• haaii folks,
    ik wou eens voor de 1e keer, een keertje een serie in the spotlight zetten.. dus ik bel dat nummer. zegt hij 'helaas dit nummer is.. niet bereikbaar of beschikbaar fzo, neem contact op metde 0900 info lijn blablabla'

    ligt the spotlight eruit? of doe ik iets verkeerds?

    edit:

    laat maar zitten^^ ik heb een pas nieuwe sim kaart en heb nog nooit mijn prepay opgewaardeert dus daar ligt het aan^^ sorry voor het storen xd.

    btw. zet maar een slotje.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Geen idee, ik gebruik hem niet, maar ik denk dat je iets verkeerds doet want de spotlight werkt like nog altijd? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zal eens kijken.


    Bored.

    Bij mij doet hij het gewoon. Er staat btw niets in de spotlight, aangezien ik geen zin heb om daar geld aan uit te geven.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Bij mij doet hij het gewoon. Er staat btw niets in de spotlight, aangezien ik geen zin heb om daar geld aan uit te geven.


    owh.. naja ik probeer het wel nog een keertje :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik weet ho ehet komt, ik had het ook, misschien heb je nummer herkenning uitstaan, als je je nummerherkenning aanzet kan je het gewoon bellen en komt je Quizletr in de spotlight. Of wat je dan ook in de Spotlight wilt zetten


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!