw: aangezien Mortenson min of meer liet weten een mannelijk/vrouwelijk tweelingpaar te willen maken, lijkt het me wel zo eerlijk om haar en Tinlin de laatste vrouw te geven. Ik weet niet wie van de twee de vrouw neemt?

    Als alle mannen opgevuld zijn wil ik nadenken over meer vrouwen.


    Oh. Echt bedankt! c:
    Timlin neemt dan de vrouw en dan neem ik wel de man. Nogmaals bedankt!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Never mind.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 21:10 ]


    e
    SCORPIO
    31/10/1994


    Romano Frederic Sebastian Duchess


    Uiterlijk: Beschrijving en foto.


    Romano is een best knappe jongeman in de fleur van zijn leven. Hij heeft een licht getinte huid die versierd is met een 'tal moedervlekjes. Romano heeft grote opvallende bambi-ogen welke gesierd zijn met lange gitzwarte wimpers. Hij heeft een fijne wipneus en volle zalmroze lippen. Daarbij heeft hij donkere warrige haren waar hij s'ochtends best veel tijd aan besteed. Romano heeft een sportief lichaam, maar ik erg mager. Dat komt deels omdat hij weigert vlees te eten en anderzijds omdat hij een eetprobleem heeft. Aan zijn rechterschouder heeft hij een grote tatoeage met rode rozen, en achteraan zijn nek heeft hij de 4 elementen -chemische symboliek- laten zetten. Ook zie je hem af en toe met een lippiercing in, maar voor werk doet hij deze uit.

    Innerlijk:
    Romano is een wat schuchtere maar vriendelijke jongen die met zijn momenten erg sociaal kan zijn. Hij is iemand met sterke emoties en een sterke wil. Hij houd van muziek en vaak hoor je hem wel op zijn gitaar tokkelen en zelfs erbij zingen. Iets dat je niet meteen verwacht van Romano. Meestal is hij dan alleen op zijn kamer en zelfs héél af en toe op straat. Maar muziek moet gehoord worden en sinds kort zit hij in een band die vaak optreed in het Thee zaakje van zijn moeder.
    Romano is een scherpzinnig iemand en doet er alles aan om zijn werk af te kunnen maken. Deels is hij dan ook gedreven. Voor vrienden en familie zou hij alles doen, hij is loyaal en eerlijk en zou zijn hand door het vuur durven steken voor hen, moedig, maar bescheiden. Roman is snel gekwetst en kan dan nogal moeilijk met zijn emoties omgaan. Of hij is erg droevig of hij is net erg furieus. Wat er dan op neer komt dat je een helse ruzie met hem kunt hebben en hij zomaar weg loopt. Maar niet veel later van hangende pootjes terug komt en je vraagt om het hem te vergeven. Of het kan eindigen (voornamelijk met zijn vriendinnetje) op een ruwe goedmaaksex. Romano is ook wel het jaloerse type en heeft niet graag dat zijn match met andere jongens zou omgaan.
    Maar geen zorgen, meestal is hij de rust zich zelve en kun je hem plezieren met de kleine en fijne dingen.

    Geschiedenis:
    Romano is de enigste zoon van de familie Duchess en is geboren op 31 oktober te Anchorage, Alaska. Later toen Romano 5 was zijn ze verhuist naar Oxidian. Zijn vader had een nieuwe job aangeboden gekregen, waardoor het gezinnetje hiernaartoe verhuisde. Meteen was dit een andere cultuur voor de kleine Roman, maar gezien hij te jong was om het te beseffen heeft hij nooit echt heimwee gehad naar Alaska. Wel gaat het gezinnetje om de 3 jaar eens terug naar Alaska waar zijn roost ligt. Echter is Oxidan de stad waar hij het grootste deel van zijn leven al gespendeerd heeft.
    Romano was een slimme en spontane jongeman die rap vriendjes wist te maken. Hij had een groot enthousiasme en wist de andere kindjes altijd wel te motiveren. School was toen nog een leuke periode waar hij het naïeve kind kon zijn. Pas later op de middelbare school was het algauw duidelijk dat mensen begonnen te profiteren van Romans naïviteit. Hij maakte slechte vrienden en begon met roken en zette een grote mond op tegenover andere kinderen. Hij werd door sommigen van school zelf bestempeld als Goth. Hij had toen nog van die lange haren en had stiekem een lippiercing laten zetten. Ook is hij een aantalkeer in aanraking gekomen met drugs. Gelukkig voor hem leerde hij een goed iemand kennen die hem het rechte pad op hielp. Weg met de negativiteit in zijn leven, maar helaas zit er nog een redelijke deuk in Romans persoonlijkheid. Voornamelijk op het sociale vlak. Hij heeft wel zijn momentjes dat hij erg spontaan is, maar anders klapt hij dicht. Hierop had hij zelf wat gevonden. Op 17 jarige leeftijd begon hij met gitaar te leren uit zichzelf. Muziek was sowieso al een groot deel van zijn leven, maar nu wist hij eindelijk zijn eigen woorden erin te vermengen. Hij begon een half jaartje later met een band op te treden in het thee-zaakje van zijn ouders welke te vinden is in het centrum van Oxidian. Romano heeft zijn leven gebeterd en hoopt eigenlijk iemand te vinden die hem begrijpt. Hem rechtop blijft houden, want soms heeft hij wel zijn dieptepunten.

