• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Erieka || Kalon
    Xantha || DocRoe
    Anna || Rider
    Naima || DecemberRain
    Ana || Sabaism
    Leonie || Goya
    Jente || Mangata
    Julie || Quivers
    Marie || Malarkey
    Anouk || Sadventure
    Mirte || Sand
    Ilona || Sobremesa
    Floor || Heffron
    Savannah || Phillia
    Fleur || Davon

    Laat het even weten als je naam verkeerd in het topic staat of als je liever niet hebt dat deze uberhaupt in het topic te vinden is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 20:37 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MT.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Hello peeps.


    Eh eh eh... Ik ben Erieka (Kalon dus) en mijn username is dus niet Caffeine ;3


    26 - 02 - '16

    Sand schreef:
    Hello peeps.
    Lucca heeft zich uitgeschreven, so ya gonna post with Patch? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Haaaai ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Kalon schreef:
    Eh eh eh... Ik ben Erieka (Kalon dus) en mijn username is dus niet Caffeine ;3


    Oh oops sorry, ik had niet zoveel tijd om het te bewerken, dusja :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Quivers schreef:
    (...) Lucca heeft zich uitgeschreven, so ya gonna post with Patch? c:


    Hoogstwaarschijnlijk morgen, ja.


    Mt, ik ga zo snel mogelijk weer posten!


    -

    Dussssss... Iemand van mijn auto al tijd om te reageren binnenkort? Ik snap dat mensen het druk hebben hoor... ik wil alleen niet dat dit doodloopt :X


    Happy Birthday my Potter!

    MT.

    + Sorry Floor, was helemaal vergeten aan te maken. :(

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 23:12 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lily_Evans schreef:
    Dussssss... Iemand van mijn auto al tijd om te reageren binnenkort? Ik snap dat mensen het druk hebben hoor... ik wil alleen niet dat dit doodloopt :X


    Nja, anders laat ik Daniel maar gewoon wakker worden. Ik heb geprobeerd de andere te laten posten, maar die hebben het nog steeds te druk. Dit zal ik echter morgen doen. Ik ben nog maar een klein meisje dat haar slaap nodig heeft (cat)

    @Anouk, maakt niet uit hoor ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Nja, anders laat ik Daniel maar gewoon wakker worden. Ik heb geprobeerd de andere te laten posten, maar die hebben het nog steeds te druk. Dit zal ik echter morgen doen. Ik ben nog maar een klein meisje dat haar slaap nodig heeft (cat)

    @Anouk, maakt niet uit hoor ^^


    Jeeej leven ^^ Kan hij meteen de motorkap open doen. Slaap lekker!


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Dussssss... Iemand van mijn auto al tijd om te reageren binnenkort? Ik snap dat mensen het druk hebben hoor... ik wil alleen niet dat dit doodloopt :X


    Sorry! Morgen komt mijn post maar nu ga ik slapen


    -