• Heey Q'ers!!

    Ik zit al een tijdje op Quizlet en begin sommige namen, profielfoto's en opmerkingen te herkennen van personen, maar echte vrienden, nee dat heb ik hier niet zo. Ik vroeg me af hoe dat kon. Vaak klets ik (dat probeer ik in ieder geval) op het forum fanatiek mee. Daar viel me op dat sommige Q'ers echte vrienden zijn, terwijl ze elkaar soms nog niet eens in het echt ontmoet hebben. Dat vond ik zo bijzonder!
    Daarom heb ik besloten om mijzelf maar is te presenteren, Mezelf bekender te maken op Quizlet en misschien, ooit, een keer, in de toekomst, word ik ook wel herkent! :D

    Mijn naam is Jerina, maar de meeste mensen noemen me Muis. Dat komt doordat ik bij het lachen, wat ik veel doe, een hoog, piepend geluid maak. De jongens in mijn klas doopten me toen om tot Muis en dat is gebleven. Ik doe de naam Muis ook eer aan, omdat ik klein ben. Ik steek nergens een kop bovenuit, maar onderdoor. Ik begin me nu spontaan af te vragen, waarom ik geen Muis op Q heet..
    Anyway, ik heb niet echt hobby's. Behalve schrijven vind ik het ook leuk om te voetballen, maar namen van voetballers kunnen me gestolen worden. Ik doe het voornamelijk voor de gezelligheid.
    Op school ben ik een soort vage GEEK. In mijn klas kom ik verrekte slim over, maar dat ligt vast niet aan mij. Over het algemeen leer ik makkelijk, alleen talen zijn super moeilijk, behalve Nederlands, dat vind ik weer makkelijk.
    Goed, om dit verhaal nog een beetje interessant te houden.. Ik kan verliefd worden op woorden. Dat klinkt echt creepy, i knew, maar sommige woorden zijn gewoon super, zoals Lolly,banaan,Prullemand en geek.
    Verder zit mijn gezin vreemd in elkaar. We zijn op het moment met z'n 8'en thuis en twee zussen zijn uit huis. Moet je nagaan wat voor beestenboel het hier was. Over dieren, wij hebben twee honden, 6 kippen en een vis en een konijn. Allemaal niet van mij, maar dat maakt niet uit.

    Weetje, dit verhaal word iets te langdradig en saai, voor mijn gevoel.. :$
    Dit ben ik, een lacherig meisje met chaos in het hoofd en een vaag gevoel voor schrijven >.<
    Hope you like me (Y) . Vragen zijn altijd welkom, vuur maar los. Quizlet mag me leren kennen :D

    Xx Jerina/Muis/Gotika


    ~My Mind Is Free~

    Geloof me. Ik zit al bijna 7 jaar op Q en degenen die nu actief zijn ken ik eigenlijk grotendeels ook niet.

    Vind het wel leuk dat je wat over jezelf vertelt! Zo kunnen anderen in ieder geval jou een beetje leren kennen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 20:37 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Geloof me. Ik zit al bijna 7 jaar op Q en degenen die nu actief zijn ken ik eigenlijk grotendeels ook niet.

    Vind het wel leuk dat je wat over jezelf vertelt! Zo kunnen anderen in ieder geval jou een beetje leren kennen.


    Owh, haha. Naja, ik dacht als ik graag meer mensen wil leren kennen, moet ik daar zelf iets aan doen, vandaar :$


    ~My Mind Is Free~

    Voor een gezellig gesprek mag je best een berichtje sturen ^.^ Overigens heb ik je volgens mij wel eens op het forum gezien, ik herken je username. Waarschijnlijk zijn er ook niet zo heel veel mensen die mij herkennen, of misschien juist wel door m'n opvallende pf, idk x)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 20:56 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Haha jaah!! De Rainbow Snowman valt niet te missen :3 En je username viel bij mij op, omdat ik het zo leuk gespeld vond, maar totaal niet weet hoe je het uitspreekt ;)


    ~My Mind Is Free~

    Gotika schreef:
    Haha jaah!! De Rainbow Snowman valt niet te missen :3 En je username viel bij mij op, omdat ik het zo leuk gespeld vond, maar totaal niet weet hoe je het uitspreekt ;)


    Haha awesome ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Plue schreef:
    Voor een gezellig gesprek mag je best een berichtje sturen ^.^ Overigens heb ik je volgens mij wel eens op het forum gezien, ik herken je username. Waarschijnlijk zijn er ook niet zo heel veel mensen die mij herkennen, of misschien juist wel door m'n opvallende pf, idk x)


    I know u.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ach. Ik ben ook een jaar lang een outsider geweest :')
    Als tip geef ik je mee om naar fantopics te zoeken (off-topic), dan lukt het vaak makkelijk om vrienden te maken (;
    Daar heb ik ook mijn beste vrienden gevonden x

    "Als tip geef ik je mee" omg. Ik klink net zo'n irritante docent ofzo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Je bent echt een schattig kind :3. Leuke muts btw!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Don't worry. Half april ben ik alweer 7 jaar lid en ik ken nog steeds niet iedereen (al is het maar bij naam).
    Maar leuk je te leren kennen, Muis! ^^ je ziet eruit- en klinkt als een leuk persoon!

    Ik ga nu slapen (aangezien het bijna middernacht ik dat ik dit typ) maar mocht je je vervelen kun je altijd een berichtje in mijn gb droppen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een lieve reacties! ^.^


    Caffeine schreef:
    Je bent echt een schattig kind :3. Leuke muts btw!


    Dankje :3

    Don't worry. Half april ben ik alweer 7 jaar lid en ik ken nog steeds niet iedereen (al is het maar bij naam).
    Maar leuk je te leren kennen, Muis! ^^ je ziet eruit- en klinkt als een leuk persoon!

    Ik ga nu slapen (aangezien het bijna middernacht ik dat ik dit typ) maar mocht je je vervelen kun je altijd een berichtje in mijn gb droppen. ^^


    Haha, lief, thanks :$


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb het zelfde probleem :). In ieder geval mag je me altijd PB'en als je wil praten.


    ©1998

    Ik ken ook laaaaang niet iedereen, maar ik ga met de otakugroep om hier op Quizlet and they're the best. :Y) No worries, ook al ken je niet iedereen, als je goed met elkaar omgaat is dat al genoeg, toch? ^^ En anders kun je altijd even langskomen bij het otakutopic. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik had al even met je gepraat via gb een keer. Als je gewoon gezellig wilt kletsen kan je me altijd een berichtje sturen ^.^

    Er zijn ook meerdere kletstopics op Q dus daar kan je altijd een berichtje insturen. Ikzelf heb ook een aantal super lieve mensen leren kennen in een kletstopic (:


    -

    Jerina jerina jerina jerina *.*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hoi Jerina! ^^

    Nou alleen maar leuk dat je dan initiatief neemt om mensen je te leren kennen, dan te wachten tot iemand naar je toe komt, dat vind ik altijd veel leuker, hehe. ;D
    Don't worry. Outsiders zijn heel leuk, want.... Het zijn outsiders en ik was/ben er heel goed in. Maar in ieder geval, ik ben Tamara. Prettig kennis te maken.


    wat was dit ookalweer