    Match: Grahaem Eden Accleston
    Relaties:
    Vrienden - Flynn Jones

    Extra: Romano werkt halftijds in het Thee zaakje van zijn moeder en hij is een stress/agressie roker.
    Romano dacht dat hij straight was, maar 'blijkbaar' klop dit dan toch niet. Of in ieder geval dat denkt hij dan.


    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 17:40 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Naam: Delano Renzo Mancini
    Delano: 'van het Elzenbos'
    Renzo: 'gekroond met laurierblad'

    Leeftijd: Delano is 21 jaar oud en geboren op 5 september 1993.
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:
    Delano is een knappe jongen om te zien. Door zijn licht getinte huid vallen zijn perfect witte tanden meteen op. Delano is niet één van de grootste maar is met zijn 1.83 ook zeker niet klein te noemen. Delano heeft groene ogen die gepaard gaan met lange zwarte wimpers. Hij heeft donkerbruin haar wat meestal vrij warrig op zijn hoofd zit. Delano sport veel, hij vind het belangrijk om een goed verzorgd lichaam te hebben en is dan ook erg trots op de lichte sixpack die op zijn buik siert. Meestal heeft hij een licht stoppelbaardje op zijn gezicht staan om wat ouder te lijken. Zijn kledingstijl is vrij simpel, een mooie broek met een simpel shirtje of een blouse zijn goed genoeg voor hem.
    Innerlijk:
    - Rustig
    Delano is een rustige jongen die er niet heel erg van houdt om in de volle aandacht te staan. Hij houdt zich liever wat op de achtergrond en vooral rondom mensen die hij niet kent vindt hij het wat moeilijker om contact te maken en de eerste stap te zetten. Hij neemt liever een wat afwachtende houding aan.
    - Doorzetter
    Delano is een echte doorzetter. Wanneer hij een doel voor ogen heeft geeft hij niet op voordat hij vindt dat hij er alles aan gedaan heeft om dit doel te bereiken. Hij geeft altijd 100% en gaat dan ook altijd voor het beste resultaat.
    - Familiaal
    Delano is een echt familiemens. Hij geeft enorm veel om zijn ouders en zijn kleine broertje, Jayden van acht jaar.
    - Gesloten
    Delano is een gesloten persoon die er niet van houdt om zijn gevoelens bloot te geven en deze met iemand te delen. Hij wil andere mensen niet met zijn problemen opzadelen en hierdoor kropt hij meestal alles op waardoor hij soms weleens enorm chagrijnig of verdrietig kan zijn.
    - Eigenwijs
    Delano is een eigenwijs persoon die erg vast houdt aan zijn eigen mening. Hij verandert hier niet snel van, mits iemand met goede argumenten komt. Hierdoor kan Delano soms wat bot en stug lijken.
    Geschiedenis:
    Delano Renzo Mancini is geboren op 5 september 1993 uit het huwelijk van Giovanni en Maria Mancini. Giovanni is van oorsprong een Italiaan wat Delano dus ook half- Italiaans maakt. Op 10 december 2006 kwam Jayden in het gezin waardoor het uiteindelijke gezin uit vier personen bestaat.
    Delano heeft een baan in een sportschool waar hij werkt als personal trainer.
    Match: Wie wil?
    Relaties: Wie wil?
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 19:00 ]


    - God only knows