• Ok, ik vraag me dus af wrm je dat nu bij elke x dat je een quiz aanmaakt, dat kan aanvinken. Wat is het doel ervan? Oo
    Ok, mss wel domme vraag maar anders blijf ik erover nadenken xD

    dat is een nieuwe functie.
    Hiermee kun je aangeven of het met th te maken heeft of niet. Als jullie dat wel zouden doen zou het ons een hoop moeite besparen.

    Als je quiz een th-status heeft wordt hij er door de filter uti gehaald. ;) Wij mods kunnen ze ook aangeven als th quiz, maar het is pokke veel werk om ze állemaal af te gaan.

    dus bij voorbaat dank.

    euuhh, voor alle th-fans, dat ze niet een quiz maken waar geen th in voor kwam en dan helemaal flippen van; WAAR IS TOKIO HOTEL..?
    dan kan je t aanvinken, en dan weten de geflipte fans al genoeg dat t over th gaatxD


    [/melighait]


    your eyes are like stars in the night.

    mag er ook eentje kome voor JB (A)

    is voor de TH-filter

    dat is een nieuwe functie.
    Hiermee kun je aangeven of het met th te maken heeft of niet. Als jullie dat wel zouden doen zou het ons een hoop moeite besparen.

    Als je quiz een th-status heeft wordt hij er door de filter uti gehaald. ;) Wij mods kunnen ze ook aangeven als th quiz, maar het is pokke veel werk om ze állemaal af te gaan.

    dus bij voorbaat dank.
    Oowh...dus mensen die de filter aan hebben staan, zien dus je TH quizjes niet bij 'laatste uitslag'?

    Nee klopt ;) en op het forum worden de th-topics eruit gehouden ;)

    eentje voor de jonassen zou er misschien komen op het moment dat daar echt enorm veel haters van komen enzo.

    Ahaaa, dan snap ik het ook xD


    Blame it on the alcohol

    Nee klopt ;) en op het forum worden de th-topics eruit gehouden ;)

    eentje voor de jonassen zou er misschien komen op het moment dat daar echt enorm veel haters van komen enzo.

    Kom we gaan allemaal JB haten! :Y)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D